بچوں کی صحت

جب آپ روتے ہیں تو آپ کی ناک کیوں بہنے لگتی ہے. جانیں بہتی ناک اور آنسو میں کیا تعلق ہے

کیا آپ جانتے ہیں کہ جب آپ روتے ہیں تو آپ کی ناک کیوں بہنے لگتی ہے یا سرخ ہو جاتی ہے ان کے درمیان گہرا رشتہ ہے

اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ یہ خوشی کے آنسو ہیں. یا غم کے آنسو یا درد کے آنسو۔ لیکن آپ نے اکثر محسوس کیا ہوگا کہ جب بھی آپ روتے ہیں تو کچھ دیر بعد آپ کی ناک بھی بہنے لگتی ہے .جسے آپ چاہ کر بھی نہیں روک سکتے۔ یہ عمل تقریباً ہر انسان میں یکساں ہے۔ ہمارا جسم مختلف جذباتی اعمال کے لیے مختلف انداز میں ردعمل ظاہر کرتا ہے۔ ہوتا یہ ہے کہ جب ہم بے تحاشا روتے ہیں تو ہمارے آنسو ہماری پلکوں کے کونوں پر موجود آنسو کی نالیوں سے لیکریمل پنکٹا نامی ناک کی گہا کی طرف بڑھتے ہیں جسے lacrimal canaliculi کہتے ہیں۔ اور وہ جو ناک کے راستے سے نکلتے ہیں۔

آپ کے آنسوؤں اور آپ کی بہتی ہوئی ناک میں کیا تعلق ہے؟

آپ کا جسم روزانہ 1.2 ملی لیٹر آنسو بنانے کے قابل ہے۔ جو آپ کی آنکھوں سے نکلے یہ آنسو دو چھوٹے سوراخوں میں داخل ہوتے ہیں اور آپ کی اندرونی آنکھ کے کونے سے باہر نکلتے ہیں۔ یہ سیال آپ کی ناک کے پچھلے حصے میں اور آپ کے گلے کی نالی میں بہنا شروع ہو جاتا ہے۔ جب آپ روتے ہیں تو آپ کے دماغ کا ایک حصہ متحرک ہوجاتا ہے جس کی وجہ سے آنسو بننا شروع کردیتے ہیں۔ جب آپ تھوڑا سا روتے ہیں تو آپ کی ناک میں صرف احساس ہوتا ہے اور یہ ایک دو بار پھونکنے کے بعد رک جاتا ہے۔ لیکن جب آپ بہت روتے ہیں تو آپ کے خاموش ہونے کے بعد بھی آپ کی ناک بہتی رہتی ہے۔ اس کی وجہ سے آپ کا چہرہ اور ناک بھی سرخ ہو جاتی ہے۔

 causes of runny nose while weeping in urdu

بہتی ہوئی ناک کیا ہے؟

طبی دنیا میں ناک بہنے کو دو حصوں میں تقسیم کیا جاتا ہے۔ جس کا نام rhinorrhea اور rhinitis ہے۔ جب آپ کی ناک عام طور پر بہتی ہو تو اسے rhinorrhea کہا جاتا ہے، لیکن جب آپ کی ناک کے ارد گرد ٹشو سوجن ہو جائے تو اس حالت کو rhinitis کہا جاتا ہے۔ یہ صورتحال مختلف وجوہات کی وجہ سے ہو سکتی ہے۔ کچھ معاملات میں، آپ کو ناک بلاک بھی ہو سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں- دیسی گھی دماغی صحت کے لیے فائدہ مند ہے،جانیے اس کے استعمال کا طریقہ

ناک بہنے کی دیگر وجوہات.

اگر آپ کی ناک سے آنسوؤں کے بغیر یا چند آنسوؤں کے بعد بھی بہت زیادہ خون بہہ رہا ہے تو اس کے پیچھے اور بھی بہت سی وجوہات ہوسکتی ہیں۔ اس کی کچھ عام وجوہات یہ ہیں:

  • جب آپ پیاز کاٹ رہے ہوں یا آس پاس کوئی پیاز کاٹ رہا ہو۔
  • جب باہر کا درجہ حرارت نمایاں طور پر گر گیا ہے اور سردی بڑھ گئی ہے۔
  • جب آپ کو زکام ہو جائے۔
  • جب آپ نے بہت گرم یا مسالہ دار کھانا کھایا ہو۔
  • جب آپ کو دھول کے ذرات، پرفیوم اور دیگر وجوہات سے الرجی ہوتی ہے، تو آپ آنسوؤں کو اس کے ردعمل کے طور پر بھی دیکھ سکتے ہیں۔
  • موسمی الرجی کی وجہ سے۔

یہ بھی پڑھیں- سردیوں کے آغاز سے پہلے ان 6 باتوں کو ذہن میں رکھیں ، تب بخار ، زکام اور نزلہ کا مسئلہ دور رہے گا۔

یہ تمام وجوہات ناک بہنے کا باعث بن سکتی ہیں. اور اس کا لازمی مطلب یہ نہیں ہے .کہ آپ کو ایک ہی وقت میں آنسو آنا چاہیے۔ کچھ معاملات میں، جیسے کہ بہت گرم اور مسالہ دار کھانا کھاتے ہوئے آنسو اور ناک بہنا ایک ساتھ دیکھا جا سکتا ہے۔
روتے ہوئے ناک بہنا کافی عام ہے اور اکثر لوگ اسے دیکھتے ہیں۔ اور بعض لوگوں میں یہ نظر بھی نہیں آتا۔ یہ کوئی سنگین حالت نہیں ہے لیکن اگر آپ کی ناک سوج جائے اور ناک مکمل طور پر بند ہو جائے تو اس کے پیچھے کوئی اور وجہ ہو سکتی ہے. اور آپ اسے نظر انداز نہ کریں۔ اس حالت کا علاج بھی ڈاکٹر کے پاس جا کر کرنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button