صحت کا دیسی علاج

زیرہ، اجوائن کے بیج، سونف اور دار چینی کا پانی پینے سے یہ 5 فائدے

Carom-Cumin-Fennel-Cinnamon Water: زیرہ، اجوائن کے بیج، سونف اور دارچینی کا پانی پینے سے وزن کم ہوتا ہے اور بہت سے دوسرے فوائد بھی ملتے ہیں، اسے بنانے کا طریقہ جانیں۔

Celery-Cumin-Fennel-Cinnamon Detox Water: خراب طرز زندگی اور غیر متوازن خوراک کی وجہ سے آج کے دور میں موٹاپے. ذیابیطس اور بلڈ پریشر جیسی بیماریوں میں مبتلا افراد کی تعداد میں اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔ موٹاپا بھی بہت سی بیماریوں کی وجہ سمجھا جاتا ہے۔ ان مسائل سے بچنے کے لیے خوراک کا خاص خیال رکھنا چاہیے۔ ڈیٹوکس ڈرنکس کا استعمال موٹاپے کو کم کرنے اور طرز زندگی کی بیماریوں جیسے ذیابیطس. بلڈ پریشر کے خطرے کو کم کرنے کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ زیرہ، اجوائن کے بیج، سونف اور دار چینی کا پانی پینا وزن کم کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس مرکب کے استعمال سے آپ کو اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات کے ساتھ ساتھ فائبر، پروٹین، آئرن، پوٹاشیم اور کیلشیم جیسی خصوصیات بھی حاصل ہوتی ہیں۔ اس مشروب میں وٹامن سی کی وافر مقدار پائی جاتی ہے. جو کہ جسم کی قوت مدافعت بڑھانے میں بہت مفید ہے۔

وزن میں کمی کے لیے زیرہ، اجوائن، سونف اور دار چینی کا پانی.(Carom-Cumin-Fennel-Cinnamon Detox Water)

زیرہ، اجوائن، سونف اور دار چینی سے بنے اس مشروب کا استعمال نظام ہضم کو مضبوط بنانے. جسم کی قوت مدافعت بڑھانے اور بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے استعمال سے آپ کو معدے کے مسائل سے نجات ملتی ہے اور جسم کا میٹابولزم بھی درست رہتا ہے۔ زیرہ، کیرم کے بیج، سونف اور دار چینی کے پانی کا استعمال بھی وزن میں تیزی سے کمی کے لیے بہت مفید ہے۔

یہ بھی پڑھیں: روزانہ نمکین پانی پینے کے صحت کے لیے 6 زبردست فائدے.

زیرہ، اجوائن کے بیج، سونف اور دار چینی کا پانی پینے کے چند فوائد درج ذیل ہیں.

1. اس ڈیٹوکس ڈرنک میں فائبر، آئرن اور کیلشیم جیسے غذائی اجزاء کافی مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ اس کے استعمال سے آپ کے جسم میں کمزوری یا غذائی اجزاء کی کمی نہیں ہوتی اور وزن تیزی سے کم ہوتا ہے۔

Celery-cumin-fennel-cinnamon-water-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. زیرہ، اجوائن کے بیج، سونف اور دار چینی کا پانی پینے سے آپ کو بار بار بھوک نہیں لگتی. اور آپ متوازن مقدار میں کھانے کے قابل ہو جاتے ہیں۔ صبح اس کا استعمال وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوگا۔

3۔ زیرہ، اجوائن کے بیج، سونف اور دارچینی کے پانی کا استعمال. پیٹ سے متعلق مسائل جیسے بدہضمی اور قبض کا مسئلہ یا پیٹ میں. گیس بننے میں بھی فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں: Garlic Water Benefits: لہسن. کا پانی پینےکے 5 فائدے

4. جسم میں بلڈ شوگر کی سطح کو کنٹرول میں رکھنے کے لیے. بھی اس مشروب کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ ذیابیطس کے مریض وزن کم کرنے کے لیے روزانہ اس مشروب کا استعمال کر سکتے ہیں۔

5۔ زیرہ، اجوائن کے بیج، سونف اور دار چینی سے بنے اس مشروب کا استعمال بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے اور جسم میں موجود زہریلے مادوں کو دور کرنے کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔

Celery-cumin-fennel-cinnamon-water-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

زیرہ، اجوائن، سونف اور دار چینی کا پانی بنانے کا طریقہ-(How to make cumin, ajwain, fennel and cinnamon water)

زیرہ، اجوائن، سونف اور دار چینی کا پانی تیار کرنے کے لیے سب سے پہلے زیرہ، اجوائن کے بیج، سونف اور دارچینی برابر مقدار میں لے کر دھیمی آنچ پر ککڑی پر بھون لیں۔ بھوننے کے بعد اسے گرائنڈر میں ڈال کر پاؤڈر کی شکل میں تیار کریں۔ اب اس پاؤڈر کو کسی برتن یا برتن میں محفوظ کر لیں۔ روزانہ صبح نہار منہ ایک چائے کا چمچ اس مکسچر کو ایک گلاس نیم گرم پانی میں ڈال کر اچھی طرح مکس کریں اور اس پانی کو پی لیں۔ چند دن باقاعدگی سے کرنے سے آپ کو فائدہ ہوگا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button