صحت مند غذا

یہ 6 قسم کے لوگوں کو چھاچھ نہیں پینا چاہیے، یہ صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

گرمیوں کے موسم میں چھاچھ پینا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے لیکن کچھ لوگوں کے لیے اس کے نقصانات بھی ہیں، جانیں۔

گرمی کے موسم میں لوگ بڑھتے ہوئے. درجہ حرارت اور شدید گرمی کی لہر سے بچنے کے لیے چھاچھ یا چھاچھ ضرور استعمال کرتے ہیں۔ چھاچھ دہی سے تیار کی جاتی ہے اور اس میں چکنائی دودھ یا دہی سے کم ہوتی ہے۔ چھاچھ میں موجود خصوصیات گرمیوں کے موسم میں صحت کے لیے بہت مفید ہیں۔ اسے پینے سے جسم کی گرمی کم ہوتی ہے اور یہ آپ کے جسم کو گرمی یا گرمی کے اثرات سے بچانے کا کام کرتا ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ چھاچھ پینا کچھ لوگوں کے لیے بہت نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ چھاچھ ٹھنڈک کا اثر رکھتی ہے اور گرمیوں میں اسے پینا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے لیکن یہ بہت سے مسائل یا بیماریوں میں مبتلا افراد کے لیے نقصان دہ بھی ہو سکتا ہے۔ بعض بیماریوں اور مسائل میں خوراک کا خیال نہ رکھنے کی وجہ سے آپ کی پریشانیاں بڑھ جاتی ہیں۔ ایسی صورتحال میں آپ کے پاس ان کے بارے میں صحیح معلومات ہونی چاہئیں۔ آئیے جانتے ہیں چھاچھ پینے کے نقصانات اور کن لوگوں کو اسے نہیں پینا چاہیے۔

ان لوگوں کو چھاچھ نہیں پینی چاہئے.(Who Should Avoid Buttermilk)

یوں تو گرمیوں کے موسم میں چھاچھ پینا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے لیکن کچھ لوگوں کے لیے کسی بھی موسم میں اس کا استعمال نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ چھاچھ میں معدنیات، پوٹاشیم، کیلشیم، وٹامن بی 12 اور فاسفورس وغیرہ صحت کے لیے فائدہ مند پائے جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ اس میں اچھے بیکٹیریا اور لیکٹک ایسڈ بھی پائے جاتے ہیں جو آپ کے معدے کے لیے بہت مفید مانے جاتے ہیں۔ لیکن بہت سی بیماریاں اور مسائل ہیں جن میں چھاچھ پینے سے آپ کے مسائل بڑھ سکتے ہیں۔ صحت کے لیے فائدہ مند ہر غذائی اجزاء کا صحیح استعمال نہ کرنے کے اپنے نقصانات ہیں۔ اسی طرح چھاچھ پینا بھی کچھ لوگوں کے لیے نقصان دہ ہے۔ ان لوگوں کے لیے چھاچھ پینا بہت نقصان دہ ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: لوکی کا جوس کب اور کتنا پینا چاہیے؟ جانیے اس سے متعلق سوالات کے جوابات

church or buttermilk side effects in urdu

1. ایگزیما کے مسئلہ میں چھاچھ کا استعمال نہ کریں۔(Do not consume buttermilk in the problem of eczema)

جب آپ کو ایکزیما ہو تو چھاچھ پینے سے آپ کے مسائل بڑھ جاتے ہیں۔ درحقیقت چھاچھ میں کئی قسم کے تیزاب اور دیگر عناصر پائے جاتے ہیں جو آپ کی جلد سے متعلق مسائل میں اضافہ کر سکتے ہیں۔ اس لیے ایگزیما کی صورت میں چھاچھ پینے سے گریز کرنا چاہیے۔ ایگزیما جلد کے انفیکشن کی ایک قسم ہے جس میں آپ کو جلد پر خارش، جلن اور دیگر بہت سے مسائل ہوتے ہیں۔ اس لیے اگر آپ ایگزیما کے مسئلے سے دوچار ہیں اور ضرورت سے زیادہ چھاچھ پیتے ہیں تو اس کی وجہ سے آپ کے مسائل بڑھ سکتے ہیں۔

2۔بخار کی صورت میں چھاچھ نہ پیئے۔(Do not drink buttermilk in case of fever)

اگر آپ بخار کے وقت اپنی خوراک کا صحیح خیال نہیں رکھیں گے تو اس کی وجہ سے آپ کے مسائل بڑھ سکتے ہیں۔ بخار کی صورت میں ٹھنڈی اور کھٹی چیزیں نہ کھائیں اور نہ پییں۔ لہذا، یہ ہمیشہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ آپ کو بخار کی صورت میں چھاچھ یا دہی کا استعمال نہیں کرنا چاہئے.

یہ بھی پڑھیں: پیٹ کی گرمی کو پرسکون کرنے کے لیے یہ 5 صحت بخش مشروبات پیئے۔

3. جوڑوں کے درد اور اکڑن کی صورت میں چھاچھ نہ پئیں.(Do not drink buttermilk in case of fever)

ہڈیوں سے متعلق مسائل جیسے جوڑوں کے درد یا گٹھیا کی صورت میں چھاچھ کا استعمال نہ کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ جو لوگ جوڑوں کے درد، جوڑوں کے درد، پٹھوں کے درد کے مسائل میں مبتلا ہیں، وہ چھاچھ پینا نہ بھولیں۔ ان مسائل سے نجات کے بعد آپ چھاچھ پی سکتے ہیں۔ اگر آپ ان مسائل میں چھاچھ پیتے ہیں تو آپ کو جوڑوں کی اکڑن اور درد کے مسائل زیادہ ہوسکتے ہیں۔

4. سردی اور کھانسی میں چھاچھ کا استعمال نہ کریں۔(Do not consume buttermilk in cold and cough)

نزلہ اور کھانسی کی پریشانی میں چھاچھ پینے سے آپ کے مسائل بڑھ سکتے ہیں۔ آیوروید میں بھی اس کی تفصیل بیان کی گئی ہے۔ اگر نزلہ اور کھانسی کا مسئلہ ہو تو آپ کو گرم چیزیں کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ اس لیے اس پریشانی میں آپ کو چھاچھ پینے سے گریز کرنا چاہیے۔

church or buttermilk side effects in urdu

5. دل کے مریضوں کے لیے نقصان دہ.(Harmful to Heart Patients)

زیادہ مقدار میں چھاچھ پینا دل کے مریضوں کے لیے نقصان دہ ہے۔ چونکہ چھاچھ میں سیر شدہ چکنائی زیادہ ہوتی ہے، اس لیے یہ کچھ سنگین مریضوں میں کولیسٹرول بڑھانے کا کام کر سکتی ہے۔ اس لیے جن لوگوں کا کولیسٹرول لیول پہلے ہی زیادہ ہے، وہ زیادہ سے زیادہ چھاچھ نہ پییں۔

مذکورہ مسائل میں چھاچھ پینا صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ گرمی کے موسم میں چھاچھ پیتے وقت ان باتوں کا خیال رکھنا چاہیے۔ اگر آپ کو بھی ایسی کوئی بیماری یا مسئلہ ہے تو چھاچھ پینے سے پہلے ڈاکٹر سے ضرور رابطہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button