جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

سکن کے لیے نارال تیل اور ہلدی کے فوائد

جلد کے لیے ناریل کا تیل اور ہلدی کے فوائد: اگر آپ سن برن اور ٹین کے مسئلے سے پریشان ہیں تو آپ کو ناریل کا تیل اور ہلدی کا پیک ضرور آزمائیں۔

بڑھتی ہوئی عمر کے ساتھ آپ کے مستقل پر داغ-دھبے اور جھریاں دکھائی دینے لگتے ہیں۔ ان علامات کو کم کرنے کے لیے بہت سے لوگ مارکیٹ میں پائے جاتے ہیں۔ لیکن ان پروڈکٹ میں موجود کامل آپ کی جلد خراب ہو سکتی ہے۔ اسی طرح آپ اسکن پر ناریال تیل اور ہلدی کا پیک لگا سکتے ہیں۔ کیا سکن گلونگ اور صاف نظر آتی ہے۔ ہلدی اور ناریال میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی انفلمیٹری اور اینٹیسپٹک خصوصیات پائے جاتے ہیں، جو جلد کو انفیکشن اور ریشے سے بچا سکتا ہے۔ جو گھاو کو ٹھیک کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ پائے جانے والے اینٹی آکسیڈنٹ اسکین کو خوبصورت اور ٹائٹ بنائے گئے ہیں۔ ते سکن میں جھریاں، فائن لائنز اور رنکز نظر نہیں آتے۔ آئیے ناریال تیل اور ہلدی کے فوائد اور استعمال کے بارے میں توسیع کے بارے میں جانتے ہیں۔

سکن کے لیے نارال تیل اور ہلدی کے فوائد.(Benefits of coconut oil and turmeric for skin)

1.چمکتی ہوئی جلد.(Glowing Skin)

ہلدی اور ناریل کے تیل میں اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی سوزش خصوصیات پائی جاتی ہیں۔ جو جلد کو چمکدار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ قدرتی طور پر جلد کو نکھارتا ہے اور اسے بے داغ بناتا ہے۔ اس کے لیے ایک پیالے میں دہی، ناریل کا تیل اور ہلدی لیں۔ ان تینوں چیزوں کو اچھی طرح مکس کریں۔ اس پیسٹ کو چہرے اور گردن کے حصے پر لگائیں اور 20 منٹ کے لیے چھوڑ دیں۔ پھر ٹھنڈے پانی سے چہرہ دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: گرین ٹی، کافی اور ایلوویرا کے ساتھ گھر پر نائٹ جیل بنائیں، جلد چمکدار ہوگی۔

coconut-oil-and-turmeric-benefits-for-skin-in-urdu
All Image Source: Freepik.com

2. pimples سے چھٹکارا حاصل کریں.(Get rid of pimples)

بہت سے لوگوں کو مہاسوں اور مہاسوں کا مسئلہ ہوتا ہے۔ ہلدی اور ناریل کے تیل میں جراثیم کش خصوصیات ہیں، جو جلد میں بیکٹیریا اور سوزش کو کم کر سکتی ہیں۔ اس کے لیے ایک چائے کا چمچ ناریل کا تیل اور آدھا چائے کا چمچ ہلدی لیں اور اچھی طرح مکس کریں۔ پھر اس کا مساج کرکے چہرے پر لگائیں۔ اس کے علاوہ پھنسیوں پر ہلدی اور ناریل کے تیل کا پیسٹ لگا کر رات بھر لگا رہنے دیں۔ صبح اٹھ کر اسے صاف کریں۔

3. سیاہ حلقوں کا مسئلہ.(Problem of dark circles)

ہلدی اور ناریل کے تیل کا استعمال آپ کی آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقوں سے نجات دلا سکتا ہے۔ درحقیقت اس سے آنکھوں کو سکون ملتا ہے اور اس سے اچھی نیند آتی ہے۔ اس لیے رات کو سونے سے پہلے ہلدی اور ناریل کے تیل کا پیسٹ آنکھوں کے نیچے لگا کر سو سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو کافی سکون ملتا ہے۔ تاہم اگر آپ چاہیں تو آنکھوں کے نیچے ہلکے ہاتھوں سے مساج بھی کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: جلد کے لیے لونگ اور شہد کے فائدے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

4. سنبرن کو روکیں۔(Prevent Sunburn)

ناریل کے تیل اور ہلدی کا ایک پیکٹ لگانے سے آپ کی سنبرن کا مسئلہ ختم ہوسکتا ہے۔ یہ جلد کے ٹین کو دور کرکے اسے چمکدار بناتا ہے۔ اس کے لیے آپ آدھا چائے کا چمچ ہلدی، ایک چائے کا چمچ ناریل کا تیل اور ایک چائے کا چمچ زیتون کا تیل لیں۔ اس کی وجہ سے جلد پر پڑنے والی سورج کی روشنی کا اثر آپ پر کم پڑتا ہے۔

coconut-oil-and-turmeric-benefits-for-skin-in-urdu
All Image Source: Freepik.com

5. اسٹریچ مارکس کو ہلکا کریں۔(Lighten Stretch Marks)

اسٹریچ مارکس کو دور کرنے کے لیے آپ ہلدی اور ناریل کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ داغوں کو ہلکا کرنے اور رنگت کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ ہلدی اور ناریل کا تیل آپ کے لیے بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button