جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

جلد کی چمک بڑھانے کے لیے ناریل کا تیل اور بیکنگ سوڈا لگائیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

بیکنگ سوڈا اور ناریل کے تیل کا جلد پر استعمال آپ کی خوبصورتی کو بڑھا سکتا ہے۔ آئیے اسے استعمال کرنے کا طریقہ جانتے ہیں-

خوبصورت جلد ہر کوئی چاہتا ہے۔ مرد ہو یا عورت، ہر کسی کی خواہش ہوتی ہے کہ ان کی جلد پر چمک آئے۔ لیکن ان دنوں بڑھتی ہوئی آلودگی اور غلط کھانے کی وجہ سے جلد کی چمک ختم ہو رہی ہے۔ بہت زیادہ محنت کے باوجود جلد پر چمک لانا مشکل ہو جاتا ہے۔ خاص طور پر خواتین کی جلد مردوں کی نسبت بہت زیادہ حساس ہوتی ہے جس کی وجہ سے انہیں ہر چیز کو سوچ سمجھ کر استعمال کرنا پڑتا ہے۔ جلد کی طرف تھوڑی سی لاپرواہی جلد کو بہت نقصان پہنچا سکتی ہے۔ لہذا، آپ کو ہمیشہ اپنے چہرے پر جلد کی دیکھ بھال کی مصنوعات کو سمجھداری سے استعمال کرنا چاہئے. اس کے علاوہ گھریلو علاج سے آپ جلد پر چمک حاصل کر سکتے ہیں۔ ناریل کے تیل اور بیکنگ سوڈا کا امتزاج جلد پر نکھار لانے کے لیے فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ یہ پیک حساس جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ آئیے جانتے ہیں ناریل کے تیل اور بیکنگ سوڈا کے کیا فوائد اور استعمال ہیں؟

coconut oil baking soda for skin benefits in urdu

بیکنگ سوڈا اور ناریل کا استعمال ان 3 طریقوں سے کریں۔ (baking soda and coconut in these)

1. ٹیننگ سے نجات.(Relief from Tanning)

ٹیننگ کے مسئلے سے نجات کے لیے آپ بیکنگ سوڈا اور ناریل کے تیل کو ملا کر لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے 1 چائے کا چمچ بیکنگ سوڈا لیں۔ اب اس میں 2 چمچ ناریل کا تیل ڈالیں۔ دونوں اجزاء کو اچھی طرح مکس کرنے کے بعد اسے چہرے پر لگ بھگ 5 منٹ تک لگائیں اور چہرے پر اچھی طرح مساج کریں۔ اس کے بعد اپنے چہرے کو نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ اس سے آپ کا پورا چہرہ اچھی طرح صاف ہو جائے گا۔ ٹیننگ کا مسئلہ بھی حل ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: 30 سال کے بعد آپ کی جلد ڈھیلی پڑ سکتی ہے، جلد کو ٹائٹ کرنے کے لیے یہ 7 گھریلو ٹوٹکے اپنائیں

2. حساس جلد.(Sensitive Skin)

یہ کومبو حساس جلد کے لیے قدرتی کلینزر کا کام کرتا ہے۔ آپ اسے گھر پر آسانی سے تیار کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے 2 چائے کا چمچ ناریل کا تیل اور 1 چائے کا چمچ بیکنگ سوڈا ملا دیں۔ اب اسے اچھی طرح مکس کر کے رکھ دیں۔ آپ اسے تقریباً 1 ہفتے تک کلینر کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔ خیال رکھیں کہ اسے چہرے پر زیادہ دیر تک نہ لگے۔ یہ آپ کی جلد پر موئسچرائزر کا کام کرتا ہے۔ یہ جلد کی گہری صفائی میں بھی مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

3. سیاہ حلقوں سے چھٹکارا حاصل کریں۔(Get Rid of Dark Circles)

ناریل کا تیل سیاہ حلقوں کے مسئلے سے نجات دلانے میں فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ اس کے لیے 1 چٹکی بیکنگ سوڈا لیں۔ اس میں 1 چائے کا چمچ ناریل کا تیل ملائیں۔ اس کے بعد اسے اپنے سیاہ حلقوں پر لگائیں۔ جب پیسٹ خشک ہوجائے تو اسے ٹھنڈے پانی سے دھولیں اور چہرہ صاف کرلیں۔ اس سے آپ کے سیاہ حلقے چند دنوں میں ٹھیک ہو سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: چہرے پر سیاہ دھبوں کی وجوہات کیا ہیں؟ جانیے اس سے نجات کے آسان طریقے

ناریل کا تیل اور بیکنگ سوڈا کے فوائد.(Coconut oil and Baking Soda Benefits)

ناریل کا تیل جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ یہ آپ کی جلد پر نمی برقرار رکھنے میں کارآمد ہے۔ اس کے علاوہ، یہ آپ کی جلد کو زیادہ دیر تک خشک نہیں ہونے دیتا۔ یہ جلد سے داغ دھبوں اور جھریوں کو دور کرنے میں بھی موثر ہے۔

coconut oil baking soda for skin benefits in urdu

دوسری جانب بیکنگ سوڈا کی بات کی جائے تو یہ صحت مند جلد کو برقرار رکھنے میں فائدہ مند ہے۔ اس کے استعمال سے جلد کے مردہ خلیات ختم ہو سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ نئی سیلز بنانے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ اس لیے آپ ان دونوں کا مرکب اپنے چہرے پر استعمال کر سکتے ہیں۔

بیکنگ سوڈا اور ناریل کے تیل کا استعمال آپ کے لیے جلد پر نکھار لانے کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ تاہم، ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ پہلی بار اس مرکب کو استعمال کررہے ہیں، تو ایک بار پیچ ٹیسٹ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button