جلد کی حفاظت.

آپ کی جلد کی قسم کے مطابق سردیوں میں کولڈ کریم کا استعمال کریں، اسے لگانے کا صحیح وقت اور طریقہ جانیں۔

کیا روغنی جلد والے لوگ کولڈ کریم استعمال کر سکتے ہیں؟ تو ہاں۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ مختلف جلد کے مطابق کولڈ کریم کا استعمال کیسے کریں۔

سردیوں کے آغاز کے ساتھ ہی ہماری جلد خشک ہونے لگتی ہے اور پھر ہمیں کولڈ کریم لگانی پڑتی ہے۔ لیکن کچھ لوگ کولڈ کریموں سے دور بھاگتے ہیں. کیونکہ انہیں لگتا ہے کہ کولڈ کریمیں ان کی جلد کو زیادہ تیل بناتی ہیں. اور ان کی جلد کی چمک چھین لیتی ہیں۔ کیا آپ کو بھی ایسا لگتا ہے؟ تو آپ غلط ہیں کیونکہ کولڈ کریم اس طرح جلد کے لیے نقصان دہ نہیں ہوتی. بلکہ یہ جلد کے سوراخوں کو اندر سے نمی بخشتی ہے اور انہیں صحت مند بناتی ہے۔ یہ خشک جلد اور ملی جلی جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے جہاں یہ جلد میں نمی کو بند کرکے جلد کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ جلد کی مختلف اقسام کے مطابق کولڈ کریم استعمال کر سکتے ہیں اور مختلف فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔

cold cream benefits for different types of skin in urdu

تیل والی جلد کے لیے کولڈ کریم.(Cold Cream for Oily Skin)

تیل والی جلد کا تعلق عام طور پر بڑھے ہوئے چھیدوں سے ہوتا ہے اور بعض اوقات بلیک ہیڈز، پمپلز یا جلد کے دیگر مسائل کا باعث بنتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں، آپ صبح اپنے چہرے کو صاف کرنے کے لیے کولڈ کریم کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے

  • پہلے اپنے ہاتھ دھوئے۔
  • – تھوڑی سی کولڈ کریم اتارنے کے لیے اپنی انگلی کا استعمال کریں۔
  • نیچے سے شروع کرتے ہوئے اسے اپنے چہرے پر اوپر کی طرف مساج کریں۔
  • کریم کو ایک یا دو منٹ کے لیے لگا رہنے دیں تاکہ کوئی بھی سیبم جو آپ کے چھیدوں کو بند کر دے اسے تحلیل ہونے کا وقت ملے۔
  • اب چہرے کو گرم گیلے کپڑے سے صاف کریں۔
    درحقیقت، اس طرح یہ کولڈ کریم کلینزر کے طور پر کام کرتی ہے اور آپ کے سوراخوں کو بند کیے بغیر گندگی، میک اپ اور یہاں تک کہ ضدی واٹر پروف کاجل کو دور کرنے میں مدد کرتی ہے۔ یہ گہرائی سے صاف کرنے کے ساتھ ساتھ چہرے کو نمی بخشتا ہے اور جلد کو ہائیڈریٹڈ اور کومل محسوس کرتا ہے۔ یہ گرم نم واش کلاتھ گہرائی سے صاف کرنے اور سوراخوں کو کھولنے اور جلد سے اضافی تیل کو ہٹانے کا کام کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: داغ دھبوں کو دور کرنے کے ساتھ ساتھ مکھن کے ساتھ یہ خاص موئسچرائزر بنائیں بے جان جلد میں چمک لائے گا

خشک جلد کے لیے کولڈ کریم.(Cold cream for dry skin)

خشک جلد کا مطلب ہے کہ خشک جلد والے لوگ کولڈ کریم کا استعمال بہتر طریقے سے کر سکتے ہیں۔ یہ جلد کی نمی کو برقرار رکھنے اور خشکی کو کم کرنے میں مددگار ہے۔ آپ اسے کسی بھی وقت استعمال کر سکتے ہیں۔ جیسا کہ آپ اسے رات کو لگا کر سو سکتے ہیں، تاکہ صبح چہرے پر نرمی محسوس ہو۔ اس کے علاوہ، آپ اسے دن کے وقت یا شام کے وقت بھی جلد کو نمی بخشنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ اسے اپنے جسم پر کہیں بھی لگا سکتے ہیں۔ یہ جسم کے دیگر حصوں کی خشک خارش کو دور کرنے میں مددگار ہے۔ اسے اپنے استعمال کے مطابق نکال لیں اور مساج کرتے وقت چہرے پر لگائیں۔

cold cream benefits for different types of skin in urdu (4)

 

حساس جلد کے لیے کولڈ کریم.(Cold Cream for Sensitive Skin)

حساس جلد کی وجہ سے آپ کی جلد بعض اوقات خارش، لالی، جلن اور خشکی کا شکار ہوجاتی ہے۔ اگر آپ کی جلد حساس ہے تو آپ کو جلد کی دیکھ بھال کے ماہر سے مشورہ کرنا چاہیے اور کولڈ کریم کا انتخاب کرنا چاہیے۔ تاہم، آپ گھر میں ناریل کے تیل، شی مکھن یا ایلو ویرا سے بنی قدرتی کولڈ کریمیں استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سونف کو جلد پر ان 6 طریقوں سے استعمال کریں، آپ کو بے داغ، چمکدار اور خوبصورت جلد ملے گی۔

اس کے علاوہ اگر کولڈ کریم کے فوائد کی بات کی جائے تو یہ بہت سے ہیں۔ سب سے پہلے، یہ ایک موئسچرائزر کے طور پر کام کرتا ہے اور جلد کی ہائیڈریشن کو فروغ دینے میں مددگار ہے۔ دوسرا، یہ جلد میں نمی برقرار رکھ کر جھریوں کو روکنے میں مددگار ہے۔ تاہم، یہ خاص طور پر حساس جلد یا خشک، خارش والی جلد والے لوگوں کے لیے فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ یہ جلد کو آلودگی سے بچاتا ہے اور اس کے لیے قدرتی رکاوٹ کا کام کرتا ہے۔ اس طرح آپ ان مختلف فوائد کے لیے کولڈ کریم استعمال کر سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button