مردانہ کمزوری :impotence in urdu

ٹھنڈے دودھ میں شہد ملا کر پینے سے مردوں کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

ٹھنڈا دودھ اور شہد مردوں کے لیے فوائد: ٹھنڈے دودھ اور شہد کے استعمال سے مردوں کے بہت سے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ صبح یا رات کو سونے سے پہلے لیا جا سکتا ہے۔

مرد ٹھنڈے دودھ اور شہد کے استعمال. سے بہت سے فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔ روزانہ ایک گلاس ٹھنڈا دودھ اور ایک چمچ شہد پینا. مردوں میں سپرم کی تعداد اور معیار، ٹیسٹوسٹیرون ہارمون اور توانائی بڑھانے میں مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ اس کے علاوہ مرد اپنی تندرستی اور جلد کے مسائل کے لیے ٹھنڈا دودھ اور شہد پی سکتے ہیں۔ اس سے آپ کا مدافعتی نظام بھی مضبوط ہوتا ہے۔ دراصل دودھ میں وٹامن اے، وٹامن بی، وٹامن ڈی، کیلشیم، پروٹین کے ساتھ ساتھ لیکٹک ایسڈ بھی ہوتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی شہد کی بات کی جائے تو اس میں وٹامن سی، آئرن، فاسفیٹ، کیلشیم، فروٹ گلوکوز، سوڈیم، پوٹاشیم، کلورین جیسے بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ شہد میں اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات بھی پائی جاتی ہیں جو جسم کو کئی وائرل بیماریوں سے بچاتی ہیں۔ اس کے باقاعدگی سے استعمال سے مردوں کے کئی طرح کے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ آئیے تفصیل سے جانتے ہیں شہد ملا کر ٹھنڈا دودھ پینے کے فوائد۔

1. نطفہ کی تعداد بڑھانے میں موثر.(Effective in increasing sperm count)

آج کے طرز زندگی اور غلط خوراک کی وجہ سے مردوں میں سپرم کی کمی کا مسئلہ بڑھتا جا رہا ہے۔ ایسے میں مردوں کو سپرم کاؤنٹ بڑھانے کے لیے ادویات کے بجائے ٹھنڈا دودھ اور شہد لینا چاہیے۔ اس میں موجود غذائی اجزاء سپرم کی تعداد کے ساتھ معیار کو بھی بڑھاتے ہیں۔ اگر آپ سپرم کی کمی کے مسئلے سے دوچار ہیں تو اپنی معمول کی خوراک میں دودھ اور شہد کو شامل کریں۔

یہ بھی پڑھیں: مردوں کے لیے اشوگندھا کے فائدے: اشوگندھا مردوں کی یہ 5 پریشانیاں دور کرتی ہے، جانیے ڈاکٹر سے فوائد

cold-milk-and-honey-benefits-for-men-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کی سطح میں اضافہ.(Increase the level of testosterone hormone)

ٹیسٹوسٹیرون ہارمون مردوں کے لیے بہت اہم ہے۔ مردوں کی مجموعی نشوونما کے لیے ضروری ہے کہ جسم میں ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کی درست سطح ہو۔ اس ہارمون کی مدد سے بلوغت کی طاقت کو مضبوط بنانے میں مدد ملتی ہے۔ اس لیے آپ ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کی سطح کو بڑھانے کے لیے ٹھنڈا دودھ اور شہد کھا سکتے ہیں۔

3. فٹ رہنے میں مددگار.(Helpful to stay fit)

آج کے دور میں ہر کوئی فٹ رہنا چاہتا ہے۔ ایسی صورت حال میں پیٹ کی چربی کو کم کرنے یا وزن بڑھانے کے لیے ٹھنڈا دودھ اور شہد کا مرکب مردوں کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ دراصل دودھ میں موجود پروٹین، کیلوریز اور چکنائی آپ کو موٹا بنانے میں مدد کرتی ہے۔ دوسری جانب اگر آپ کم چکنائی والا دودھ استعمال کرتے ہیں تو آپ کا وزن بھی کم ہوسکتا ہے۔یہ مرکب آپ کو جسمانی طاقت دیتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ساتھی بانجھ پن سے دوچار ہے تو اس کا ساتھ کیسے دیں؟ ماہرین سے خصوصی مشورے جانیں۔

4. ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in strengthening bones)

ہڈیوں کو مضبوط بنانے کے لیے آپ ٹھنڈا دودھ اور شہد کھا سکتے ہیں۔ دراصل، دودھ اور شہد دونوں کیلشیم سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اس لیے اس کے استعمال سے مردوں کی ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں اور ان میں ہڈیوں سے متعلق امراض لاحق ہونے کے امکانات کو بھی کم کیا جا سکتا ہے۔

5. قوت مدافعت بڑھانے کے لیے موثر.(Effective for boosting immunity)

صحت مند رہنے کے لیے یہ ضروری ہے کہ آپ کا مدافعتی نظام مضبوط ہو۔ دودھ اور شہد میں پائے جانے والے غذائی اجزاء مردوں کو جسمانی کمزوری کے ساتھ ساتھ بیماریوں سے بھی دور رکھتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس میں ہلدی بھی ڈال سکتے ہیں۔ کیونکہ شہد اور ہلدی کی سوزش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات آپ کے جسم کو وائرل بیماریوں سے دور رکھتی ہیں۔

ٹھنڈا دودھ اور شہد کس وقت استعمال کریں۔(At what time to consume cold milk and honey)

آپ صبح کے ناشتے میں اور رات کو سونے سے پہلے ٹھنڈا دودھ اور شہد پی سکتے ہیں۔ اس سے جسم کو بہت سے فوائد حاصل ہو سکتے ہیں۔ اگر آپ دن کے وقت کم محسوس کرتے ہیں، تو آپ اس وقت ٹھنڈا دودھ اور شہد ملا کر بھی پی سکتے ہیں۔

cold-milk-and-honey-benefits-for-men-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

خیال رہے کہ اگرچہ مرد ٹھنڈے دودھ اور شہد کے استعمال سے بہت سے فوائد حاصل کر سکتے ہیں لیکن اگر آپ کو ذیابیطس یا لییکٹوز عدم برداشت کا مسئلہ ہے تو آپ ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر ٹھنڈا دودھ اور شہد کا استعمال نہ کریں۔ یہ آپ کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button