مردانہ کمزوری :impotence in urdu

سردیوں میں مرد حضرات کو خصوصی احتیاط کرنی چاہیے، یہ بیماریاں بڑے مسائل کا باعث بن سکتی ہیں۔

مردوں کو سردیوں میں اپنی صحت پر خصوصی توجہ دینی چاہیے۔ اگر ایسا نہیں کیا جاتا ہے تو آپ کو کچھ مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

سردیاں آتے ہی ہماری عادتیں بدل جاتی ہیں۔ ہم پہلے سے کم متحرک ہیں۔ اس کے علاوہ یہ بھی دیکھا گیا ہے کہ گرمیوں کی نسبت سردیوں میں زیادہ لوگ بیمار پڑتے ہیں۔ اس دوران ہمیں اپنی قوت مدافعت کو مضبوط کرنا چاہیے۔ سردیوں میں خواتین کی نسبت مردوں کو دل کا دورہ پڑنے کا امکان زیادہ ہوتا ہے۔ مردوں کو سردیوں میں اپنی صحت کا خاص خیال رکھنا چاہیے۔ اس کے علاوہ باقاعدگی سے چیک اپ کروایا جائے۔ اس کے ساتھ آپ کو ان عادات کو بھی چھوڑ دینا چاہیے جو آپ کی صحت کو نقصان پہنچاتی ہیں۔ مزید جانئے کہ سردیوں میں مردوں کو کون سی بیماریاں لاحق ہوتی ہیں؟

بی پی کا مسئلہ.(bp problem)

خواتین کے مقابلے مردوں کو سردیوں میں زیادہ تکلیف ہوتی ہے۔ اس مسئلہ میں رگوں میں سکڑاؤ ہوتا ہے۔ اس وجہ سے خون کی گردش متاثر ہوتی ہے۔ جس کی وجہ سے رگوں میں دباؤ شروع ہو جاتا ہے اور اس کی وجہ سے ہائی بلڈ پریشر کا مسئلہ پیدا ہو جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: مردوں کے سپرم کاؤنٹ کو بڑھانے کے لیے روزانہ یہ 5 گریاں کھائیں، سپرم کاؤنٹ بڑھے گا۔

common-winter-related-health-problems-in-men-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

دل کے مسائل ہیں؟(have heart problems)

سردیوں کے موسم میں سردی کی وجہ سے ہمارے جسم میں بہت سی تبدیلیاں آتی ہیں۔ جسم ہمارے جسم کے درجہ حرارت کو درست رکھنے کے لیے ہارمونز اور خون کی گردش وغیرہ میں تبدیلیاں کرتا ہے۔ اس سے دل پر بھی دباؤ پڑتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ آکسیجن کی سطح میں کمی بھی دل سے متعلق مسائل میں اضافے کی بڑی وجہ بنتی ہے۔

ذیابیطس کا خطرہ.(risk of diabetes)

مردوں میں ذیابیطس ہونے کا امکان زیادہ ہوتا ہے۔ مردوں کے جسم میں چکنائی زیادہ ہوتی ہے جس کی وجہ سے وہ ذیابیطس کا زیادہ شکار ہوتے ہیں۔ سردیوں میں تیزی سے وزن بڑھنا بھی اس کی بڑی وجہ ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: اشوگندھا زیادہ کھانے سے صرف فائدے ہی نہیں، مردوں کو یہ 5 نقصانات بھی ہوسکتے ہیں۔

کولیسٹرول کی سطح میں اضافہ.(increase in cholesterol level)

سردیوں میں زیادہ کیلوریز والی خوراک لینے سے کولیسٹرول کی سطح بڑھنے کے امکانات بہت زیادہ ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ جسمانی سرگرمی کی کمی کی وجہ سے کولیسٹرول کی سطح بھی بڑھ جاتی ہے۔ کولیسٹرول بڑھنے سے دل اور دیگر امراض کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ اس وجہ سے مردوں کو اپنی صحت کا خاص خیال رکھنا چاہیے، خاص طور پر سردیوں میں۔

common-winter-related-health-problems-in-men-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

سردیوں میں کس قسم کی احتیاطی تدابیر.(what kind of precautions to take in winter)

مردوں کو سردیوں میں اپنی صحت کا خاص خیال رکھنا چاہیے۔ اس کے ساتھ ساتھ اپنے کھانے پینے کی عادات میں بھی تبدیلی لانی چاہیے۔

  • ڈاکٹر سے باقاعدہ چیک اپ کروائیں۔
  • صبح جاگنگ کی عادت بنائیں۔
  • باہر نکلتے وقت گرم کپڑے ضرور پہنیں۔
  • تمباکو نوشی سے پرہیز کریں۔
  • ہری سبزیاں کھائیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button