جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

گائے کے کچے دودھ سے روزانہ چہرے کی مالش کریں، آپ کو یہ 6 فائدے ملیں گے۔

گائے کے کچے دودھ سے مساج جلد کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں بہت مفید ثابت ہوتا ہے۔ تو جانئے یہ مسائل کیا ہیں...

گائے کے دودھ کے استعمال سے کئی مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ بتا دیں کہ گائے کے دودھ میں توانائی، پروٹین، کاربوہائیڈریٹ، کیلشیم، سوڈیم، وٹامن سی، وٹامن اے وغیرہ پائے جاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ اس کے استعمال سے دماغ کی نشوونما، وزن پر قابو پانے، ہڈیوں کی صحت، قوت مدافعت، صحت مند آنکھیں وغیرہ کو فائدہ پہنچ سکتا ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ گائے کا دودھ جلد کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں مفید ہے؟ ہاں اگر کچی گائے کے دودھ سے روزانہ مساج کیا جائے تو چہرے کے بہت سے مسائل دور ہو سکتے ہیں۔ آج کا مضمون اسی موضوع پر ہے۔ آج ہم آپ کو اس آرٹیکل کے ذریعے بتائیں. گے کہ گائے کا دودھ آپ کے لیے جلد کے کن مسائل کو دور کرنے. میں بہت مفید ثابت ہوسکتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کا طریقہ بھی جانیں۔

 

1- ٹیننگ کے مسئلے پر قابو پانا چاہیے۔(The problem of tanning should be overcome)

سردیوں میں لوگ اکثر دھوپ میں نہاتے ہیں لیکن اس کی وجہ سے لوگوں کو ٹیننگ کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ گائے کا دودھ سورج کی روشنی کی وجہ سے جلد کی ٹیننگ کو روکنے میں مدد کر سکتا ہے۔ ایسی صورت میں روئی میں کچا دودھ لے کر متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ ایسا کرنے سے ٹیننگ کا مسئلہ حل ہو سکتا ہے۔

2 – گائے کا دودھ موئسچرائزر کا کام کرے۔(Cow’s milk acts as a moisturizer)

گائے کا کچا دودھ موئسچرائزر کو برقرار رکھنے میں بہت مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ گائے کے دودھ کا استعمال نہ صرف جلد کو ملائم بنا سکتا ہے بلکہ قدرتی چمک بھی لوٹا سکتا ہے۔ آپ کو بتاتے ہیں کہ موئسچرائزر کی کمی کی وجہ سے اکثر لوگوں کے چہرے پر دراڑیں نظر آتی ہیں، ایسی صورت حال میں گائے کے دودھ سے مساج ان دراڑوں کو بھرنے میں بہت مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- ایکنی میں درد ہوتا ہے اور پانی نکل آتا ہے، یہ سسٹک ایکنی ہو سکتا ہے، اس کی وجہ اور علاج جانیں۔

3- چہرے کے داغ دھبوں سے نجات حاصل کریں۔(Get rid of facial blemishes)

چہرے کے دھبوں کو دور کرنے کے لیے گائے کا کچا دودھ استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ دودھ میں لییکٹک ایسڈ پایا جاسکتا ہے۔ اس کے علاوہ کچی گائے کے دودھ میں چکنائی پائی جاتی ہے جو چہرے کے داغ دھبے دور کرنے میں بھی مددگار ہے۔ ایسے میں اگر آپ چہرے کے داغوں سے پریشان ہیں تو بتا دیں کہ ہلکے ہاتھوں سے چہرے کی مالش کریں، ایسا کرنے سے یہ مسئلہ جلد دور ہو سکتا ہے۔

4- سیاہ حلقوں کے مسئلے سے نجات.(Get rid of the problem of dark circles)

گائے کے کچے دودھ کے استعمال سے سیاہ حلقوں کے مسئلے پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ کچے دودھ کے اندر لیکٹک ایسڈ پایا جاتا ہے جو آنکھوں کے نیچے موجود سیاہ حلقوں کو کم کرنے میں کارآمد ثابت ہوتا ہے۔ ایسی حالت میں گائے کے کچے دودھ کو روئی کے ذریعے آنکھوں کے نیچے لگائیں۔ ایسا کرنے سے نہ صرف سیاہ حلقوں کا مسئلہ دور ہو جائے گا بلکہ اس کے استعمال سے آنکھوں کو خوبصورت بھی بنایا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- لپڈ کیا ہے اور جلد کی خوبصورتی کو برقرار رکھنا کیوں ضروری ہے؟

5 – پھٹی ہوئی جلد سے آرام حاصل کریں۔(Get relief from chapped skin)

اکثر لوگ تناؤ یا آلودگی کی وجہ سے پھٹی ہوئی جلد سے پریشان ہوتے ہیں۔ اگرچہ اس کے پیچھے کچھ اور وجوہات ہوسکتی ہیں لیکن گائے کا کچا دودھ استعمال کرکے ان مسائل پر قابو پایا جاسکتا ہے۔ ایسی حالت میں آپ کچے دودھ سے مالش کر سکتے ہیں، ایسا کرنے سے جلد سخت ہونا شروع ہو سکتی ہے۔

 

 

6 – بے جان جلد سے نجات حاصل کریں۔(Get rid of lifeless skin)

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ گائے کے کچے دودھ کے استعمال سے بے جان جلد کے مسئلے پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ قدیم زمانے سے دودھ کو نہانے کے لیے استعمال کیا جاتا تھا، جس سے جسم کی چمک برقرار رہتی ہے۔ مارکیٹ میں ایسی بہت سی مصنوعات موجود ہیں. جن میں گائے کا کچا دودھ استعمال کیا جاتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ دودھ میں ریٹینول ہوتا ہے جو چہرے کے لیے بہت مفید ہے۔ ریٹینول وٹامن اے کے طور پر جانا جاتا ہے، جو عمر بڑھنے کی علامات کو کم کر سکتا ہے۔ اگر وٹامن اے کی کمی ہو تو جلد خشک اور بے جان نظر آتی ہے۔

نوٹ – اوپر بتائے گئے نکات سے پتہ چلتا ہے کہ گائے کے کچے دودھ سے چہرے کے بہت سے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ لیکن اگر آپ کو دودھ سے کسی قسم کی الرجی محسوس ہو تو فوراً گائے کے دودھ کا استعمال بند کردیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ کو چہرے سے متعلق کوئی سنگین مسئلہ ہے. یا آپ کوئی خاص علاج لے رہے ہیں. تو گائے کا دودھ جلد پر لگانے سے پہلے ایک بار ماہر سے ضرور مشورہ کرلیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button