جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

ڈھیلی اور جھریوں والی جلد سے چھٹکارا پانے کے لیے، پھر ان 5 گھریلو علاج پر عمل کریں۔

ڈھیلی اور جھریوں والی کریپ جلد کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ بہت سے آسان گھریلو ٹوٹکے اپنا سکتے ہیں، جانیے ان کے بارے میں۔

کریپ کی جلد پتلی ہوتی ہے اور اس میں کاغذ کی طرح جھریاں ہوتی ہیں۔ جلد میں ڈھیلے پن کا احساس ہوتا ہے۔ جھریاں جلد کے ایک بڑے حصے کو متاثر کرتی ہیں جب کریپی جلد کا مسئلہ ہوتا ہے۔ کریپی جلد آنکھوں کے نیچے اور بازوؤں پر سب سے زیادہ عام ہے۔ کریپی جلد جسم کے دوسرے حصوں پر بھی ہو سکتی ہے۔ اگر آپ کو جلد میں یہ علامات نظر آئیں تو سمجھ لیں کہ یہ کریپی جلد کی علامات ہیں۔ جینیاتی وجوہات کی وجہ سے جلد بھی کریپی ہو جاتی ہے۔ دیگر میں وزن میں کمی یا اضافہ، نیند کی کمی، آلودگی، پانی کی کمی، تناؤ، سورج کی روشنی میں ضرورت سے زیادہ نمائش وغیرہ شامل ہیں۔ اس آرٹیکل میں، ہم کریپی جلد کے مسئلے سے چھٹکارا پانے کے علاج کے بارے میں جانیں گے۔ 

crepey-skin-home-remedies-for-relief-in Urdu

1. جلد کی مالش.(Skin Massage)

اگر جلد ڈھیلی ہے اور جھریاں نظر آرہی ہیں تو آپ جلد پر تیل سے مالش کریں۔ مساج کرنے سے جلد ٹائٹ ہو جائے گی اور کریپی جلد کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔ جلد کی مالش کے لیے آپ زیتون کا تیل، کوکو بٹر، ناریل کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ کریپی جلد کو دھوپ سے بچائیں، نقصان دہ شعاعیں جلد پر برا اثر ڈال سکتی ہیں۔

2. اینٹی آکسیڈنٹس لیں۔(Take Antioxidants)

کریپی جلد کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ کو کافی مقدار میں اینٹی آکسیڈنٹس کا استعمال کرنا چاہیے۔ آپ کو اپنی خوراک میں وٹامن اے، ڈی، ای، اومیگا تھری فیٹی ایسڈز کو شامل کرنا چاہیے۔ آپ کو اپنی خوراک میں وٹامن سی سے بھرپور غذاؤں کو خاص طور پر شامل کرنا چاہیے، وٹامن سی کے استعمال سے جلد میں کولیجن کی مقدار بڑھ جاتی ہے اور یہ کریپی جلد کا مسئلہ دور کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: جانیں کہ یہ ہارمون آپ کی جلد کے لیے کتنا فائدہ مند یا نقصان دہ ہے۔

3. اپنی جلد کو صاف کریں۔(Scrub Your Skin)

کریپی جلد سے بچنے کے لیے آپ کو اسکرب کرنا چاہیے۔ آپ اسکرب کے لیے چینی اور زیتون کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ زیادہ اسکرب نہ کریں بلکہ آپ ہفتے میں دو بار اسکرب کرسکتے ہیں، اس کے علاوہ جلد کو ہائیڈریٹ رکھنے کے لیے آپ جلد میں ایلوویرا لگائیں۔

4. اچھی طرح سوئے۔(Sleep Well)

کریپی جلد سے بچنے کے لیے، آپ کو اچھی نیند لینے کی ضرورت ہے۔ اگر آپ کو کافی نیند آتی ہے تو کریپ جلد کے مسائل سے بچا جا سکتا ہے۔ اچھی نیند کے ساتھ جسمانی ورزش بھی صحت مند جلد کا راز ہے، خستہ حال جلد سے بچنے کے لیے روزانہ کم از کم 40 سے 50 منٹ ورزش کریں۔

crepey-skin-home-remedies-for-relief-in Urdu

5. تناؤ کو کم کریں۔(Reduce Stress)

یہاں تک کہ اگر آپ تناؤ محسوس کر رہے ہیں تو یہ آپ کی جلد پر اثر انداز ہونے لگتا ہے، لہٰذا کریپی جلد سے بچنے کے لیے کافی پانی پئیں اور ذہنی تناؤ کو کم کرنے کے لیے اپنے معمولات میں مراقبہ اور یوگا کو شامل کریں۔

یہ بھی پڑھیں: چھٹی کے دن اس طرح اپنی جلد کا خیال رکھیں، جلد چمکدار نرم ہو جائے گی۔

ان چیزوں کو جلد کی دیکھ بھال کے معمولات میں شامل کریں۔(Include these things in skin care routine)

  • اگر آپ خستہ حال جلد سے چھٹکارا پانا چاہتے ہیں تو ایلو ویرا کو اپنی جلد کے معمولات میں شامل کریں۔
  • ایلوویرا میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو جلد میں کولیجن کی سطح کو بڑھاتے ہیں۔
  • اس کے علاوہ جلد کے معمولات میں ایوکاڈو آئل کو شامل کریں۔
  • ایوکاڈو آئل میں بیٹا کیروٹین ہوتا ہے، جو جلد کو UV شعاعوں سے بچا سکتا ہے۔
  • اپنی جلد کی دیکھ بھال کے معمولات میں کولڈ پریسڈ گلاب شیپ سیڈ آئل بھی شامل کریں، جس میں وٹامن سی ہوتا ہے۔
  • یہ تیل جلد کو سخت کرتا ہے اور خشکی کو روکتا ہے۔
  • آپ کو اپنی جلد کی دیکھ بھال کے معمولات میں وٹامن ای کیپسول بھی شامل کرنے چاہئیں۔
  • اس تیل کی مدد سے فری ریڈیکلز کو ختم کرنے میں مدد ملے گی۔

اگر یہ اقدامات بھی کریپی جلد کو بہتر نہیں بناتے ہیں، تو اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں. سنگین صورتوں میں انجکشن اور ادویات دی جاتی ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button