ورزش اور فٹنس

کراس ٹرینر ورزش کے فوائد ، طریقے اور اہم احتیاطی تدابیر۔

آج کے دور میں لوگ صحت اور باڈی بلڈنگ کے حوالے سے پہلے سے زیادہ باشعور ہو چکے ہیں۔ فٹنس اور باڈی بلڈنگ کے لیے لوگ گھنٹوں جم میں پسینہ کرتے ہیں۔ ورزش کرنے یا ورزش کرنے کے لیے جم میں لوگوں کا ہجوم ہوتا ہے۔ وزن کم کرنے کے ارادے سے آنے والے لوگوں سے لے کر اپنے جسم کو مضبوط اور فٹ بنانے تک ، لوگ صبح سے شام اور رات تک جم میں مصروف رہتے ہیں۔ مختلف قسم کی مشینیں جم میں ورزش اور ورزش کرنے کے لیے استعمال ہوتی ہیں۔ مشین کی مدد سے ورزش یا ورزش کی مشق آسان اور فائدہ مند ہے۔ جم میں استعمال ہونے والی مشین کا نام کراس ٹرینر ہے۔ جو لوگ روزانہ ورزش یا ورزش کے لیے جم جاتے ہیں ، وہ اس کے بارے میں ضرور جانتے ہوں گے۔ کراس ٹرینر کی مدد سے آپ کراس ٹرینر ورزش کی مشق کر سکتے ہیں۔ یہ ایک ایروبک کارڈیو ورزش سمجھا جاتا ہے۔ اس کی باقاعدہ مشق جسم کو بہت سے فوائد دیتی ہے۔ ہمیں کراس ٹرینر ورزش کے فوائد ، اسے کیسے کریں اور اس سے متعلق ضروری احتیاطی تدابیر کے بارے میں بتائیں گے۔

cross trainer machine exercises benefits how to perform in urdu

کراس ٹرینر ورزش کرنے کے فوائد (Cross Trainer Machine Exercise Benefits)

لوگ ہاتھ اور ٹانگوں اور کارڈیو مشقوں کے لیے جم میں کراس ٹرینر مشینیں استعمال کرتے ہیں۔ اسے ‘بیضوی مشین’ بھی کہا جاتا ہے۔ آپ کو اکثر یہ مشین جم کے کارڈیو سیکشن میں مل جائے گی۔ اس مشین میں لمبے ہینڈل اور پیڈل ہوتے ہیں جن کی مدد سے ورزش کی جاتی ہے۔ کراس ٹرینر ورزش ایک مؤثر ورزش ہے جو باقاعدگی سے مشق کی جائے تو بہت فائدہ مند ہے۔ آپ اچھے جسمانی ورزش کے لیے کراس ٹرینر ورزش کی مختلف حالتوں کو آزما سکتے ہیں۔ آئیے جسم کو اس کی مشق کے فوائد کے بارے میں جانتے ہیں۔

cross trainer machine exercises benefits how to perform in urdu

1. وزن میں کمی کے لیے اچھا ہے۔(Good For Weight Loss)

آج کے دور میں لوگ متوازن غذا اور طرز زندگی کی وجہ سے موٹاپے کے مسئلے سے دوچار ہیں۔ ایسے لوگ وزن کم کرنے کے لیے خوراک کے ساتھ جم کا سہارا لیتے ہیں۔ کراس ٹرینر ورزش ان لوگوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے جو تیزی سے وزن کم کرنا چاہتے ہیں۔ اس کی باقاعدہ مشق سے ، آپ مختصر وقت میں وزن کم کر سکتے ہیں۔ کراس ٹرینر ورزش کرتے ہوئے زیادہ کیلوریز جل جاتی ہیں ، جس کی وجہ سے آپ وزن کم کرنے میں فائدہ حاصل کرتے ہیں۔ اگرچہ اس مشق کی مختلف حالتیں ہیں اور اس کی بنیاد پر کیلوریز بھی جلائی جاتی ہیں ، لہذا آپ کو اپنے ٹرینر سے معلومات لینے کے بعد اس پر عمل کرنا چاہیے۔

2. اپنی صلاحیت اور کارڈیو کی صلاحیت کو بڑھائیں۔ ( Increase your stamina and cardio ability)

کراس ٹرینر ورزش کی باقاعدہ مشق آپ کی صلاحیت کو بہتر بناتی ہے۔ اس مشق پر عمل کرتے ہوئے ، آپ کے دل اور پھیپھڑوں کو زیادہ آکسیجن کی فراہمی ہوتی ہے۔ اس دوران آپ کے پھیپھڑے اور دل تیزی سے کام کرتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں ، آپ کی سانس بھی چھوٹی ہو سکتی ہے اور دل کی دھڑکن بڑھ سکتی ہے۔ روزانہ اس پر عمل کرنے سے آپ کی سانس لینے کی صلاحیت میں اضافہ ہوتا ہے اور اس سے پھیپھڑوں کے ساتھ ساتھ دل کو بھی فائدہ ہوتا ہے۔ روزانہ اس مشق کی مشق آپ کے دل اور پھیپھڑوں کو مضبوط کرتی ہے ، جس سے آپ کے لیے کارڈیو کرنا آسان ہو جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: وزن اٹھانے کی مشقوں کے دوران آپ کو کتنا وزن اٹھانا چاہیے؟

3. جوڑوں کے لیے بہت مفید ورزش (Protect your joints)

کراس ٹرینر مشقوں کی مشق وزن میں کمی کے ساتھ ساتھ آپ کے جوڑوں کے لیے بھی بہت مفید ہے۔ اس کے عمل کو جسم کے جوڑوں سے متعلقہ مسئلہ میں بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ روزانہ کراس ٹرینر ورزش کی مشق آپ کے جسم کے جوڑوں کی حفاظت کرتی ہے۔ ان ورزشوں پر عمل کرنے سے ، آپ کو جوڑوں سے متعلق مسائل نہیں ہیں۔ روزانہ کراس ٹرینر کی مشق کرنا گھٹنوں ، کہنیوں ، کولہوں وغیرہ کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ کم اثر والی ورزش ہے جس کا گھٹنوں پر زیادہ اثر نہیں ہوتا ، اس طرح گھٹنوں کی حفاظت ہوتی ہے۔

4. اپنی ورزش کی شدت کو تبدیل کریں۔(Vary The Intensity of Your Workout)

کراس ٹرینر مشین کی مشقیں آپ کی مشقوں کو موثر بنانے کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ اس کا استعمال کرتے ہوئے ، آپ اپنی ورزش کی شدت کو تبدیل کرسکتے ہیں۔ آپ کے جسم کی طاقت اور تندرستی روزانہ کی بنیاد پر اس کے مختلف تغیرات کی مشق سے بہتر ہوتی ہے۔ شروع میں ، آپ کم شدت والے کراس ٹرینر ورزش کرتے ہیں اور پھر آہستہ آہستہ اس میں اضافہ کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  50 سال سے زیادہ عمر کی خواتین گھٹنوں ، ٹانگوں اور ہاتھوں کی یہ 8 مشقیں ضرور کریں .

5. نچلے جسم کے لیے بہت فائدہ مند (Targets Lower Body)

بیضوی ورزش یا کراس ٹرینر مشقیں آپ کے نچلے جسم کے لیے بہت فائدہ مند سمجھی جاتی ہیں۔ کراس ٹرینر مشین میں پیڈل آپ کی ٹانگوں کے پٹھوں کے لیے بہت مفید ہیں۔ اس کے علاوہ ، اس کی مختلف حالتوں کی مشقیں آپ کے گلوٹیل پٹھوں ، کولہے کے لچکداروں ، ہیمسٹرنگز اور کواڈریسیپس کے لیے بہت مفید ہیں۔ کراس ٹرینر مشقیں پیٹ ، ٹانگوں ، رانوں اور کولہوں وغیرہ پر کام کرنے کے لیے فائدہ مند سمجھی جاتی ہیں۔

6. ہائی بلڈ پریشر کو کم کرتا ہے۔(Reduces High Blood Pressure)

کراس ٹرینر مشین سے مشقیں کرنا آپ کے بلڈ پریشر کو متوازن کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ کراس ٹرینر ورزش کی مشق جسم میں تناؤ کو کم کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس مشق کو ‘اچھا محسوس کرو’ ورزش بھی کہا جاتا ہے۔ اگرچہ اس میں شدت کی مختلف حالتیں ہیں ، لہٰذا بلڈ پریشر کے مریضوں کو صرف ڈاکٹر کی مشاورت کے مطابق اس پر عمل کرنا چاہیے۔

آپ کراس ٹرینر کی مشق کیسے کرتے ہیں؟ ( ?How To Do Cross Trainer Exercise)

کراس ٹرینر ورزش کی مختلف حالتیں ہیں۔ آپ اس مشین کو اپنی ضرورت کے مطابق ورزش کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ اپنے مطابق ورزش کی شدت بھی مقرر کر سکتے ہیں۔ شروع میں کراس ٹرینر ورزش کی مشق کرنے کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں۔

1. شروع میں مختصر وقفے کے بعد دوبارہ اس پر عمل شروع کریں۔ پہلے آپ پیڈلنگ کے ساتھ شروع کر سکتے ہیں۔ اس کے بعد آپ اس کی رفتار بڑھا کر تغیر کو آزمائیں۔

2. اپنے پیٹ کے نچلے حصے ، سینے اور ریڑھ کی ہڈی کے ارد گرد کے پٹھوں کو مضبوط بنانے کے لیے بنیادی ہینڈلز استعمال کریں۔

3. اوپری باڈی ٹوننگ کے لیے ہینڈل پر دبائیں اور کھینچیں۔

4. مشین کے ساتھ ورزش شروع کرنے سے پہلے ، مشین کو اپنی ضروریات کے مطابق ایڈجسٹ کریں۔

5. اس دوران آپ اپنی پیٹھ بالکل سیدھی رکھیں۔

6. ہینڈل کا استعمال کرتے ہوئے ، پیچھے کی طرف جھکاؤ اور ٹخنوں کو مستحکم نہ رکھیں ، انہیں پیڈل سے نہ اٹھائیں۔

کراس ٹرینر ورزش کرتے وقت یاد رکھنے کی تجاویز:

1. کراس ٹرینر کا استعمال کرتے ہوئے جسم کو ڈھیلے اور سخت نہ کریں۔

2. شروع میں ، ورزش صرف ایک ٹرینر یا ماہر کی نگرانی میں کریں۔

3. مشین کے ہینڈل کو صحیح طریقے سے پکڑیں۔

4. کپڑے نہ پہنیں جو مشین استعمال کرتے وقت پھنس جائیں۔

اس طرح ، ان چیزوں کو ذہن میں رکھتے ہوئے ، آپ آسانی سے کراس ٹرینر ورزش کی مشق کر سکتے ہیں۔ اس ورزش کو صحیح طریقے سے کرنے سے آپ وزن میں آسانی سے کمی اور جسم کو صحت مند اور تندرست رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ ابتدائی طور پر اس کی مشق صرف ماہرین کی نگرانی میں ہونی چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button