بالوں کی حفاظت :Hair Protection in Urdu

بالوں میں ہلدی اور دہی لگانے کے کیا فائدے ہیں؟

بالوں کے لیے دہی اور ہلدی کے فوائد: ہلدی اور دہی بالوں پر لگانے سے بالوں کے بہت سے مسائل سے نجات مل سکتی ہے، بالوں میں ہلدی-دہی لگانے کا طریقہ جانیں۔

ناقص غذا اور طرز زندگی کی وجہ سے بالوں کا گرنا، تقسیم ہونا، کمزور بال، خشکی اور بالوں کی نشوونما میں کمی جیسے مسائل بہت عام ہو چکے ہیں۔ ہم میں سے اکثر کو ان دنوں بالوں سے متعلق مسائل کا سامنا ہے۔ لوگ طرح طرح کی ہیئر پراڈکٹس استعمال کرتے ہیں لیکن پھر بھی بالوں کا مسئلہ جوں کا توں رہتا ہے۔ اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ بالوں کے مسائل سے نجات کے لیے آپ کیا کر سکتے ہیں؟

کیا آپ جانتے ہیں کہ ہلدی اور دہی کا مرکب بالوں کے مسائل سے نجات دلانے میں بہت مددگار ثابت ہوسکتا ہے؟ ہلدی کو بالوں کا بہترین ٹانک سمجھا جاتا ہے۔ ہلدی میں سوزش کو دور کرنے کی خصوصیات ہونے کے ساتھ ساتھ ہلدی کھوپڑی میں خون کی گردش کو بڑھانے میں مدد دیتی ہے۔ اور دہی غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس میں ضروری غذائی اجزاء جیسے پروٹین، زنک، میگنیشیم پوٹاشیم کے ساتھ ساتھ وٹامن B5، B7 اور D شامل ہیں۔ ہلدی اور دہی کو ملا کر لگانے سے بالوں کے تقریباً تمام مسائل سے نجات مل سکتی ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو بالوں میں ہلدی اور دہی لگانے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

بالوں میں ہلدی اور دہی لگانے کے فائدے-(Benefits of applying turmeric and curd in hair)

1. بالوں کا گرنا کم ہے۔(There is less hair fall)

ہلدی اور دہی کو بالوں اور کھوپڑی پر لگانے سے خون کی گردش کو بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے۔ یہ بالوں کو غذائیت فراہم کرتا ہے اور بالوں کو مضبوط بناتا ہے۔ ہلدی اور دہی کا امتزاج بالوں کی تیزی سے نشوونما میں بھی مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا مون سون میں بال خشک ہوجاتے ہیں؟ اس طرح ہائیڈریٹ رکھیں، بالوں میں نئی ​​جان آئے گی۔

curd-and-turmeric-for-hair-benefits-how-to-use-in-Urdu

2. خشکی سے نجات ملتی ہے۔(Gets Rid of Dandruff)

بالوں کے گرنے کی ایک بڑی وجہ خشکی ہے۔ جہاں ہلدی میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں، وہیں دہی کو خشکی کو دور کرنے کے لیے ایک موثر علاج سمجھا جاتا ہے۔ یہ آپ کے سر کی خشکی اور گندگی کو صاف کرتا ہے اور آپ کے بالوں کے پٹک کو مضبوط کرتا ہے۔

3. سفید بالوں کے مسئلہ میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in the problem of white hair)

کم عمری میں بالوں کے سفید ہونے کا مسئلہ ان دنوں بہت عام ہے۔ ہلدی اور دہی آپ کے بالوں کو پرورش اور نمی بخشتے ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ کو قدرتی طور پر سیاہ اور چمکدار بال ملتے ہیں۔

4. خراب بالوں کی مرمت کرتا ہے۔(Repairs damaged hair)

دہی میں ہلدی کی چکنائی ہوتی ہے۔ ہلدی اور دہی آپ کے بالوں کو آلودگی اور سورج کی مضر شعاعوں سے ہونے والے نقصان سے نجات دلانے میں مدد کرتے ہیں، بالوں کو پرورش فراہم کرتے ہیں اور خراب بالوں کی مرمت کرتے ہیں۔

5. خشک بالوں سے چھٹکارا حاصل کرتا ہے۔(Gets Rid of Dry Hair)

ہلدی اور دہی کا آمیزہ خشک بالوں سے نجات دلانے میں مدد کرتا ہے۔ دہی پروٹین، صحت مند چکنائی اور دیگر بہت سے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ مرکب بالوں کو بند کرنے اور نمی فراہم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کے بال ہموار اور چمکدار ہو جاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: بال دھونے کے بعد کیا کرنا چاہیے اور کیا نہیں کرنا چاہیے؟

curd-and-turmeric-for-hair-benefits-how-to-use-in-Urdu

ہلدی اور دہی بالوں پر استعمال کرنے کا طریقہ.( How To Use Turmeric And Curd On Hair)

آپ ہلدی اور دہی ملا کر اپنے بالوں اور کھوپڑی پر براہ راست لگا سکتے ہیں۔ آپ کو 1/4 چائے کا چمچ ہلدی پاؤڈر لینا ہے اور اس میں دو چمچ دہی شامل کرنا ہے۔ اسے اچھی طرح مکس کریں۔ آپ کا ہیئر ماسک تیار ہے۔ اسے جڑ سے اپنے بالوں کی نوک تک اچھی طرح لگائیں اور اس سے کھوپڑی کی مالش کریں۔ آدھے گھنٹے کے لیے لگا رہنے دیں اور پھر سادہ پانی سے دھو لیں۔ اپنے بالوں کو دھونے کے لیے ہلکا یا ہربل شیمپو استعمال کریں۔ کیمیکل پر مبنی شیمپو استعمال کرنے سے گریز کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button