جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

گردن کی سیاہی دور کرنے کے لیے ان 5 طریقوں سے دہی استعمال کریں، گردن کی سیاہی سے نجات مل جائے گی

گردن کی کالی یا کالی گردن کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے دہی کا استعمال بہت فائدہ مند ہے، گردن کی سیاہی کے لیے دہی کے استعمال کا طریقہ جانیں۔

سیاہ گردن یا سیاہ گردن کا مسئلہ آپ کی خوبصورتی پر برا اثر ڈالتا ہے۔ اس کی وجہ سے بعض اوقات آپ کو شرمندگی بھی اٹھانی پڑتی ہے۔ گرمی کے موسم میں تیز دھوپ اور پسینے کی. وجہ سے آپ کو یہ مسئلہ ہو سکتا ہے۔ کئی بار لوگوں میں. گردن کا سیاہ ہونا غلط صفائی اور گندگی کے جمع ہونے. کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ کالی گردن یا کالی گردن کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے لوگ بعض اوقات کچھ ایسی چیزیں استعمال کرتے ہیں. جو بہت زیادہ سخت ہوتی ہیں. اور اس سے گردن کو نقصان پہنچتا ہے۔ گردن کی سیاہی کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے بہت زیادہ سخت چیزوں کا استعمال. گردن کی جلد کو شدید نقصان پہنچا سکتا ہے۔ ایسے میں سوال یہ آتا ہے کہ گردن کی سیاہی دور کرنے کے لیے کن چیزوں کا استعمال کیا جائے؟ آج اس آرٹیکل میں ہم آپ کو گردن کی سیاہی دور کرنے کے لیے. دہی کے استعمال اور اس کے فوائد کے بارے میں بتانے جارہے ہیں۔ گردن کی سیاہی یا سیاہی دور کرنے کے لیے دہی کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے.

curd benefits to reducing darkness around the neck in Urdu

گردن کی سیاہی کا مسئلہ دور کرنے کے لیے دہی کے فوائد.(Curd Benefits to Reduce Dark Neck)

چہرے کی رنگت نکھارنے کے لیے ہو یا چہرے کو چمکدار اور چمکدار بنانے کے لیے، ان سب میں دہی کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ گردن کی سیاہی یعنی کالی گردن کو دور کرنے کے لیے آپ دہی کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ دہی میں موجود خصوصیات گردن کی گندگی کو صاف کرنے اور کالے پن کے مسئلے کو دور کرنے میں بہت مفید ہیں۔ گردن کی سیاہی دور کرنے کے لیے آپ ان طریقوں سے دہی استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  گرمیوں میں رات کو سونے سے پہلے جلد پر ہلدی لگائیں، اس سے بہتری آئے گی اور یہ مسائل دور ہوجائیں گے۔

1. گردن کی سیاہی کو دور کرنے کے لیے دہی اور لیموں کا استعمال.(Curd And Lemon To Reduce Dark Neck)

دہی اور لیموں کے استعمال سے گردن کی سیاہی کے مسئلے میں بہت جلد فائدہ ہوتا ہے۔ دہی میں موجود قدرتی انزائمز جب لیموں کے ساتھ مل کر جلد کو ٹون اور ہلکا کرنے کا کام کرتے ہیں۔ آپ دو سے تین چمچ دہی میں ایک چمچ لیموں کا رس ملا کر گردن کے اس حصے پر لگائیں جہاں جلد کا رنگ سیاہ ہو گیا ہو۔ ہفتے میں دو سے تین بار ایسا کرنے سے آپ کو فائدہ ہوگا۔

2. گردن کی سیاہی دور کرنے کے لیے دہی اور چنے کے آٹے کا استعمال سیاہ گردن کے لیے.(Curd And Chickpea Flour For Dark Neck)

دہی اور چنے کا آٹا بھی جلد کو چمکدار اور خوبصورت بنانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ دہی اور چنے کے آٹے میں موجود خصوصیات جلد سے متعلق مسائل کو دور کرنے اور جلد کی رنگت کو نکھارنے کے لیے بہت مفید تصور کی جاتی ہیں۔ اگر گردن کے گرد کالا پن ہو تو دہی اور چنے کا آٹا ملا کر ہفتے میں دو سے تین بار استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ دو سے تین چمچ دہی لیں اور اس میں ایک چمچ سے تھوڑا سا چنے کا آٹا ڈال کر اچھی طرح مکس کرلیں۔ اس کے بعد اس پیسٹ کو گردن پر اچھی طرح لگائیں اور کچھ دیر کے لیے چھوڑ دیں۔ اس کے بعد گردن کو اچھی طرح دھو کر صاف کریں۔

یہ بھی پڑھیں:  ان 6 پھلوں سے بنا فیس پیک چہرے پر لگائیں، جلد چمک اٹھے گی۔

3. گردن کی سیاہی کے مسئلے میں ہلدی اور دہی کا استعمال.(Curd And Turmeric For Darkness Around Neck)

ہلدی اور دہی کا پیک گردن کی کالی یا سیاہ گردن کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کا استعمال نہ صرف گردن بلکہ چہرے کے لیے بھی بہت مفید سمجھا جاتا ہے۔ گردن کی کالی پن دور کرنے کے لیے 2 چائے کے چمچ دہی میں آدھے چائے کے چمچ سے تھوڑا کم ہلدی پاؤڈر ملا کر اس پیسٹ کو گردن پر اچھی طرح لگائیں اور 20 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد اسے پانی سے اچھی طرح دھو کر صاف کر لیں۔ دو تین بار ایسا کرنے سے آپ کو فرق نظر آئے گا۔

4. گردن کی سیاہی دور کرنے کے لیے دہی اور شہد کا استعمال.(Curd And Honey Benefits To Reduce Darkness Around Neck)

دہی کے ساتھ شہد کا استعمال گردن کی سیاہی دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کا استعمال نہ صرف گردن کی سیاہی بڑھانے میں بلکہ چہرے کی خوبصورتی کو بڑھانے میں بھی فائدہ مند ہے۔ اس کے لیے سب سے پہلے 2 چمچ دہی میں 1 چمچ شہد ملا کر اس پیسٹ کو گردن پر اچھی طرح لگائیں۔ لگانے کے بعد اسے 20 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد گردن کو پانی سے اچھی طرح صاف کریں۔

curd benefits to reducing darkness around the neck in Urdu

5. کالی گردن کو کم کرنے کے لیے دہی اور چاول کا آٹا.(Curd And Rice Flour To Reduce Dark Neck)

گردن کی سیاہی کے مسئلے میں چاول کے آٹے کا دہی کے ساتھ استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے لیے آپ چاول کے آٹے کا اسکرب بھی بنا سکتے ہیں۔ چاول کے آٹے کو دہی میں ملا کر گردن پر مالش کرنے سے چند ہی دنوں میں گردن کی سیاہی کے مسئلے سے نجات مل جاتی ہے۔ اس کے لیے آپ 2 سے 3 چمچ دہی لیں اور اس میں 1 چمچ چاول کا آٹا ملا دیں۔ اب اسے اچھی طرح مکس کرنے کے بعد اسکرب کی طرح گردن پر لگائیں۔ ہفتے میں 2 سے 3 بار ایسا کرنے سے آپ کو فائدہ ہوگا۔

سیاہ گردن یا سیاہ گردن کا مسئلہ گرمیوں میں زیادہ بڑھ جاتا ہے۔ اس پریشانی پر قابو پانے اور خوبصورتی بڑھانے کے لیے دہی کے ساتھ مذکورہ چیزوں کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ اگر آپ کو جلد کی الرجی کا مسئلہ ہے تو ان چیزوں کو استعمال کرنے سے پہلے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button