ورزش اور فٹنس

انجیر اور کھجور کو دودھ میں ابال کر کھائیں، آہستہ آہستہ وزن بڑھے گا۔

دودھ کے ساتھ کھجور اور انجیر: صحت مند رہنے کے لیے آپ کھجور اور انجیر کو دودھ میں ابال کر کھا سکتے ہیں۔ اس سے وزن بڑھانے میں بھی مدد ملے گی۔

Dates and Figs Boiled in Milk Benefits: دودھ، انجیر اور کھجور تینوں غذائیت سے بھرپور ہیں۔ ویسے لوگ اکثر ان تینوں کو الگ الگ کھاتے ہیں۔ لیکن اگر آپ چاہیں تو دودھ، انجیر اور کھجور بھی ساتھ کھا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو ان تینوں میں موجود تمام وٹامنز اور منرلز ایک ساتھ مل جائیں گے۔

دودھ، انجیر اور کھجور ایک ساتھ کھانے سے آپ کو کافی توانائی ملے گی۔ آپ خود کو مضبوط محسوس کریں گے اور آہستہ آہستہ آپ کا وزن بھی بڑھے گا۔ اس لیے جو لوگ دبلے پتلے اور کمزور ہیں وہ کھجور اور انجیر ملا کر دودھ ضرور کھائیں۔

اب آپ سوچ رہے ہوں گے کہ وزن بڑھانے کے لیے کھجور اور انجیر کو دودھ میں ملا کر کیسے کھایا جائے؟ دودھ، انجیر اور کھجور وزن کیسے بڑھاتے ہیں؟ یا انجیر اور کھجور کو دودھ میں ملا کر کھانے کے کیا فائدے ہیں؟ آئیے ذیل کے مضمون میں ان سب کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

dates-and-figs-boiled-in-milk-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

وزن بڑھانے کے لیے دودھ میں کھجور اور انجیر کیسے کھائیں؟(How to Eat Dates and Figs with Milk for Weight Gain)

اگر آپ کا وزن کم ہے تو آپ کو دودھ پینے کا مشورہ دیا گیا ہوگا۔ وزن بڑھانے کے لیے آپ کو دودھ بھی پینا چاہیے۔ لیکن اگر آپ کھجور اور انجیر کو دودھ میں ملا کر کھاتے ہیں تو اس سے وزن میں تیزی سے اضافہ ہوتا ہے۔

وزن بڑھانے کے لیے آپ کھجور اور انجیر کو دودھ میں ابال کر کھا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ پین میں ایک گلاس دودھ ڈالیں۔ اب اس میں 2 انجیر اور 4-5 کھجوریں ڈال دیں۔ پھر دونوں کو دودھ میں اچھی طرح ابالیں۔ اس کے بعد آپ دودھ کو چھان کر پی سکتے ہیں۔ آپ کھجور اور انجیر کو بھی اچھی طرح چبا سکتے ہیں۔

کھجور اور انجیر کو ابالنے سے دودھ کی غذائیت کئی گنا بڑھ جاتی ہے۔ اس سے آپ کو صرف دودھ پینے سے کافی مقدار میں پروٹین، کاربوہائیڈریٹ، توانائی اور کیلوریز ملیں گی۔

یہ بھی پڑھیں: وزن کم کرنے کے لیے ایلو ویرا کا جوس کیسے پیا جائے؟

انجیر اور کھجور کو دودھ میں ابال کر کھانے کے فائدے-(Dates and Figs Boiled in Milk Benefits )

  • کھجور اور انجیر میں کاربوہائیڈریٹ، کیلوریز اور چینی ہوتی ہے۔ اس سے آپ کو وزن بڑھانے میں مدد مل سکتی ہے۔
  • انجیر اور کھجور کو دودھ میں ابالنے سے آپ کو بے شمار فائدے مل سکتے ہیں۔ یہ دودھ آپ کے معدے، آنتوں اور مجموعی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔
  • انجیر اور کھجور کو دودھ میں ملا کر کھانے سے آپ کا وزن بڑھ سکتا ہے۔
  • یہ دودھ دبلے پتلے اور کمزور جوزن کم کرنے کے لیے ایلو ویرا کا جوس کیسے پیا جائے؟سم کو طاقت دینے میں مدد کرتا ہے۔
  • انجیر اور کھجور کو دودھ میں ملا کر کھانے سے بھی ہاضمہ بہتر ہوتا ہے۔ آپ کو قبض، گیس اور تیزابیت سے نجات مل سکتی ہے۔
  • انجیر اور کھجور کو دودھ میں ملا کر کھانے سے ہیموگلوبن کی سطح بھی بڑھ جاتی ہے۔ اس سے خون کی کمی سے نجات مل سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: وزن بڑھانے کے لیے روزانہ گھی اور گڑ کھائیں، ماہر غذائیت سے اس کے فوائد جانیں۔

dates-and-figs-boiled-in-milk-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

انجیر اور کھجور کو دودھ میں ملا کر کب کھائیں؟(When to eat figs and dates mixed with milk)

انجیر اور کھجور کو دودھ میں ملا کر کھانے سے آپ کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ لیکن ایسی صورتحال میں اس کا صحیح وقت پر استعمال ضروری ہے۔ انجیر اور کھجور کے ساتھ دودھ ملا کر صبح یا رات کو کھا سکتے ہیں۔ آپ دودھ میں ابلی ہوئی انجیر اور کھجور بھی کھا سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button