صحت مند غذا

تیزابیت دور کرنے کے لیے روزانہ کھجور کھائیں، آپ کو انوکھے فائدے ملیں گے۔

Benefits of dates for acidity: تیزابیت کے مریضوں کے لیے کھجور بہت فائدہ مند ہے، تیزابیت میں کھجور کھانے کے فوائد جانیں۔

Benefits of dates for acidity: کھجور کو صحت کے لیے فائدہ مند سپر فوڈ سمجھا جاتا ہے۔ سردیوں میں اس کا بہت زیادہ استعمال کیا جاتا ہے۔ کھجور میں موجود غذائی اجزاء جسم کو توانائی فراہم کرنے کا کام کرتے ہیں اور جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ کھجور میں کیلشیم، آئرن، امینو ایسڈ، فاسفورس اور ضروری وٹامنز پائے جاتے ہیں۔ کھجور کو دودھ میں ملا کر پینے سے آپ کی صحت کو دوہرا فائدہ ہوتا ہے۔ کھجور میں فائبر کی مناسب مقدار بھی پائی جاتی ہے۔ اس کا استعمال نظام ہاضمہ کو مضبوط بنانے میں بہت مفید ہے۔ تیزابیت کے مسئلے میں مبتلا افراد کے لیے کھجور کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں موجود خصوصیات تیزابیت سے نجات دلانے میں فائدہ مند ہیں۔ تیزابیت کا مسئلہ زیادہ تر کھانے کی غلط عادات یا کھانے کے غلط امتزاج سے ہوتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں تیزابیت کے مسئلے میں کھجور کھانے کے فوائد.

تیزابیت میں کھجور کھانے کے فائدے-(Dates Benefits For Acidity)

معدے میں تیزابیت یا گیس کا مسئلہ کھانے کی غلط عادات اور طرز زندگی کی غلط عادات کی وجہ سے ہوتا ہے۔ بہت زیادہ مصالحہ دار یا تلی ہوئی چیزیں کھانے سے بھی تیزابیت ہوسکتی ہے۔ معدے میں خوراک کے درست ہضم نہ ہونے کی وجہ سے تیزابیت یا گیس کا مسئلہ سب سے زیادہ ہوتا ہے۔ تیزابیت، بدہضمی یا گیس کے مسائل میں کھجور کھانا بہت فائدہ مند ہے۔ آئیے جانتے ہیں تیزابیت میں کھجور کھانے کے فوائد۔

یہ بھی پڑھیں: دیسی گھی دماغی صحت کے لیے فائدہ مند ہے،جانیے اس کے استعمال کا طریقہ

1. کھجور میں موجود خصوصیات پیٹ کو صاف رکھنے میں بہت فائدہ مند ہیں۔ اس میں موجود فائبر معدے میں گیس یا تیزابیت کے مسئلے کو دور کرنے میں فائدہ مند ہے۔ روزانہ صبح یا شام کھجور کھانے سے ہاضمہ مضبوط ہوتا ہے اور تیزابیت دور ہوتی ہے۔

2. نظام ہاضمہ کو مضبوط بنانے اور بدہضمی کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے کھجور کھانا بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ روزانہ خالی پیٹ کھجور کھانے سے آپ کو فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

3. کمزوری دور کرنے کے لیے بھی کھجور کھانا بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ کھجور میں کیلشیم، آئرن اور وٹامنز وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں جو کہ کمزوری دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند تصور کیے جاتے ہیں۔

4۔ کھجور کا استعمال ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔ کھجور میں کیلشیم کی وافر مقدار پائی جاتی ہے، اس کا دودھ کے ساتھ استعمال ہڈیوں کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

dates-benefits-for-acidity-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

تیزابیت میں کھجور کا استعمال کیسے کریں؟(How to consume dates in acidity)

تیزابیت کے مسئلے سے دوچار افراد کھجور کا استعمال باقاعدگی سے کریں۔ صبح خالی پیٹ کھجور کا استعمال معدے میں گیس اور تیزابیت کے مسئلے میں بہت فائدہ مند ہے۔ روزانہ صبح 4 تا 5 کھجور کھانے سے فائدہ ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں: دودھ میں سونف اور چینی ملا کر کھانے سے آپ کو یہ 5 فائدے ملیں گے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

کھجور کے زیادہ استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے۔ اس میں موجود خصوصیات جسم کے لیے فائدہ مند ہیں لیکن اس کا زیادہ مقدار میں استعمال آپ کی صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ بلڈ پریشر، شوگر جیسے مسائل میں مبتلا مریض کھجور کھانے سے پہلے اپنے ڈاکٹر کا مشورہ ضرور لیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button