بالوں کی حفاظت

اپنے خشک اور بے جان بالوں کو ڈیپ کنڈیشننگ کے ذریعے سلکی اور ملائم بنائیں، 4 طریقے جانیں۔

اگر بال خراب اور خشک ہیں اور بدصورت نظر آتے ہیں تو ان کی دیکھ بھال کے لیے گہری کنڈیشنگ ایک بہترین آپشن ہے۔ آپ گھر پر ڈیپ کنڈیشنگ بھی کر سکتے ہیں۔

صحت مند بالوں کے لیے ان کا خیال رکھنا بہت ضروری ہے۔ بالوں کی طرف لاپرواہی کی وجہ سے بال خشک، بے جان اور دو چہروں جیسے مسائل جنم لیتے ہیں۔ جب ہمارے بال دھوپ اور گردوغبار کے رابطے میں آتے ہیں تو ان کا خراب ہونا جائز ہے۔ ان تمام مسائل سے بچنے کے لیے بہتر ہے کہ بالوں کی ڈیپ کنڈیشننگ کی جائے، جس سے ان کی اچھی طرح دیکھ بھال کی جا سکتی ہے۔ لیکن گہری کنڈیشنگ کروانے میں بھی بہت زیادہ لاگت آتی ہے۔ جس کی وجہ سے ڈیپ کنڈیشنگ ہر کسی کے لیے نہیں ہوتی۔ ایسی صورت حال میں آپ کے پاس گھر میں بنے کنڈیشنر سے بالوں کو ڈیپ کنڈیشنگ کرنے کا ایک بہتر، قدرتی اور اچھا آپشن ہے۔

deep conditioning treatment for hair in urdu

بالوں کی گہری کنڈیشنگ کے علاج.(Hair Deep Conditioning Remedies)

1. دہی کے ساتھ گہری کنڈیشنگ.(Deep Conditioning with Yogurt)

بالوں کو دھونے کے بعد انہیں اچھی طرح خشک کر لیں۔ اس کے بعد بالوں کی جڑوں سے سرے تک دہی کا پانی اچھی طرح لگائیں۔ آدھے گھنٹے بعد بالوں کو نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ اگر بال تیل والے ہیں تو دہی آپ کے لیے سب سے زیادہ فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اس سے بالوں کی جھرجھری ختم ہوجاتی ہے۔ یہ بالوں کو پروٹین بھی فراہم کرتا ہے۔

2. گہری کنڈیشنگ کے لیے شیا بٹر.(Shea Butter for Deep Conditioning)

آپ کے بالوں کا معیار کچھ بھی ہو، ہفتے میں ایک بار ڈیپ کنڈیشنگ ضرور کریں۔ شیا بٹر سے بالوں کی جڑوں کی مالش کریں۔ جب یہ آپ کے بالوں پر اچھی طرح لگ جائے تو بالوں کو گرم تولیے سے ڈھانپ لیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس کے لیے بلو ڈرائر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ ایک گھنٹے بعد بالوں کو دھو کر کنڈیشن کر لیں۔ یہ بالوں کو تحفظ کے ساتھ چمک اور نمی فراہم کرتا ہے۔

3. گہری کنڈیشنگ کے لیے میئونیز اور انڈے.(Mayonnaise and Egg for Deep Conditioning)

آپ میں سے بہت سے لوگوں نے مایونیز کا مزہ چکھ لیا ہوگا۔ یہ بالوں کے لیے بھی فائدہ مند ہیں۔ آپ کو اس میں ایک انڈا اور زیتون کا تیل شامل کرنا ہے۔ پھر اسے اپنے بالوں میں اچھی طرح لگائیں۔ شیمپو کرنے کے بعد اسے اپنے بالوں میں لگائیں اور گرم تولیے سے ڈھانپ لیں۔ آدھے گھنٹے بعد نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ اس سے بالوں میں چمک اور نشوونما آتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: پیاز کے پتوں کے فائدے: بالوں کے ان 5 مسائل کے لیے پیاز کے پتوں کا استعمال کریں۔

4. ایلو ویرا کے ساتھ بالوں کو گہری کنڈیشنگ کرنا.(Deep Conditioning Hair With Aloe Vera)

ایلوویرا جلد کے ساتھ ساتھ بالوں کے لیے بھی بہت اچھا ہے۔ ایلو ویرا کی پتیوں سے تازہ ایلو ویرا جیل بالوں کی جڑوں سے سروں تک لگائیں۔ آدھے گھنٹے بعد بالوں کو نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ بہتر نتائج کے لیے اسے ہفتے میں ایک بار آزمائیں. اس سے بال ٹوٹنا بند ہو جائیں گے اور وہ گھنے ہو جائیں گے۔ اس کے استعمال سے خشکی سے بھی نجات ملے گی۔

5. گہری کنڈیشنگ کے لیے شہد.(Honey for Deep Conditioning)

شہد بالوں کے لیے بہت سی مصنوعات میں استعمال ہوتا ہے۔ ایوکاڈو کے ساتھ شہد کا پیسٹ بنائیں اور اسے اپنے بالوں میں اچھی طرح لگائیں۔ 20 سے 30 منٹ کے بعد شیمپو سے دھو لیں۔ آپ زیتون کے تیل، ناریل کے تیل میں شہد بھی ملا سکتے ہیں۔ اس سے بالوں میں موئسچرائزنگ بڑھ جاتی ہے۔ بال بھی بھاری لگتے ہیں۔

6. گہری کنڈیشنگ انگور کا تیل.(Deep Conditioning Grapeseed Oil)

آپ کے بال کتنے بڑے یا چھوٹے ہیں اس کے مطابق انگور کے بیج یعنی انگور کے بیج کا تیل گرم کریں۔ پھر اس تیل کو اپنے بالوں کی جڑوں میں اچھی طرح لگائیں اور گرم تولیے سے اچھی طرح ڈھانپ لیں۔ پھر شیمپو سے دھو لیں۔ آپ اسے ہفتے میں دو بار استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے بال ٹوٹنا بند ہو جاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  بالوں کے لیے پستے: بالوں کو بڑھانے اور مضبوط کرنے کے لیے پستے کا اس طرح استعمال کریں۔

deep conditioning treatment for hair in urdu

7. کیسٹر آئل کے ساتھ گہری کنڈیشنگ.(Deep Conditioning With Castor Oil)

کالا کیسٹر آئل بالوں کے لیے بہت اچھا سمجھا جاتا ہے۔ اس تیل کو اپنے بالوں کے مطابق لیں اور جڑوں میں اچھی طرح لگائیں۔ اسے پوری رات بالوں میں لگا رکھیں۔ صبح بالوں کو کسی اچھے شیمپو سے دھو لیں۔ اس سے بال جھرجھری سے پاک ہوجاتے ہیں۔ اور وہ بھی مضبوط ہو جائیں گے۔ اس سے اپنے بالوں کو دھونے کے لیے صرف نیم گرم پانی کا استعمال کریں۔

تو ان میں سے کچھ طریقوں سے آپ گھر بیٹھے اپنے بالوں کی ڈیپ کنڈیشنگ کر سکتے ہیں۔ یہ طریقے بہت آسان، قدرتی اور کیمیکل سے پاک ہیں۔ جس کی وجہ سے بالوں کو کسی بھی طرح سے کوئی نقصان نہیں ہوتا۔ اس کے لیے آپ کو زیادہ رقم خرچ کرنے کی بھی ضرورت نہیں پڑے گی۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button