صحت مند غذا

سرخ اور پیلا تربوز کون سا زیادہ فائدہ مند ہے؟ دونوں کے غذائی اجزاء اور فوائد کے بارے میں جانیں۔

تربوز صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ بازار میں دو قسم کے تربوز دستیاب ہیں، پیلا اور سرخ۔ جانئے ان دونوں میں فرق

سرخ بمقابلہ پیلا تربوز: گرمیوں میں تربوز کھانا بہت فائدہ مند ہے۔ تربوز لذیذ، رسیلی اور غذائیت سے بھرپور ہے۔ تربوز کھانے سے جسم کو ٹھنڈک تو ملتی ہی ہے، ساتھ ہی پانی کی کمی بھی دور ہو جاتی ہے۔ تربوز گرمیوں کا سب کا پسندیدہ پھل ہے، چاہے بچہ ہو، بڑا ہو یا بوڑھا۔ تربوز کھانے سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے، ساتھ ہی یہ معدے کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ آپ نے بازار میں اکثر سرخ تربوز دیکھا ہوگا، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ ایک پیلا تربوز بھی ہوتا ہے۔ زرد تربوز بھی غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے، اس میں سرخ تربوز سے زیادہ غذائیت ہوتی ہے۔

آئیے تفصیل سے جانتے ہیں کہ پیلے اور سرخ تربوز میں سے کون سا زیادہ فائدہ مند ہے۔

پیلا اور سرخ تربوز – کیا زیادہ فائدہ مند ہے .(Yellow and red watermelon)

  • سرخ تربوز کے مقابلے پیلے تربوز میں کیلوریز کم ہوتی ہیں۔ ایسے میں اگر آپ اپنا وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو آپ پیلے رنگ کے تربوز کو اپنی وزن کم کرنے والی غذا میں شامل کر سکتے ہیں۔
  • پیلے تربوز میں سرخ تربوز سے زیادہ مٹھاس ہوتی ہے۔ یہ کافی لذیذ ہے۔
  • زرد تربوز میں بیٹا کیروٹین ہوتا ہے جو آنکھوں کو صحت مند رکھتا ہے۔ آنکھوں کے مسائل کو روکتا ہے۔
  • یوں تو تربوز کی دونوں قسمیں معدے کے لیے مفید ہیں لیکن زرد تربوز معدے کے لیے زیادہ فائدہ مند ہے۔
  • پیلا تربوز سرخ تربوز سے کم دستیاب ہے۔ اس کے علاوہ یہ زیادہ مہنگا ہے. آپ اسے اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔

تربوز کے فوائد: 

1. عمل انہضام کو بہتر بنائیں.(Improve digestion)

ہاضمے سے متعلق مسائل پر قابو پانے کے لیے گرمیوں میں سرخ تربوز کا استعمال کیا جاسکتا ہے۔ دراصل تربوز میں فائبر ہوتا ہے جو ہاضمے کو درست رکھتا ہے۔ یہ کھانے کو ہضم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ تربوز کھانے سے معدے میں گیس، بدہضمی اور قبض کے مسائل سے نجات مل جاتی ہے۔ آپ اپنے ہاضمے کو درست رکھنے کے لیے تربوز کھا سکتے ہیں۔

بھی پڑھیں:  ان 4 پھلوں کے بیج کھانا نہ بھولیں، صحت کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔

 

2. جسم کو ٹھنڈا کرتا ہے :(Cools the body)

تربوز پانی سے بھرپور ہونے کے ساتھ ساتھ اس کا ذائقہ بھی ٹھنڈا ہوتا ہے۔ گرمیوں میں آپ اپنے جسم کو ٹھنڈا رکھنے کے لیے تربوز کھا سکتے ہیں۔ تربوز کھانے سے معدے کی گرمی ٹھنڈک ہوتی ہے، معدہ ٹھنڈا رہتا ہے اور اچھا لگتا ہے۔

3. مدافعتی نظام کے لیے تربوز. (watermelon for immune system)

تربوز وٹامنز اور منرلز سے بھرپور ہوتا ہے۔ تربوز کھانے سے جسم کی قوت مدافعت بھی مضبوط ہوتی ہے۔ جسم کو مختلف بیماریوں سے لڑنے کے لیے مضبوط قوت مدافعت کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس لیے آپ اس کے لیے تربوز کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  یہ 5 کھانے کے امتزاج معدے کے لیے بہت فائدہ مند ہیں، انہیں خوراک میں شامل کریں۔

4. وزن کم کرنے میں تربوز فائدہ مند ہے۔(watermelon for weight loss)

وزن کم کرنے کے لیے تربوز کھایا جا سکتا ہے۔ تربوز میں پانی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، اسی طرح اس میں فائبر بھی زیادہ مقدار میں پایا جاتا ہے۔ یہ دونوں وزن کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ اگر آپ وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو تربوز کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ تربوز وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

difference between red and yellow watermelon in Urdu

5. جلد کے لیے فائدہ مند:(watermelon benefits for skin )

تربوز کا استعمال نہ صرف صحت بلکہ جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ تربوز کھانے سے جلد ہائیڈریٹ رہتی ہے، جلد چمکدار ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ جلد چمکدار اور چمکدار ہو جاتی ہے۔ گرمیوں میں تربوز کھانے سے جلد سے متعلق مسائل سے نجات مل جاتی ہے۔ یہ جلد کی جلن، خارش میں بھی آرام دیتا ہے۔

سرخ اور پیلے دونوں تربوز صحت کے لیے فائدہ مند ہیں۔ گرمیوں میں تربوز کی ان دونوں اقسام کا کھانا فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ یہ پیٹ سے متعلق مسائل کو دور کرنے کے ساتھ ساتھ وزن کم کرنے میں بھی مدد دیتے ہیں۔ آپ دونوں قسم کے تربوز کو اپنی خوراک کا حصہ بنا سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button