صحت مند غذا

یہ بیماریاں کم پانی پینے سے ہوسکتی ہیں، اس سے صحت متاثر ہوتی ہے۔

پانی کم پینا جسم میں کئی بیماریوں کو دعوت دیتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ جسم میں پانی کی کمی سے کون کون سی بیماریاں لاحق ہوسکتی ہیں۔

صحت مند جسم کے لیے صحیح مقدار میں پانی پینا ضروری ہے۔ پانی نہ پینے سے جسم میں پانی کی کمی ہو جاتی ہے۔ ہمارا جسم صرف 60 فیصد پانی پر مشتمل ہے۔ جسم کے تمام حصوں کو صحیح طریقے سے کام کرنے کے لیے پانی کی صحیح مقدار پینا بہت ضروری ہے۔ ایک شخص کو دن میں کم از کم دو لیٹر پانی ضرور پینا چاہیے۔ صحیح مقدار میں پانی پینا ہمارے جسم کو کئی بیماریوں سے محفوظ رکھتا ہے۔ پانی کم پینے سے جسم میں کئی مسائل پیدا ہونے کا خدشہ رہتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ جسم میں پانی کی کمی کونسی بیماریاں لاحق ہو سکتی ہیں۔

موٹاپا کا مسئلہ.(obesity problem)

موٹاپے کا مسئلہ اپنے ساتھ کئی بیماریاں بھی لاتا ہے۔ ایسی صورت حال میں کم پانی پینا موٹاپے کو فروغ دینے کے مترادف ہو سکتا ہے۔ کئی بار ہم صحیح مقدار میں کھاتے ہیں لیکن پانی نہیں پیتے جس کی وجہ سے ہمیں ہر وقت بھوک محسوس ہوتی ہے۔ اس کی وجہ سے کئی بار ہم زیادہ کھانے اور موٹاپے کا شکار ہو جاتے ہیں۔ جسم میں پانی کی کمی کی وجہ سے موٹاپا بڑھتا ہے۔

diseases-caused-by-dehydration-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

پیٹ کے مسائل.(stomach problems)

پانی کم پینے سے قبض، بدہضمی اور پیٹ میں خرابی جیسے مسائل پیدا ہوتے ہیں۔ جب ہم پانی ٹھیک سے نہیں پیتے تو قبض کی شکایت بہت بڑھ جاتی ہے، کیونکہ پانی پاخانے کو نرم کرنے کا بھی کام کرتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ پانی کی کمی کی وجہ سے تیزاب بننے کی رفتار بڑھ جاتی ہے جس کی وجہ سے پیٹ میں گیس بننے لگتی ہے۔ اس کے علاوہ پانی کم پینے سے سینے میں جلن کا مسئلہ بھی ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بیکنگ سوڈا واٹر جسم کے یہ 6 مسائل دور کرتا ہے، اس طرح استعمال کریں۔

UTI کا خطرہ.(risk of UTI)

جسم میں پانی کی کمی سے یو ٹی آئی کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، کیونکہ اگر آپ پانی کم پیتے ہیں تو گردے ٹھیک سے کام نہیں کر پاتے اور جسم میں موجود بیکٹیریا اور زہریلے مادے جسم سے باہر نہیں نکل سکتے۔ اگر گردہ ٹھیک سے کام نہ کرے تو یورین انفیکشن کا خطرہ ہوتا ہے۔ پانی کی کمی کی وجہ سے پیشاب پیلا ہو سکتا ہے یا جننانگوں میں خارش ہو سکتی ہے۔

halitosis

پانی کی کمی سے سانس کی بو کا مسئلہ بہت بڑھ جاتا ہے۔ پانی کم پینے سے منہ خشک ہوجاتا ہے جس کی وجہ سے منہ میں بیکٹیریا بڑھتے ہیں۔ اس کی وجہ سے منہ سے بو آنے لگتی ہے۔ سانس کی بدبو سے بچنے کے لیے کافی پانی پائیں۔ پینے کے پانی کے درمیان زیادہ فاصلہ نہ چھوڑیں۔

چہرے کا مسئلہ.()

ہر کوئی بے عیب اور چمکدار چہرہ پسند کرتا ہے۔ لیکن پانی کم پینے سے چہرے کی چمک ختم ہو سکتی ہے۔ پانی کی کمی کی وجہ سے چہرے پر مہاسوں کا مسئلہ کافی بڑھ جاتا ہے۔ چہرے کی چمک برقرار رکھنے کے لیے ضروری ہے کہ صحیح مقدار میں پانی پیا جائے۔ پانی کم پینے سے چہرے کی تھکن بھی ختم ہوجاتی ہے۔ پانی جلد کو ہائیڈریٹ کرتا ہے جس سے جلد کی چمک برقرار رہتی ہے۔ اس لیے اگر آپ خوبصورت چمکدار جلد چاہتے ہیں تو دن میں 2 سے 3 لیٹر پانی ضرور پئیں.

یہ بھی پڑھیں: ذیابیطس کے مریض فائبر سے بھرپور یہ 5 غذائیں کھائیں، بلڈ شوگر کنٹرول میں رہے گی۔

diseases-caused-by-dehydration-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ذہن میں رکھیں، آپ کے جسم کو پانی کی ضرورت اس بات پر بھی منحصر ہے کہ آپ کہاں رہتے ہیں۔ گرم علاقوں میں رہنے والے لوگوں کو زیادہ پانی پینے کی ضرورت ہے۔ پانی کی صحیح مقدار پینے سے ہم جسم کو کئی بیماریوں سے بچا سکتے ہیں۔ جب آپ کو پیاس لگے تو کافی مقدار میں پانی لیں۔ اس سے آپ صحت مند رہیں گے اور آپ کا جسم بھی تندرست رہے گا۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button