صحت مند غذا

ان 8 قسم کے افراد کو کھجور نہیں کھانا چاہیے، ماہر غذائیت سے جانیے یہ کیوں نقصان دہ ہو سکتی ہے۔

کھجور کھانا نہ صرف فائدہ مند ہے بلکہ کچھ لوگوں کے لیے نقصان دہ بھی ہو سکتا ہے۔ جانئے کن لوگوں کو کھجور کھانے سے پرہیز کرنا چاہیے-

کھجور کس کو نہیں کھانی چاہیے؟ سردیوں میں اکثر لوگ کھجور کو اپنی خوراک میں شامل کرتے ہیں۔ کھجور غذائیت سے بھرپور ہوتی ہے۔ یہ پروٹین، غذائی ریشہ، وٹامن بی اور وٹامن سی (dates health benefits) کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ کھجور میں موجود یہ تمام عناصر صحت کے لیے بہت سے فوائد فراہم کرتے ہیں۔ لیکن کچھ لوگ ایسے بھی ہیں جنہیں کھجور کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے۔ موٹاپے، اسہال اور گردے کی بیماری میں کھجور کا استعمال نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ 

کھجور اسہال میں نقصان دہ ہے۔ (dates harmful in diarrhea)

جو لوگ اسہال کا شکار ہوں وہ کھجور کھانے سے پرہیز کریں۔ کھجور میں جلاب کا اثر ہوتا ہے جس سے اسہال کا مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔ جن لوگوں کو پیٹ سے متعلق اس قسم کا مسئلہ ہے، انہیں کھجور سے پرہیز کرنا چاہیے۔ کھجور اسہال کا مسئلہ بڑھا سکتی ہے۔ اگر بچوں کو اسہال یا اسہال کا مسئلہ ہو تو انہیں کھجور دینے سے گریز کریں۔ کھجوریں بھی فائدہ مند ہیں۔

2. گردے کے مریض. (kidney patiens)

زیادہ پوٹاشیم گردے کے مریضوں کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ اس لیے انہیں کھجور کے استعمال سے گریز کرنا چاہیے۔ دراصل کھجور میں پوٹاشیم کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو کہ گردوں کے مریضوں کے لیے نقصان دہ ہو سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں- کچے انڈے کو دودھ میں ملا کر پینے کے 5 فائدے، جانئے ریسلرز اور باڈی بلڈرز انڈا دودھ میں کیوں پیتے ہیں

Do not eat dates in these situations in urdu

3. موٹاپے میں کھجور. (obesity)

اگر آپ کا وزن زیادہ ہے تو بھی آپ کو کھجور کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے۔ بہت زیادہ کھجور کھانے سے موٹاپے کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔ درحقیقت کھجور میں کیلوریز بہت زیادہ ہوتی ہیں جس کی وجہ سے وزن بڑھتا ہے۔ اگر آپ کا وزن کم ہے تو آپ کھجور کھا سکتے ہیں۔ لیکن موٹاپے کے شکار افراد کو اس کے استعمال سے گریز کرنا چاہیے۔ ایک گرام کھجور میں تقریباً 2.8 کیلوریز ہوتی ہیں جو تیزی سے وزن میں اضافے کا باعث بنتی ہیں۔

4. قبض کے مریض ۔ (constipation)

کھجور نہ صرف اسہال بلکہ قبض کا باعث بھی بن سکتی ہے۔ کھجور زیادہ کھانے سے قبض ہو سکتی ہے۔ اگر آپ کو پہلے ہی قبض ہے تو آپ کو اس کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے۔ کھجور پاخانہ کو سخت بناتی ہے جس سے قبض کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ لیکن اگر کھجور کو محدود مقدار میں کھایا جائے تو اس سے قبض میں آرام ملتا ہے۔ کھجور میں پایا جانے والا فائبر قبض کو دور کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا حمل کے دوران مسالہ دار کھاناکھانا ٹھیک ہے؟ اس کے نقصانات اور احتیاطی تدابیر جانیں۔

5. حاملہ خواتین کے لیے۔ (dates for pregnant women)

زیادہ مقدار میں کھجور کا استعمال حاملہ خواتین کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ حمل کے دوران کھجور کا استعمال ڈاکٹر کے مشورے پر ہی کرنا چاہیے۔

Do not eat dates in these situations in urdu

6. الرجی میں۔ (Allergies)

 جن لوگوں کو الرجی ہے انہیں بھی کھجور کا استعمال بہت محدود مقدار میں کرنا چاہیے۔ کھجور میں فرکٹوز کی سطح بہت زیادہ ہوتی ہے جو الرجی والے لوگوں کو نقصان پہنچاتی ہے۔ اگر آپ کو اکثر الرجی کا سامنا رہتا ہے تو آپ کو ڈاکٹر کے مشورے پر ہی کھجور کا استعمال کرنا چاہیے۔ اگر آپ کو الرجی ہے تو اس کھانے کی چیز سے پرہیز کرنا چاہیے۔

7. کھجور پٹھوں کی کمزوری کا باعث بنتی ہے۔

کھجوریں صرف محدود مقدار میں کھائیں۔ اس کا زیادہ مقدار میں استعمال پٹھوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ دراصل کھجور میں پوٹاشیم اور میگنیشیم کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو کہ پٹھوں کی کمزوری کا باعث بنتی ہے۔ لیکن اگر اسے محدود مقدار میں کھایا جائے تو یہ صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔

8.بچوں کے لیے۔

اگر آپ کے گھر میں چھوٹے بچے ہیں تو انہیں کھجور کھانے کو مت دیں۔ کھجوریں ان کی آنتوں کو نقصان پہنچا سکتی ہیں۔ چھوٹے بچوں کی آنتیں پوری طرح تیار نہیں ہوتیں اس لیے کھجور کھانا نقصان دہ ہو سکتا ہے۔

کھجور نہ صرف صحت کے لیے فائدہ مند ہے بلکہ اگر ان کا زیادہ مقدار میں استعمال کیا جائے تو یہ نقصان دہ بھی ہو سکتا ہے۔ اگر آپ مذکورہ مسائل سے نبرد آزما ہیں تو آپ کو تاریخوں سے پرہیز کرنا چاہیے۔ اس کے علاوہ اگر آپ کو کوئی مسئلہ درپیش ہے تو ڈاکٹر کے مشورے پر ہی کھجور کا استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button