بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

کیا ناریل کا تیل لگانے سے بال سفید ہوتے ہیں؟ ماہرین کی رائے جانیں۔

Can Coconut Oil Cause White Hair: ناریل کا تیل لگانے سے بال سفید ہوتے ہیں یا نہیں، جانئے اس موضوع پر ماہرین کی رائے کیا ہے۔

Can Coconut Oil Cause White Hair: بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے ان میں تیل لگانا بہت ضروری ہے۔ بالوں کو تیل سے کنگھی کرنے سے نہ صرف بالوں سے متعلق مسائل دور رہتے ہیں. بلکہ یہ تھکاوٹ اور تناؤ کو بھی دور کرتا ہے اور دماغ کو بھی پرسکون رکھتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ سر درد سے بھی آرام دیتا ہے۔ جب بالوں میں تیل لگانے کی بات آتی ہے. تو آپ نے اکثر لوگوں کو بالوں میں ناریل کے تیل کا مشورہ دیتے ہوئے سنا ہوگا۔ یہ بالوں میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والے تیلوں میں سے ایک ہے۔ اس کے علاوہ سرسوں اور بادام کا تیل بھی بالوں میں بڑے پیمانے پر استعمال کیا جاتا ہے۔

بالوں میں ناریل کا تیل استعمال کرنے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں. لیکن اس کے استعمال کے حوالے سے ایک غلط فہمی بہت تیزی سے پھیل رہی ہے، وہ یہ ہے کہ ناریل کا تیل لگانے سے بال سفید ہوجاتے ہیں۔ لیکن کیا واقعی ایسا ہے؟ آپ نے اکثر لوگوں کو یہ سوال کرتے سنا یا دیکھا ہوگا کہ کیا ناریل کا تیل بالوں میں لگانے سے بال سفید ہوجاتے ہیں؟ حقیقت جاننے کے لیے، اس مضمون میں ہم آپ کو اس کے بارے میں تفصیل سے بتا رہے ہیں۔

کیا ناریل کا تیل بالوں کو سفید کرتا ہے؟(Does coconut oil make hair white)

 یہ خیال کہ ناریل کا تیل بالوں کو سفید کرتا ہے بالکل غلط ہے۔ اس کی تصدیق کے لیے فی الحال کوئی مضبوط ثبوت موجود نہیں ہے، ساتھ ہی اس کے بارے میں مطالعے اور تحقیق کا بھی فقدان ہے۔ لیکن اگر آپ ایسا ناریل کا تیل استعمال کر رہے ہیں، جس میں بہت زیادہ کیمیکل ہوتے ہیں، تو یہ یقینی طور پر آپ کے بالوں کو سفید کر سکتا ہے۔ کیونکہ مارکیٹ میں بہت سے مشہور برانڈز تیل میں مصنوعی کیمیکل شامل کر رہے ہیں، جب آپ تیل کی پشت پر اجزاء کے لیبل کو چیک کرتے ہیں تو آپ کو معلوم ہوتا ہے کہ ان میں صرف چند فیصد تیل ہے اور دیگر اجزاء زیادہ ہیں۔

ایسی مصنوعات کا طویل استعمال بالوں کے سفید ہونے کا سبب بن سکتا ہے۔ اگر آپ خالص ناریل کا تیل یا کنواری ناریل کا تیل استعمال کرتے ہیں تو یہ آپ کے بالوں کی چمک کو بڑھاتا ہے اور انہیں سفید ہونے سے روکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کی دیکھ بھال: ادرک کا رس اس طرح بالوں میں لگائیں، یہ گھنے اور ملائم ہوجائیں گے۔

does-coconut-oil-cause-white-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ناریل کا تیل بالوں کے لیے کتنا فائدہ مند ہے؟(How coconut oil is beneficial for hair)

 ناریل کا تیل نہ صرف بالوں کے لیے بلکہ آپ کی جلد اور جسمانی صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ کیونکہ بہت سے لوگ کھانا پکانے کے لیے بھی ناریل کا تیل استعمال کرتے ہیں۔ ناریل کے تیل میں بہت سی دواؤں کی خصوصیات ہیں جیسے اینٹی آکسیڈنٹ، اینٹی وائرل، اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات۔ نیز یہ صحت مند چکنائی کا ایک بہترین ذریعہ ہے۔ یہ بالوں کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں مددگار ہے۔

  • بال گرنا
  • خشکی
  • خشک اور منجمد بال
  • بالوں میں نمی برقرار رکھتی ہے جس سے وہ قدرتی طور پر سیاہ اور چمکدار ہوتے ہیں۔
  • یہ بالوں کی سست نشوونما اور نئے بالوں کی نشوونما میں بھی مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: پیاز اور ادرک کا رس بالوں میں لگانے کا طریقہ؟ طریقہ اور اس کے فائدے جانئے۔

does-coconut-oil-cause-white-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

یہ بھی نوٹ کرے۔(also keep in mind)

اگر آپ کو سفید بالوں کا مسئلہ درپیش ہے تو اس کی کئی وجوہات ہوسکتی ہیں۔ ان میں جینیات، کیمیکل سے بھرپور بالوں کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات کا استعمال، غذائیت کی کمی وغیرہ شامل ہیں۔ اس لیے آپ کو تیل کے ساتھ ساتھ ان چیزوں کا بھی خیال رکھنا چاہیے۔ اس کے علاوہ سردیوں میں ناریل کا تیل استعمال کرنا مناسب نہیں ہے، کیونکہ یہ سرد درجہ حرارت میں مضبوط ہو جاتا ہے۔ اس سے کئی مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button