صحت مند غذا

کیا دودھ پینے سے وزن بڑھتا ہے؟ جانئے ماہرین کی رائے

کیا دودھ پینے سے وزن بڑھتا ہے: ہم میں سے اکثر اس بارے میں کنفیوز رہتے ہیں، حقیقت جانیں۔

کیا دودھ پینے سے وزن بڑھتا ہے دودھ کو مکمل غذا سمجھا جاتا ہے۔ دودھ غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے جس کی وجہ سے یہ نہ صرف آپ کا پیٹ بھرتا ہے. بلکہ صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ جسم کو غذائیت فراہم کرنے کے ساتھ ساتھ یہ کئی سنگین بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ دودھ پینے سے کئی طرح کے مسائل بھی دور ہو جاتے ہیں۔ دودھ میں. موجود میگنیشیم اور کیلشیم ہڈیوں کو مضبوط بناتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ ہڈیوں سے متعلق کئی مسائل کو دور کرنے میں بھی فائدہ مند ہے۔ اس کے ساتھ یہ بچوں کی جسمانی نشوونما اور دانتوں کو مضبوط بنانے کے لیے بھی بہت ضروری ہے۔ لیکن ایک سوال ہے. جو اکثر لوگوں کو پریشان کرتا ہے، وہ یہ ہے کہ کیا دودھ پینے سے وزن بڑھتا ہے؟ (کیا دودھ پینے سے وزن بڑھتا ہے) کچھ لوگوں کا ماننا ہے کہ دودھ وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے، جب کہ کچھ لوگوں کا کہنا ہے کہ دودھ پینے سے وزن بڑھنے میں مدد ملتی ہے۔

یہ جاننے کے لیے کہ دودھ پینے سے وزن بڑھتا ہے یا نہیں، ہم نے اس مضمون میں ہم آپ کو اس کے بارے میں تفصیل سے بتا رہے ہیں۔

does drinking milk cause weight gain in Urdu

کیا دودھ پینے سے وزن بڑھتا ہے؟(Does Drinking Milk Cause Weight Gain)

 کہ دودھ پینے سے آپ کا وزن بڑھے گا یا نہیں، یہ زیادہ تر اس کی قسم پر منحصر ہے جیسے گائے کا دودھ، بھینس کا دودھ یا بکری کا دودھ۔ لیکن اس وقت ہم میں سے اکثر بازار میں دستیاب پیک شدہ دودھ استعمال کرتے ہیں۔ ان میں فل کریم دودھ، ٹونڈ دودھ، ڈبل ٹونڈ دودھ اور کیپرٹا دودھ شامل ہیں۔ ان تمام دودھ میں ایک چیز ہے جس کا سب سے بڑا فرق ان میں موجود چکنائی ہے۔ اگر آپ تمام دودھ کا موازنہ کریں تو آپ دیکھیں گے کہ ان میں پروٹین اور کاربوہائیڈریٹ کی مقدار یکساں ہوتی ہے لیکن چربی کی مقدار سب میں مختلف ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  روزانہ تلسی کے پتوں کے ساتھ کالی مرچ کھائیں، ان 5 مسائل سے فائدہ ہوگا۔

اگر کوئی شخص وزن کم کر رہا ہے تو ظاہر ہے. کہ اسے کم سے کم چکنائی والا دودھ پینا چاہیے. کیونکہ اس کے استعمال سے جسم میں اضافی چربی نہیں بڑھے گی۔ اسی طرح اگر کوئی شخص وزن بڑھانے کی کوشش کر رہا ہے. تو اس کے لیے مکمل چکنائی والا دودھ پینا زیادہ فائدہ مند ہے۔

کیا صرف دودھ پینے سے وزن بڑھنے یا گھٹنے میں مدد ملتی ہے؟(Does Drinking Only Milk Can Help In Weight Loss Or Weight Gain)

ماہر غذائیت گریما کے مطابق صرف دودھ پینا وزن بڑھانے میں مددگار نہیں ہو سکتا۔ دبلے پتلے لوگوں کو اپنی خوراک سے زیادہ کیلوریز حاصل کرنے کے ساتھ ساتھ پروٹین کا زیادہ استعمال کرنا ہوتا ہے۔ اگر وہ اچھی، متوازن اور غذائیت سے بھرپور خوراک لیں اور اس کے ساتھ دودھ کا بھی استعمال کریں تو یقینی طور پر وزن بڑھانے میں مدد ملے گی۔ اس کے ساتھ باقاعدگی سے ورزش کرنا بھی ضروری ہے۔

یہ بیان ان لوگوں پر بھی یکساں لاگو ہوتا ہے جو وزن کم کر رہے ہیں. انہیں متوازن خوراک، ورزش کرنی چاہیے۔ لیکن وزن کم کرنے کے خواہشمند افراد کو اس بات کا خاص خیال رکھنا چاہیے کہ وہ اپنی خوراک میں زیادہ کیلوریز والی غذائیں شامل نہ کریں۔ انہیں کم کیلوریز لینی پڑتی ہیں اور دودھ سے کم چکنائی پینی پڑتی ہے۔

ماہرین کیا تجویز کرتے ہیں۔(What do experts recommend)

 ان دنوں بازار میں جو دودھ دستیاب ہے اس کی پاکیزگی بھی انتہائی تشویشناک ہے۔ ہم جو دودھ پی رہے ہیں وہ ملاوٹ شدہ ہے۔ دودھ کی مانگ بہت زیادہ ہے اور پیداوار اس سے بہت کم ہے۔ اس کو پورا کرنے کے لیے گائے، بھینسوں کو زیادہ دودھ دینے کے لیے انجکشن لگائے جاتے ہیں اور دودھ مصنوعی طریقے سے تیار کیا جاتا ہے، جس میں بہت سے مصنوعی کیمیکل ڈالے جاتے ہیں۔ جس کی وجہ سے لوگ دودھ پی کر فائدے سے زیادہ نقصان اٹھا رہے ہیں۔ خاص طور پر خواتین میں یہ ملاوٹ شدہ دودھ PCOS اور PCOD جیسے مسائل کا بھی ذمہ دار ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  اگر آپ مصروف ہیں تو ان 5 غذاؤں کو خوراک میں ضرور شامل کریں، آپ کو توانائی اور ضروری غذائی اجزاء ملیں گے۔

اس لیے دودھ پینے سے پہلے آپ کو دودھ کی پاکیزگی کی جانچ کرنی چاہیے۔ اس کے علاوہ، پیک شدہ دودھ کے بجائے براہ راست گائے بھینس سے حاصل کردہ دودھ استعمال کرنے کی کوشش کریں۔ یہاں تک کہ اگر آپ پیک شدہ دودھ استعمال کر رہے ہیں، تو بہت اچھے معیار کے دودھ کا انتخاب کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort