ورزش اور فٹنس

جسم میں جمع ہونے والی ضدی چربی کو ختم کرنے کے لیے کیا کرنا چاہیے اور کیا نہیں کرنا چاہیے، جانیے ماہر سے

موٹاپے کو کم کرنے کے لیے کیا کرنا چاہیے اور کیا نہیں کرنا: چربی گھٹانے کے دوران لوگ ایسی کئی غلطیاں کرتے ہیں، جس کی وجہ سے انھیں نتائج دیکھنے کو نہیں ملتے، جانیے چربی کم کرنے کے لیے کیا کرنا چاہیے۔

جسم میں جمع ہونے والی ضدی چربی سے لوگ بہت پریشان رہتے ہیں۔ وہ چربی میں کمی کے لیے بہت سی مختلف غذائیں اور مشقیں آزماتے ہیں۔ لیکن کچھ خاص نتائج نظر نہیں آتے جس کی وجہ سے لوگ بہت مایوس ہوجاتے ہیں. اور جلد ہی ہار ماننے لگتے ہیں۔ ہم میں سے اکثر لوگ موٹاپے یا وزن میں کمی کے دوران ایسی کئی غلطیاں کرتے ہیں. جس کی وجہ سے ہمیں نتائج دیکھنے کو نہیں مل پاتے۔ ایسے میں بہت سے لوگوں کے ذہنوں میں یہ سوال رہتا ہے کہ چربی کم کرنے کے لیے کیا کرنا چاہیے اور کیا نہیں کرنا چاہیے، تاکہ جسم میں جمع چربی کو تیزی سے کم کیا جا سکے۔ پریشان نہ ہوں، ہم اس میں آپ کی مدد کے لیے حاضر ہیں۔ اس مضمون میں، ماہر غذائیت اور ماہر غذائیت جوہی کپور جانیں گی کہ آپ کو چربی کم کرنے کے لیے کیا کرنا چاہیے اور کیا نہیں کرنا چاہیے ( Do’s and Dont’s For Weight Loss in urdu)۔

موٹاپے کے دوران موٹاپے کے لیے کیا نہیں کرنا چاہیے۔(What Should Not Do For Fat Loss During Fat Loss)

1. فیڈ ڈائیٹ.(Fad Diet)

بہت سے لوگ وزن کم کرنے کے لیے کم چکنائی والی خوراک. کم کارب ڈائیٹ اور کیٹو ڈائیٹ وغیرہ کی پیروی کرتے ہیں۔ یہ سب کے لیے یکساں طور پر کام نہیں کرتا، نیز بہت کم کیلوریز کا استعمال آپ کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ چربی کم کرنے کے لیے آپ کو ان غذاؤں کا سہارا لینے کی ضرورت نہیں ہے، آپ متوازن غذا اور باقاعدہ ورزش سے جسم میں جمع چربی کو آسانی سے کم کر سکتے ہیں۔

dos-and-donts-for-fat-loss-expert-tips-in urdu

2. ہربل شیکس کا استعمال.(Consuming Herbal Shakes)

ان دنوں، ہربل شیک اور پانی چربی کو کم کرنے کے لئے بہت زیادہ استعمال کیا جاتا ہے. ان میں کچھ جڑی بوٹیاں بھی عام شیک کے ساتھ شامل کی جاتی ہیں۔ لیکن آپ کو چربی کے نقصان کے لیے ان جڑی بوٹیوں کے مشروبات پر ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا چلنے یا کھڑے ہونے سے جسم کا توازن ٹھیک نہیں رہتا؟ جسم کو متوازن رکھنے کے لیے 4 ورزشیں سیکھیں۔

3. 2-2 گھنٹے تک ورزش کرنا.(Working out for 2-2 hours)

لوگ سوچتے ہیں کہ وہ جتنی زیادہ ورزش کریں گے، اتنی ہی زیادہ کیلوریز اور چربی جلیں گے۔ لیکن یہ قیاس بالکل غلط ہے۔ جب آپ زیادہ ورزش کرتے ہیں تو آپ کا جسم زیادہ تھک جاتا ہے اور چربی کم ہونے کے بجائے پٹھوں میں کمی شروع ہوجاتی ہے۔ آپ کے جسم میں پانی کی کمی ہوتی ہے اور اسٹیمینا بھی متاثر ہوتا ہے۔

4. رات کے کھانے میں صرف پھل اور سلاد کھائیں۔(Eat only fruits and salad in dinner)

چربی میں کمی کے لیے، بہت سے لوگ رات کو کھانے سے گریز کرتے ہیں یا کیلوریز کی مقدار سے بچنے کے لیے صرف پھل کھاتے ہیں۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ پھل اور کچی سبزیاں استعمال کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ لیکن رات کو ان کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے۔ کیونکہ ان کا اثر ٹھنڈا ہوتا ہے، اور آپ کا نظام ہاضمہ رات کو کمزور ہو جاتا ہے۔ رات کے وقت کچی سبزیوں اور پھلوں سے پرہیز کرنا چاہیے، کیونکہ یہ ہاضمے کے مسائل کا باعث بن سکتے ہیں۔

چربی کے نقصان کے لئے کیا کرنا ہے.(What to do for Fat Loss)

1. متوازن غذا کھائیں۔(Eat a Balanced Diet)

ایسی غذا کھائیں جس میں پروٹین، کاربوہائیڈریٹس، فائبر اور صحت مند چکنائی کے ساتھ تمام ضروری وٹامنز اور منرلز ہوں۔ یہ آپ کے ہاضمے کو مضبوط بنانے کے ساتھ ساتھ میٹابولزم کو تیز کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوگا۔ آپ کا میٹابولزم جتنا تیز ہوگا، اتنی ہی زیادہ کیلوریز اور چربی آپ جلیں گے۔

2. مستقل مزاجی ضروری ہے۔(Consistency is essential)

یہ زیادہ ضروری ہے کہ آپ لمبے وقت تک ورزش کرنے سے زیادہ باقاعدگی سے ورزش کریں۔ جم میں 2-2 گھنٹے گزارنے کے بجائے 45 منٹ ورزش کریں لیکن روزانہ کریں۔ ہفتے میں 5 دن ورزش کرنا اچھا سمجھا جاتا ہے۔ کیونکہ آپ کے مسلز کو بھی آرام کی ضرورت ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کھانا کھانے کے بعد یہ 4 ورزشیں کریں، ہاضمے میں مدد ملے گی۔

3. اعتدال میں کھائیں لیکن ہر 2-3 گھنٹے بعد کھائیں۔(Eat in moderation but eat every 2-3 hours)

بڑے کھانے کے بجائے چھوٹے کھانے کی کوشش کریں اور تھوڑے وقت کے بعد کھائیں۔ اس کی وجہ سے آپ کا ہاضمہ مسلسل کام کرتا رہتا ہے اور میٹابولزم بھی تیز ہوتا ہے۔ آپ کا کھانا زیادہ تیزی سے ہضم ہو جاتا ہے اور غذائی اجزاء بہتر طریقے سے جذب ہوتے ہیں۔

4. غذائیت سے بھرپور غذائیں کھائیں۔(Eat Nutrient Rich Foods)

چربی میں کمی کے دوران صحت مند اور غذائیت سے بھرپور غذا کھانے میں ہچکچاہٹ محسوس نہ کریں۔ غذائیت سے بھرپور غذائیں جیسے گری دار میوے، خشک میوہ جات، بیج، چاول، آلو، دیسی گھی، کیلا وغیرہ کو خوراک میں شامل کریں۔

dos-and-donts-for-fat-loss-expert-tips-in urdu

ماہرین کیا تجویز کرتے ہیں۔(What do experts recommend)

چربی میں کمی یا وزن میں کمی کے دوران، آپ کو فوری نتائج کے بارے میں کبھی نہیں سوچنا چاہیے اور نہ ہی اس کے لیے مسلسل محنت کرنی چاہیے۔ آپ کو سمجھنا ہوگا کہ چربی جلانے یا صحت مند طریقے سے وزن کم کرنے میں وقت لگتا ہے، لیکن نتائج ضرور ملتے ہیں۔ لہذا اگر آپ کو فوری نتائج نہیں مل رہے ہیں تو حوصلہ شکنی نہ کریں اور مسلسل کوشش کرتے رہیں۔ آپ کو ضرور فائدہ ہوگا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button