صحت مند غذا

خشک انگور اور شہد کھانے سے صحت کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، ماہرین سے استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

کشمش اور شہد دونوں صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں، دونوں کو ایک ساتھ کھانے سے ان کے فوائد مزید بڑھ جاتے ہیں۔

خشک انگور اور شہد دونوں کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے. (کشمش اور شہد کے فوائد)۔ آیوروید کے مطابق دونوں غذائیں صحت کے لیے بہت سے فوائد فراہم کرتی ہیں۔ دونوں غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں جس کی وجہ سے نہ صرف جسم کو مناسب غذائیت ملتی ہے بلکہ کئی بیماریاں بھی دور ہوتی ہیں۔ آیوروید میں خشک انگور اور شہد کو کئی بیماریوں کے علاج کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ نزلہ، کھانسی اور بلغم جیسے مسائل سے نجات کے لیے یہ ایک افاقہ ہے۔ دونوں کھانوں میں کیلشیم، آئرن کے ساتھ ساتھ ضروری غذائی اجزاء بھی موجود ہوتے ہیں جو کہ مختلف بیماریوں کے علاج میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

ہم میں سے اکثر نے خشک انگور اور شہد کو الگ الگ کھایا ہے. لیکن کیا آپ نے کبھی دونوں کو ایک ساتھ کھایا ہے؟ اگر کشمش کو شہد میں ملا کر پیا جائے. تو یہ آپ کی صحت کے لیے حیرت انگیز کام کر سکتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو شہد میں کشمش ملا کر کھانے کے 5 فوائد (کشمش اور شہد کے فوائد) کے بارے میں بتا رہے ہیں۔

خشک انگور اور شہد کھانے سے صحت کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں.(Dried grapes And Honey Benefits)

1. بلڈ پریشر کو کنٹرول میں رکھتا ہے۔(Keeps blood pressure under control)

کشمش اور شہد کے آمیزے کو پیا جائے تو یہ کولیسٹرول کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے اور بلڈ پریشر کو کنٹرول میں رکھتا ہے۔ یہی نہیں بلکہ یہ آپ کو دل کی بیماریوں جیسے ہارٹ اٹیک اور فالج جیسی سنگین بیماریوں کا خطرہ بھی کم کرتا ہے۔ کیونکہ جسم میں کولیسٹرول کی زیادہ مقدار اور بلڈ پریشر کا بے قابو ہونا دل کی بیماریوں کا خطرہ بڑھاتا ہے۔ خشک انگور اور شہد میں موجود پوٹاشیم بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔

dry grapes

2. خون کی کمی دور کرنے میں مددگار.(Helpful in removing anemia)

خشک انگور اور شہد کا یہ مرکب آئرن سے بھرپور ہوتا ہے۔ ایک ہی وقت میں، خشک انگور جسم میں ہیموگلوبن کی سطح کو بڑھانے کے لئے جانا جاتا ہے. یہ مرکب جسم میں خون کی کمی کو پورا کرنے میں مدد کرتا ہے، اور خون کی کمی سے لڑنے میں مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  چاول کھانے کا صحیح وقت کیا ہے؟ چاول کھانا کب فائدہ مند ہوتا ہے جانئے ماہرین سے

3. جسم میں خون کی گردش کو بہتر بناتا ہے۔(Improves blood circulation in the body)

آپ نے اکثر دیکھا ہوگا کہ بعض لوگوں کو جسم میں خون جمنے یا خون جمنے کا مسئلہ ہوتا ہے۔ اس کی ایک بڑی وجہ جسم میں دوران خون کا درست نہ ہونا ہے۔ خشک انگور اور شہد کھانے سے جسم میں دوران خون بہتر ہوتا ہے۔ جسم میں دوران خون کا بہتر ہونا بہت ضروری ہے۔ یہ جلد کے زخموں کو جلد بھرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

4. معدے کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for the Stomach)

خشک انگور اور شہد کا مرکب فائبر کا ایک اچھا ذریعہ ہے، جو معدے کے لیے بہت ضروری ہے۔ اس سے ہاضمے کو بہتر کرنے میں مدد ملتی ہے۔ اگر آپ کا ہاضمہ ٹھیک نہیں ہے تو گیس، اپھارہ، متلی اور قبض وغیرہ جیسے مسائل ہو سکتے ہیں۔ کشمش اور شہد بھی قبض سے نجات کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔

5. جلد کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for the Skin)

شہد جلد کے لیے انتہائی فائدہ مند سمجھا جاتا ہے، اس میں ایسی کئی خصوصیات ہیں جو جلد کے مسائل سے لڑنے میں مدد دیتی ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ خشک انگور اور شہد کھانے سے خون کی کمی کو دور کرنے اور جسم میں دوران خون کو بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے۔ جلد سے مہاسوں اور داغ دھبوں کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے، جلد میں نمی برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو صاف اور چمکدار جلد ملتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  خالی پیٹ انار کا جوس پینے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں، جانیے اس کا استعمال کیسے کریں۔

badam rogan oil uses and benefits in urdu

کشمش اور شہد کا استعمال کیسے کریں؟(How to consume raisins and honey)

ماہر غذائیت گریما کے مطابق، آپ کو 5-6 کشمش لیں اور انہیں رات بھر وزن کے لیے پانی میں بھگو دیں۔ صبح خالی پیٹ کشمش کا پانی پی لیں اور اس کے بعد کشمش میں 1 چمچ شہد ملا کر پی لیں۔ لیکن اس کا زیادہ استعمال نہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button