صحت مند غذا

ٹھنڈے دودھ میں شہد ملا کر پینے سے یہ 5 زبردست فائدے ملتے ہیں۔

شہد کے ساتھ ٹھنڈا دودھ پینے کے فوائد: دودھ اور شہد کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے، شہد ملا کر ٹھنڈا دودھ پینے کے فوائد جانیں۔

دودھ اور شہد غذائیت سے بھرپور غذائیں ہیں، جو صحت کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہیں۔ ہم میں سے اکثر دونوں کے صحت کے فوائد سے بخوبی واقف ہیں۔ لیکن کیا آپ نے کبھی دونوں کو ایک ساتھ کھانے کے فوائد کے بارے میں سنا ہے؟ دودھ میں شہد ملا کر پینا آپ کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے، خاص طور پر اگر آپ اسے ٹھنڈے دودھ میں شہد ملا کر پیتے ہیں تو یہ کئی خطرناک بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے کے ساتھ صحت کے لیے بہت سے فوائد فراہم کر سکتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو ٹھنڈے دودھ میں شہد ملا کر پینے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

شہد کے ساتھ ٹھنڈا دودھ پینے کے 5 فائدے.(Drinking Cold Milk With Honey Benefits)

1. معدے کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for the Stomach)

ٹھنڈے دودھ میں شہد ملا کر پیتے ہیں تو اس سے معدے میں گیس نہیں بنتی، ساتھ ہی یہ تیزابیت سے بھی نجات دلاتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ معدے میں پیپٹک السر کو ٹھیک کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ شہد میں بہت سی دواؤں کی خصوصیات ہیں، دودھ میں شہد ملا کر پینے سے جسم میں فرکٹوز کو جذب کرنے میں مدد ملتی ہے۔ اس طرح یہ قبض کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ اپھارہ سے نجات دلانے میں بھی بہت مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: اگر آپ بارش میں کچھ مصالحہ دار کھانا چاہتے ہیں تو گھر پر یہ 5 صحت بخش چاٹ بنائیں.

drinking-cold-milk-with-honey-benefits-in Urdu

 

2. ورزش کے بعد پینا فوری توانائی فراہم کرتا ہے۔(Drinking After Workout Provides Instant Energy)

اگر آپ ورزش کے بعد ٹھنڈے دودھ میں شہد ملا کر پیتے ہیں تو یہ جسم کو فوری توانائی فراہم کرتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ پٹھوں کی تھکاوٹ کو دور کرنے اور پٹھوں کی مرمت میں بھی مدد کرتا ہے۔

3. وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔(Immunity will remain strong)

دودھ میں شہد ملا کر اس کا استعمال وزن کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ یہ آپ کے میٹابولزم کو تیز کرنے میں مدد کرتا ہے۔ جب آپ کا میٹابولزم ٹھیک سے کام کر رہا ہوتا ہے، تو آپ دن بھر کی معمول کی سرگرمیوں کے دوران بھی کیلوریز جلاتے ہیں۔ اس سے وزن کے انتظام میں مدد ملتی ہے۔ اس کے علاوہ، دودھ اور شہد کا امتزاج آپ کو طویل عرصے تک پیٹ بھرنے کا احساس دلانے میں مدد کرتا ہے اور آپ اپنی کیلوریز کی مقدار کو کم کرتے ہیں۔

4. قوت مدافعت مضبوط رہے گی۔(Immunity will remain strong)

شہد اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے۔ شہد میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات بھی ہوتی ہیں۔ ساتھ ہی دودھ میں پروٹین، کیلشیم، وٹامن ڈی جیسے ضروری غذائی اجزا موجود ہوتے ہیں۔ جس کی وجہ سے یہ قوت مدافعت کو مضبوط بنانے میں مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا گھی اور تیل کا استعمال مکمل طور پر بند کرنا صحت مند ہے؟ جانیں کہ یہ آپ کی صحت کو کس طرح متاثر کرے گا۔

drinking-cold-milk-with-honey-benefits-in Urdu

5. جلد اور بالوں کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for Skin and Hair)

ٹھنڈے دودھ میں شہد ملا کر پینا ایکنی کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ شہد میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں جو مہاسوں سے چھٹکارا پانے میں مدد کرتی ہیں۔ اس کے علاوہ شہد میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس بالوں کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button