صحت مند غذا

صبح خالی پیٹ پھلوں کا رس پینے سے پہلے ان 5 باتوں کو ذہن میں رکھیں، جانیے اس کے فائدے اور نقصانات

صبح خالی پیٹ جوس پینا صحت کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے لیکن صبح جوس پیتے وقت ان باتوں کا خیال رکھنا چاہیے۔

جسم کو صحت مند رکھنے کے لیے تازہ پھلوں کا رس پینا بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ جوس میں جسم کے لیے ضروری غذائی اجزاء جیسے وٹامنز، منرلز وغیرہ ہوتے ہیں۔ اکثر لوگ صبح کا آغاز جوس سے کرتے ہیں. لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ خالی پیٹ جوس پینا بہت سے لوگوں کے لیے فائدے. کے بجائے نقصان کا سودا ہو سکتا ہے؟ عام طور پر یہ خیال کیا جاتا ہے. کہ ہمیں صبح کا آغاز صحت بخش چیزوں سے کرنا چاہیے۔ یہی وجہ ہے کہ لوگ صبح کے وقت پھل. جوس وغیرہ جیسی چیزیں استعمال کرنا پسند کرتے ہیں۔ اگرچہ صبح کے وقت تازہ پھلوں کا رس پینا فائدہ مند سمجھا جاتا ہے. لیکن اگر اسے صحیح طریقے سے نہ پیا جائے تو اس کے کچھ نقصانات بھی ہوسکتے ہیں۔ خیال کیا جاتا ہے کہ صبح اٹھنے کے بعد آپ کا نظام ہاضمہ دیر سے کام کرنا شروع کر دیتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ رات کے کھانے کے بعد. آپ کے صبح اٹھنے تک تقریباً 6 گھنٹے کا وقفہ ہوتا ہے. اور اس وقت تک آپ کا جسم کھانا ہضم کر چکا ہوتا ہے۔آئیے جانتے ہیں.

صبح خالی پیٹ پھلوں کا جوس پینے کے نقصانات.(Drinking Fruit Juice in Empty Stomach Side Effects)

صبح کے وقت ایسے پھل اور غذائیں نہیں کھانے چاہئیں. جن کو ہضم ہونے میں زیادہ وقت لگے۔ کئی تحقیقیں اور مطالعات بھی اس بات کی تصدیق کرتی ہیں. کہ صبح خالی پیٹ پھلوں کا جوس پینا آپ کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ جن لوگوں کا نظام ہاضمہ کمزور ہو. وہ صبح خالی پیٹ جوس پینے سے گریز کریں۔ اس کے علاوہ کچھ پھل اور سبزیاں ایسی ہیں جن کا جوس کچھ لوگوں کے لیے صبح خالی. پیٹ پینا نقصان دہ سمجھا جاتا ہے۔ آملہ، کریلا اور ایلوویرا کا جوس صبح خالی پیٹ پینا نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ ایسی صورتحال میں صبح خالی پیٹ پھلوں. کا رس پینے سے پہلے ان باتوں کو ضرور ذہن میں رکھیں۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 7 علامات مثانے کی دیوار میں سوزش کی علامات ہوسکتی ہیں.جانیے اس کی وجہ اور علاج

1. صبح کے وقت زیادہ کھٹی پھلوں جیسے اورنج، گریپ فروٹ اور لیموں یا موسمی وغیرہ .کا رس پینے سے پرہیز کریں۔ ان پھلوں کے جوس کو خالی پیٹ پینے سے آپ کے معدے میں تیزابیت بڑھ سکتی ہے. کیونکہ ان پھلوں میں لیموں کی مقدار ہوتی ہے۔ تاہم، یہ سب کے لیے نقصان دہ نہیں ہے۔

2. پھلوں کا جوس صبح خالی پیٹ برف کے ساتھ. یا جوس کو بہت ٹھنڈا کرنے کے لیے نہیں پینا چاہیے۔ صبح نہار منہ نیم گرم پانی کا استعمال معدے. اور جسم کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ ٹھنڈے جوس کا استعمال آپ کے بلغمی جھلیوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے. اور آپ کے نظام انہضام سے متعلق مسائل پیدا کر سکتا ہے۔

3. جوس پینے کے فوراً بعد آپ کو کچھ بھی کھانے سے گریز کرنا چاہیے۔ کیونکہ صبح کے وقت جب آپ کا معدہ بالکل خالی ہو.اس وقت جوس پینے کے بعد. آپ کو قے یا اسہال کی پریشانی ہو سکتی ہے۔ صبح خالی پیٹ پھلوں کا رس پینے کے بعد کم از کم ایک گھنٹے. تک کسی بھی چیز کے استعمال سے گریز کرنا چاہیے۔

drinking fruit juice empty stomach side effects in urdu

4. صبح خالی پیٹ جوس پیتے وقت اس میں چینی کی مقدار زیادہ نہیں رکھنی چاہیے۔ کیونکہ صبح خالی پیٹ بہت زیادہ چینی کا استعمال. آپ کے جسم میں بلڈ شوگر کی سطح کو بڑھا سکتا ہے. جس کی وجہ سے آپ ذیابیطس کے مسئلے کا شکار ہو سکتے ہیں۔

5. صبح خالی پیٹ یوگا یا ورزش کرنے کے فوراً بعد پھلوں کا رس نہیں پینا چاہیے۔ ایسا کرنے سے آپ کے جسم میں کئی مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ اس لیے آدھے گھنٹے کی ورزش کے بعد جوس پینا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: کچے بادام یا سبز بادام کھانے کے کچھ نقصانات ہوسکتے ہیں. جانیے ان کے بارے میں

صبح خالی پیٹ پھلوں کا رس پینا عام طور پر صحت کے لیے اچھا سمجھا جاتا ہے۔ صبح جوس کے ساتھ دن کا آغاز کرنا آپ کو دن بھر تروتازہ اور توانائی سے بھرپور محسوس کر سکتا ہے۔ لیکن صبح خالی پیٹ جوس پیتے ہوئے. اوپر دی گئی غلطیوں کو دہرانا آپ کو بہت سے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ اگر آپ ذیابیطس یا کھانے سے متعلق کسی بھی قسم کے مسئلے کا شکار ہیں. تو صبح خالی پیٹ جوس پینے سے. پہلے اپنے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button