صحت کا دیسی علاج

یہ 5 مشروبات وزن کم کرنے کے عمل کو تیز کرتے ہیں.

اگر آپ وزن کم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں اور آپ کو ایسا کرنے میں کامیابی نہیں مل رہی ہے. تو اس کی ایک وجہ آپ کا میٹابولزم بھی ہو سکتا ہے۔ درحقیقت وزن کم کرنا اتنا آسان نہیں جتنا لگتا ہے، اس کے لیے آپ کو اپنی خوراک میں کچھ تبدیلیاں کرنی ہوں گی. تاکہ آپ کا میٹابولزم بڑھایا جا سکے، ویسے بھی یہ کوئی جادو نہیں ہے کہ آپ راتوں رات وزن کم کر لیں۔  وزن کم کرنے کے لیے باقاعدہ ورزش اور کنٹرول شدہ خوراک کی ضرورت ہے۔ لیکن اگر آپ اس روٹنگ کے ساتھ کچھ وزن کم کرنے والے مشروبات پی لیں. تو وزن کم کرنے کا عمل تیز ہو سکتا ہے۔ یہ مشروبات نہ صرف آپ کا وزن کنٹرول کریں گے بلکہ آپ کے جسم میں میٹابولزم بھی بڑھائیں گے۔ اس کے علاوہ آپ کا ہاضمہ بھی بہتر ہوگا۔ مزید اہم بات یہ ہے کہ آپ اسے گھر پر آسانی سے تیار کر سکتے ہیں۔ درحقیقت، انہیں پینے سے، آپ کا جسم زیادہ کیلوریز جلانے کے قابل ہوتا ہے۔ لیکن صرف اس صورت میں جب آپ جسمانی طور پر بھی متحرک ہوں۔ تو آئیے ان مشروبات کے بارے میں جانتے ہیں۔

1. دار چینی ڈیٹوکس ڈرنک (Cinnamon Detox Drink)

دار چینی اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتی ہے اور یہ وزن کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔ اس کی سوزش کی خصوصیات ذیابیطس سے لڑنے میں بھی مفید ہیں۔ اس مشروب کو بنانے کے لیے ایک بڑا پین لیں اور اس میں زیرہ، دار چینی اور پانی ڈالیں۔ اسے 5 منٹ تک ابلنے دیں۔ اس کے بعد اس مشروب کو چھان کر پی لیں۔ آپ نمک اور تھوڑا سا لیموں کا رس بھی ڈال سکتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو شہد شامل کریں۔

drinks to boost your metabolism for weight loss in urdu

2. سونف کے بیجوں کی چائے(Fennel Seeds Tea)

سونف آپ کے میٹابولزم اور آپ کے ہاضمے کے لیے بہت اچھی ہے۔ آپ نے آج تک کئی جگہوں پر سونف کو ماؤتھ فریشنر کے طور پر استعمال کیا ہوگا۔ سونف میں بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ سونف کی چائے آپ کو پیٹ پھولنا اور قبض جیسے مسائل سے نجات دلاتی ہے۔ اس طرح سونف آپ کو وزن کم کرنے میں مدد دے سکتی ہے۔ اسے بنانے کے لیے آپ کو ایک پین میں دو کپ پانی ابال کر اس میں سونف کے بیج اور شہد، لیموں کا رس ملانا ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں ۔ اجوائن کا پیسٹ ان 5 مسائل سے راحت دیتا ہے جیسے اپھارہ اور پیٹ پھولنا ،وغیرہ

3. اجوائن پانی اور بھوک کو کنٹرول کرتا ہے۔(Ajwain Drink Controls Hunger)

اجوائن آپ کے ہاضمے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ اپنی طبی خصوصیات کے لیے برسوں سے جانا جاتا ہے۔ یہ آپ کی بھوک کو کنٹرول کرتا ہے، آپ کے نظام انہضام کو بہتر بناتا ہے۔ یہ وزن کم کرنے میں بھی آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ اس کو بنانے کے لیے آپ کو رات کو سونے سے پہلے اجوائن کو دو کپ پانی میں بھگو دینا چاہیے۔ صبح اٹھنے کے بعد اس پانی کو ابالیں اور کیرم کے بیجوں کو چھان لیں اور تھوڑا گرم ہونے پر پانی پی لیں۔ اجوائن بہت فائدہ مند ہے۔

4. لیمن ڈیٹوکس ڈرنک(Lemon Detox Drink)

لیموں میں وٹامن سی ہوتا ہے اور اس میں سائٹرک ایسڈ اور بہت سارے اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں۔ یہ آپ کے جسم سے ٹاکسن وغیرہ کو نکالنے میں مدد کر سکتا ہے۔ یہ آپ کے میٹابولزم کو بڑھانے میں بھی فائدہ مند ہے۔ اگر آپ اس لیموں کے مشروب میں شہد اور دارچینی کا پاؤڈر شامل کریں تو آپ کے معدے کی صحت بھی بڑھ جاتی ہے۔ اس مشروب کو بنانے کے لیے آپ کو دو کپ پانی ابالنا ہوگا۔ اس میں ایک لیموں کا رس ملا دیں۔ اگر چاہیں تو شہد اور دار چینی کا پاؤڈر بھی شامل کریں۔

یہ بھی پڑھیں ۔ رات کو سونے سے پہلے اجوائن کھانے سے صحت کو یہ 6 فائدے ملیں گے۔

5. شہد ادرک کا مشروب(Honey Ginger Drink)

اگر آپ کے نظام انہضام میں کوئی مسئلہ ہے تو بھی یہ مشروب آپ کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ یہ آپ کے پیٹ کے درد اور پیٹ پھولنے کے مسئلے سے نجات دلا سکتا ہے۔ لیموں میں موجود وٹامن سی آپ کے نظام ہاضمہ کو صحت مند رکھنے کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ اس مشروب کو بنانے کے لیے ایک گلاس پانی کو مکسچر میں ڈالیں۔ اس میں برف اور ایک چمچ ادرک ملا دیں۔ اگر آپ چاہیں تو پودینے کے کچھ پتے بھی ڈالیں اور سب کچھ ملا دیں۔ پھر اس میں شہد ملا کر پی لیں۔

ان مشروبات سے آپ کا میٹابولزم بڑھانے کے ساتھ ساتھ آپ کا نظام ہاضمہ بھی صحت مند رہے گا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button