دیگر بیماریاں

اگر آپ بلغم کے ساتھ کھانسی سے پریشان ہیں تو یہ 5 مشروبات پی لیں۔

موسم کی تبدیلی سے لوگوں کو سردی اور فلو کی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ ایسی حالت میں اگر کسی کو بغل میں کھانسی ہو تو اسے کچھ چیزوں سے پرہیز کرنا چاہیے۔ جیسے کریم والا دودھ اور تلی ہوئی چیزیں۔ درحقیقت، یہ دونوں چیزیں بلغم کو بڑھا سکتی ہیں.جو سینے کو تنگ کرتی ہے اور کھانسی اور بھیڑ کو بڑھاتی ہے۔ ایسی صورتحال میں ہم آپ کے لیے کچھ ایسے مشروبات لائے ہیں. جنہیں کھانسی کے دوران آپ بلغم کے ساتھ پی سکتے ہیں۔ ان مشروبات کی خاص بات یہ ہے کہ ان میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی وائرل اور کچھ اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہیں۔ اس کے ساتھ ان میں کچھ ایسی خصوصیات بھی پائی جاتی ہیں. جو سینے میں موجود بلغم کو پگھلا کر باہر نکالنے میں مدد دیتی ہیں۔ اس کے ساتھ یہ کھانسی کے بعد گلے کی خراش کو آرام دینے میں بھی مدد دیتے ہیں۔ تو آئیے ایسے 5 مشروبات کے بارے میں جانتے ہیں .جو کھانسی کی صورت میں آپ پی سکتے ہیں۔

drinks to relieve cough in Urdu

1. تلسی-گیلوئے مشروب.

کھانسی میں آپ تلسی اور گلائے سے بنا یہ خاص مشروب لے سکتے ہیں۔ جیسا کہ آپ جانتے ہیں کہ تلسی ہمیشہ سے کھانسی کا علاج کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ اس کی اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی وائرل خصوصیات موسمی انفیکشن کے اثرات کو کم کرتی ہیں اور کھانسی سے نجات دلاتی ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ گیلوئے اینٹی بائیوٹک خصوصیات سے بھی بھرپور ہے جو جسم میں درجہ حرارت بڑھا کر بلغم کو پگھلانے میں مدد دیتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ دونوں موسمی فلو اور بخار کو کم کرنے میں بھی مدد دیتے ہیں۔ یہ مشروب بنانے کے لیے

  • تلسی کے پتے اور گلائے کی جڑیں ایک ساتھ پیس لیں۔
  • پھر اس پیسٹ کو ایک پین میں ڈال دیں۔
  • دار چینی کو کچل کر اس کا پاؤڈر ڈال دیں۔
  • شہد اور تھوڑا سا نمک ملا دیں۔
  • آدھا گلاس پانی ملا لیں۔ ابالنے کے بعد اسے گلاس میں ڈال دیں۔
  • اب دن میں دو بار پی لیں۔

یہ بھی پڑھیں:  کریلا کے پتوں کا کہوہ شوگر اور بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں کارآمد ہے ، بنانے کا طریقہ سیکھیں۔

2. لونگ گڑ کا شربت. Clove and Jaggery

بلغم کے ساتھ کھانسی کے لیے لونگ بہت مفید ہے۔ لونگ میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل، اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی سیپٹک جیسی بہت سی خصوصیات ہوتی ہیں۔ یہ جہاں گلے کی خراش کو ختم کرتا ہے وہیں بلغم کے اخراج میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ گڑ کے گرم اثر کی وجہ سے نزلہ، زکام اور کھانسی میں خاص طور پر فائدہ مند ہے۔ گڑ جسم کے درجہ حرارت کو کنٹرول کرتا ہے اور اس کا اینٹی الرجک عنصر سانس کی بیماریوں کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے لیے

  • ایک گلاس پانی ابالنے کے لیے ڈالیں۔
  • اب اس میں لونگ اور ادرک پسی ہوئی ڈال دیں۔
  • گڑ ڈال کر پوری طرح پکنے دیں۔
  • اب جب شربت مکمل طور پر تیار ہو جائے تو اسے کھا لیں۔

3. انناس کا رس. Pineapple Juice

برومیلین ایک انزائم ہے جو انناس سے آتا ہے۔ برومیلین میں سوزش کی خصوصیات ہیں اور اس میں میوکولیٹک خصوصیات بھی ہوسکتی ہیں، یعنی یہ بلغم کو توڑ کر جسم سے نکال سکتا ہے۔ کچھ لوگ گلے میں بلغم کو کم کرنے اور کھانسی کو دبانے کے لیے روزانہ انناس کا رس پیتے ہیں۔ لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ جو لوگ خون کو پتلا کرنے والے یا مخصوص اینٹی بائیوٹکس لیتے ہیں انہیں برومیلین نہیں لینا چاہیے۔ لیکن ایک صحت مند شخص جسے بلغم کے ساتھ کھانسی ہو اسے لے سکتا ہے۔

drinks to relieve cough in Urdu

4. لیموں اور شہد کا مشروب. Lemons and honey

لیموں اور شہد دونوں اینٹی بیکٹیریل ہیں اور بلغم کے ساتھ کھانسی کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ دراصل لیموں میں وٹامن سی ہوتا ہے اور اسے شہد کے ساتھ لینے سے گلے میں جمے بلغم سے بھی نجات ملتی ہے۔ کیونکہ لیموں میں سائٹرک ایسڈ ہوتا ہے جو بلغم کو توڑتا ہے اور شہد گلے کو آرام دیتا ہے۔ اس مشروب کے لیے

  • 1 گلاس پانی گرم کریں۔
  • اس میں تھوڑا سا لیموں کا رس، ادرک اور دار چینی ملا دیں۔
  • اب اسے ابالنے کے بعد چھان لیں۔
  • اسے شہد میں ملا کر کھائیں۔

یہ بھی پڑھیں:  رات کو سونے سے پہلے اجوائن کھانے سے صحت کو یہ 6 فائدے ملیں گے۔

5. قہوہ.  Kahwa

قہوہ میں موجود مصالحے آپ کی قوت مدافعت کو بڑھاتے ہیں اور موسمی انفیکشن کو دور رکھتے ہیں۔ بلغم کو کم کرتا ہے اور اس کی گرمی سے بلغم پگھلا کر باہر آنے لگتا ہے۔ اس کے لیے سبز چائے کی پتیوں کے ساتھ دارچینی اور زعفران ملا لیں۔ پھر اس میں کٹے ہوئے بادام ڈال کر کھائیں۔

اس طرح، یہ 5 مشروبات آپ کو کھانسی اور فلو کو ٹھیک کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ قوت مدافعت بڑھانے والے بھی ہیں جو جسم کو موسمی بیماریوں سے بچانے میں مدد دیتے ہیں۔ لہذا، ان ترکیبوں پر عمل کریں اور مشروبات کا استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button