صحت مند غذا

خشک ناریل کا ذائقہ کیا ہے؟ ماہر سے جانیے خشک ناریل کھانے کے نقصانات

خشک ناریل کے خواص سائیڈ ایفیکٹس: خشک ناریل کھانا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے لیکن بعض حالات میں یہ کافی نقصان دہ بھی ہو سکتا ہے۔

آپ نے کچا ناریل کھانے کے کئی فائدے تو سنے ہوں گے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ خشک ناریل کھانا صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے؟ ہم میں سے اکثر لوگ کھیر، کھیر، آئس کریم اور دیگر کئی کھانوں میں خشک ناریل کا استعمال کرتے ہیں، خشک ناریل غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ آئرن، میگنیشیم، وٹامن بی 6، کیلشیم اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے جو بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے اور دل کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ بہت سی سنگین بیماریوں کا خطرہ بھی کم کرتا ہے۔ لیکن خشک ناریل کا استعمال بہت محدود مقدار میں کرنا چاہیے۔

dry-coconut-properties-side-effects-in Urdu

 اگر آپ خشک ناریل کا زیادہ استعمال کرتے ہیں تو یہ صحت کے کئی مسائل کا باعث بھی بن سکتا ہے۔ یہاں تک کہ کچھ لوگوں کو خشک ناریل کے استعمال سے سختی سے پرہیز کرنا چاہئے۔ اس مضمون میں ہم خشک ناریل کھانے کے نقصانات کے بارے میں جانیں گے۔ اس کے علاوہ آپ یہ بھی جان لیں گے کہ خشک ناریل کا اثر کیسے ہوتا ہے؟ اور ذیابیطس کے مریضوں کے لیے خشک ناریل کھانا کتنا محفوظ ہے؟

خشک ناریل کا ذائقہ کیا ہوتا ہے؟(Dry Coconut Properties)

 خشک ناریل کا اثر ٹھنڈک پہنچاتا ہے۔ اس لیے آپ کو خشک ناریل کا استعمال بہت احتیاط سے کرنا چاہیے۔ رات اور صبح کے وقت ٹھنڈی چیزیں کھانے کی سفارش نہیں کی جاتی ہے کیونکہ اس دوران کفہ کا دور ہوتا ہے۔ اس دوران ٹھنڈی چیزیں کھائیں تو اس سے جسم میں بلغم بڑھ جاتا ہے۔ اس کے علاوہ اس وقت آپ کے ہاضمے کی آگ کمزور ہوتی ہے، ایسی حالت میں ٹھنڈی چیزوں کا استعمال ہاضمے کے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ نزلہ، بخار اور دیگر وائرل انفیکشنز میں بھی آپ کو ٹھنڈی چیزوں کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: کون سی سبزیاں کھائیں اور کون سی سبزیاں سے پرہیز کیا جائے گردے میں پتھری نہ ہو؟

خشک ناریل کھانے کے مضر اثرات.(Dry Coconut Side Effects)

پیٹ خراب ہو سکتا ہے.(stomach upset may occur)

بہت سے لوگ خشک ناریل کو پکوان میں شامل کرکے، رات کے کھانے کے ساتھ یا میٹھے کے طور پر کھاتے ہیں۔ لیکن اگر آپ اسے زیادہ مقدار میں استعمال کر رہے ہیں تو یہ آپ کے پیٹ سے متعلق مسائل کو بڑھا سکتا ہے۔ اس سے پیٹ میں درد، قے اور دیگر ہاضمے کے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔

جسم کا وزن بڑھ سکتا ہے.(body weight may increase)

لوگ شاذ و نادر ہی براہ راست خشک ناریل کھاتے ہیں۔ یہ میٹھے پکوانوں میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتا ہے۔ زیادہ خشک ناریل کھانے سے آپ کی کیلوریز کا باقاعدہ استعمال بڑھ جاتا ہے۔ میٹھے کے ساتھ ساتھ یہ آپ کے جسمانی وزن کو بڑھانے میں بھی معاون ہے۔

یہ بھی پڑھیں: زیرہ، دھنیا اور میتھی کا پانی پینے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوں گے، بنانے کا طریقہ جانیں

dry-coconut-properties-side-effects-in Urdu

جسم میں بلڈ شوگر کی مقدار بڑھ سکتی ہے۔(May increase the amount of blood sugar in the body)

ویسے سوکھے ناریل میں قدرتی چینی ہوتی ہے۔ لیکن اس کا زیادہ استعمال جسم میں بلڈ شوگر کی سطح کو بڑھا سکتا ہے۔ ذیابیطس کے مریضوں کو خشک ناریل کا استعمال بہت احتیاط سے کرنا چاہیے۔

خشک ناریل چینی میں کھانا ہے یا نہیں.(Dry Coconut In Diabetes Safe Or Not)

خشک ناریل غذائی ریشہ کا ایک اچھا ذریعہ ہے اور ساتھ ہی یہ سیچوریٹڈ چکنائی سے بھی بھرپور ہے۔ شوگر کے مریض خشک ناریل کو محدود مقدار میں کھا سکتے ہیں۔ خشک ناریل میں موجود چکنائی آہستہ آہستہ ہضم ہوتی ہے اور فائبر آپ کے معدے کو زیادہ دیر تک بھرا رکھتا ہے۔ اس لیے ذیابیطس کے مریض اگر خشک ناریل محدود مقدار میں کھائیں تو یہ ان کے لیے نقصان دہ نہیں ہے۔ لیکن اسے زیادہ کھانے سے شوگر بڑھ سکتی ہے، اس لیے احتیاط ضروری ہے۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button