ورزش اور فٹنس

سردیوں میں خشک ادرک اور گڑ کو ایک ساتھ کھانے سے صحت کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں.

موسم سرما میں کھانے کی تجاویز: سردیوں میں گڑ اور خشک ادرک کھانے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو ان دونوں کو ایک ساتھ کھا سکتے ہیں۔ سیکھیں کہ کس طرح

best winter diet tips : سردیوں کا موسم آ گیا ہے.ایسے میں ہم جسم کو گرم رکھنے کے لیے بہت سی چیزیں کھاتے ہیں۔ ان میں سردیوں کی خوراک میں گڑ اور سونٹھ شامل ہیں۔ اکثر لوگ سردیوں میں گڑ اور خشک ادرک کے لڈو بڑے شوق سے کھاتے ہیں۔ لڈو کے علاوہ آپ اپنی خوراک میں خشک ادرک اور گڑ کو دوسرے طریقوں سے بھی شامل کر سکتے ہیں۔ان دونوں کا اثر گرم ہے۔ ایسی صورت میں گڑ اور خشک ادرک کو ایک ساتھ آسانی سے کھایا جا سکتا ہے. (کیا ہم خشک ادرک اور گڑ کو ایک ساتھ کھا سکتے ہیں)۔ خشک ادرک اور گڑ کے استعمال کے فوائد اور طریقے.

گڑ میں کون سے عناصر پائے جاتے ہیں؟ (nutrients in jaggery)

زمانہ قدیم سے سردیوں کے موسم میں گڑ کا استعمال فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس میں کئی قسم کے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ 100 گرام گڑ میں 290 گرام کیلوریز، 0.1 گرام چکنائی، 37 سوڈیم پایا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ گڑ میں پوٹاشیم، کاربوہائیڈریٹ، فائبر، شوگر، کیلشیم اور آئرن بہت اچھے ہوتے ہیں۔ گڑ بھی وٹامن بی 6 اور میگنیشیم کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔

سونتھ یا خشک ادرک میں غذائی اجزاء. (nutrients in sonth or dry ginger)

خشک ادرک کے پاؤڈر کو سونتھ کہتے ہیں۔ اس میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں، جو قوت مدافعت بڑھانے کا کام کرتی ہیں۔ خشک ادرک میں آئرن، کیلشیم، میگنیشیم، فائبر، سوڈیم، وٹامن اے، وٹامن سی، زنک، فولیٹ، فیٹی ایسڈز ہوتے ہیں، اس لیے خشک ادرک آپ کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند تصور کی جاتی ہے۔

eat-dry-ginger-and-jaggery-together-in-urdu

خشک ادرک اور گڑ کے فوائد . (jaggery and sonth ke fayde)

خشک ادرک اور گڑ کو صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے  ڈیلیوری کے بعد خواتین کو سردیوں میں ان کا استعمال کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے. (gud sonth ladoo after delivery)۔ یہ دونوں مادے سردیوں میں جسم کو گرم رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ خشک ادرک اور گڑ کے فوائد جانئے۔

بھی پڑھیں :  روزانہ کھانا کھانے سے پہلے ادرک کا ایک ٹکڑا کھائیں، تیزابیت اور بدہضمی جیسے یہ 5 مسائل نہیں ہوں گے

1. موسمی بیماریوں سے بچانے کے لیے ادرک اور گڑ کو خشک کریں۔

خشک ادرک اور گڑ گرم اثر ہے۔ اگر سردیوں میں ان کا استعمال کیا جائے تو آپ موسمی بیماریوں سے محفوظ رہ سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ خشک ادرک اور گڑ بھی غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اس کی وجہ سے جسم کی قوت مدافعت میں اضافہ ہوتا ہے (sonth good boost immunity) اور بیماریوں سے بچاتا ہے۔

2. ڈیلیوری کے بعد خشک ادرک اور گڑ فائدہ مند ہے۔

حمل کے دوران خشک ادرک اور گڑ کا ایک ساتھ استعمال کرنا بہت فائدہ مند ہے۔ پیدائش کے بعد خواتین کو خشک ادرک اور گڑ کے لڈو کھلانا صحت کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ ان میں موجود غذائی اجزاء نئی ماں کے لیے بہت فائدہ مند ہوتے ہیں۔ اس کے لڈو کمزوری کو دور کرنے اور ماں کے دودھ کی پیداوار بڑھانے میں فائدہ مند ہیں۔ جو خواتین سردیوں میں دودھ پلاتی ہیں. انہیں ضرور اس کا استعمال کرنا چاہیے۔ حمل کے دوران خشک ادرک کھانے سے کئی مسائل حل ہو جاتے ہیں۔

3. خون کی کمی کا مسئلہ دور کرتا ہے، خشک ادرک اور گڑ.

خون کی کمی کا مطلب ہے جسم میں خون کی کمی۔ خشک ادرک اور گڑ میں آئرن اچھی مقدار میں پایا جاتا ہے۔ اکثر خواتین خون کی کمی کے مسئلے سے پریشان رہتی ہیں.ایسے میں اگر خشک ادرک اور گڑ ملا کر استعمال کیا جائے تو بہت فائدہ ہوتا ہے۔

مضبوط ہڈیوں کے لیے گڑ.

4. خشک ادرک اور گڑ ہڈیوں کو مضبوط کرتے ہیں۔

سردیوں کے موسم میں اکثر لوگوں کو جوڑوں، ہڈیوں کے درد کے مسئلے کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس کی بڑی وجہ جسم میں کیلشیم کی کمی ہے۔ اگر آپ کو بھی جوڑوں کا درد ہے تو اس کے لیے آپ خشک ادرک اور گڑ ایک ساتھ کھا سکتے ہیں۔ ان دونوں غذاؤں میں کیلشیم کی اچھی مقدار ہوتی ہے۔ یہ ہڈیوں کو مضبوط بنانے کا ایک اچھا طریقہ ہے۔

5. خشک ادرک اور گڑ معدے کے لیے فائدہ مند ہے۔

خشک ادرک اور گڑ معدے کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اکثر لوگ سردیوں کے موسم میں خشک ادرک اور گڑ کا استعمال کرتے ہیں، اس سے پیٹ سے متعلق ہر طرح کی بیماریاں دور ہوجاتی ہیں۔ یہ نظام ہاضمہ کو مضبوط کرتا ہے۔ گڑ میں فائبر بھی ہوتا ہے جو قبض کے مسئلے سے نجات دلاتا ہے۔

6. کیا سونٹھ اور گڑ کھانسی کے لیے اچھا ہے؟

خشک ادرک اور گڑ کھانسی اور زکام جیسے مسائل کو دور کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ نزلہ زکام میں اکثر کھانسی اور زکام ہو تو خشک ادرک اور گڑ لے سکتے ہیں۔ اس سے آپ کی قوت مدافعت بڑھے گی اور کافہ دوشا پرسکون ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں:  کدو کے بیجوں کا تیل غذائیت سے بھرپور ہے، جانیے اس کے استعمال کے 6 خاص فوائد

eat-dry-ginger-and-jaggery-together-in-urdu

سونٹھ اور گڑ کو ایک ساتھ کھانے کے طریقے.(Ways to eat sonth and jaggery together)

سردیوں کے موسم میں جسم کو گرم رکھنے کے لیے گرم چیزوں کا استعمال ضروری ہے۔ اب جب کہ موسم سرد ہوگیا ہے تو آپ اپنی خوراک میں خشک ادرک اور گڑ شامل کرسکتے ہیں۔ ان طریقوں سے خشک ادرک اور گڑ کو اپنی خوراک میں شامل کریں (Can we eat jaggery and dry ginger together)

1. سونتھ اچھا لڈو.

اکثر لوگ خشک ادرک اور گڑ کو لڈو کی شکل میں کھاتے ہیں۔ سردیوں کے موسم میں اکثر لوگ ان دونوں کو ملا کر لڈو بناتے ہیں اور روزانہ کھاتے ہیں۔ سونتھ اور گڑ کے لڈو غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں۔ خشک ادرک اور گڑ کے لڈو بنانے کا طریقہ سیکھیں-

  • اس کے لیے آپ کو خشک ادرک، گڑ، گوند، ناریل، پوست، پستہ، کاجو، بادام اور گھی کی ضرورت ہوگی۔
  • خشک ادرک اور گڑ کے لڈو بنانے کے لیے پہلے گوند اور بادام کو ایک ساتھ پیس لیں۔
  • اب ایک پین میں گھی گرم کریں اور گوند کو ہلکی آنچ پر فرائی کریں۔
  • اس کے بعد اس میں گڑ ڈالیں اور مسلسل ہلاتے رہیں۔ گڑ کو پوری طرح پگھلنے دیں۔
  • پھر ایک پین میں گھی گرم کر کے کاجو، پستے کو بھون کر چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ لیں۔ اس میں پوست اور خشک ادرک ملا دیں۔
  • جب گوند ٹھنڈا ہو جائے تو اسے پلیٹ میں لے کر رولنگ پن سے پیس لیں۔
  • پگھلے ہوئے گڑ میں بادام پاؤڈر، پسا ہوا ناریل، پستہ، کاجو، پوست کے بیج اور گوند ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ گیس بند کر دیں۔
  • اب ان کو لڈو کی شکل دیں۔ اس کے بعد ائیر ٹائٹ ڈبے میں رکھیں اور پورے سردیوں تک کھاتے رہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کچے انڈے کو دودھ میں ملا کر پینے کے 5 فائدے، جانئے ریسلرز اور باڈی بلڈرز انڈا دودھ میں کیوں پیتے ہیں

2. چیون پراش (سونتھ اچھا چیون پراش)

چیون پراش کے فوائد آپ سب جانتے ہیں، یہ کئی قسم کی جڑی بوٹیوں سے بنا ہے۔ سردیوں میں چیوان پراش کھانے سے جسم کی قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ یہ مزیدار بھی ہے۔ بچے بھی آسانی سے چیون پراش کھا لیتے ہیں۔ آپ سردیوں میں خشک ادرک اور گڑ کو ملا کر بھی چیون پراش تیار کر سکتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس میں کالی مرچ، دار چینی اور لونگ بھی ڈال سکتے ہیں۔ اس سے چیون پراش کے فوائد میں اضافہ ہوگا۔

3. اچھی چائے

لڈو اور چیون پراش کے ساتھ آپ خشک ادرک اور گڑ کی چائے بھی پی سکتے ہیں۔ لوگ سردیوں کے موسم میں چائے پینا پسند کرتے ہیں۔ چائے کو صحت کے لیے نقصان دہ جانا جاتا ہے۔ لیکن اگر آپ صحت بخش چائے بناتے ہیں تو اس سے صحت کے بہت سے فوائد بھی حاصل ہوتے ہیں۔ اس کے لیے آپ چائے میں خشک ادرک اور گڑ بھی شامل کر سکتے ہیں۔

4. کاڑھا (سونتھ اچھا کڑا)

چائے کے علاوہ آپ خشک ادرک اور گڑ کا کاڑھا بھی بنا سکتے ہیں۔ کاڑھا آپ کی قوت مدافعت بڑھانے میں مددگار ہے، آپ کو موسمی بیماریوں سے بچاتا ہے۔ آپ خشک ادرک، گڑ، کالی مرچ، لونگ، دار چینی، تلسی وغیرہ کو پانی میں ملا لیں۔ پانی کو اس وقت تک ابالیں جب تک کہ وہ آدھا نہ ہو جائے، پھر پی لیں۔

آپ ان 4 طریقوں سے اپنی خوراک میں خشک ادرک اور گڑ بھی شامل کر سکتے ہیں۔ خشک ادرک اور گڑ دونوں ہی فطرت میں گرم ہوتے ہیں، لہٰذا گرم طبیت کے لوگوں کو اس کے زیادہ استعمال سے گریز کرنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"