بالوں کی حفاظت

انڈا بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے، بال گرنے، خشکی جیسے مسائل میں انڈے کا استعمال جانیں۔

بالوں کے لیے انڈے کے بے شمار فائدے ہیں۔ اس سے آپ کے بال لمبے اور گھنے ہوجاتے ہیں۔ اس کے علاوہ بالوں میں چمک بھی آتی ہے۔

انڈا بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے استعمال سے آپ کے بال مضبوط اور گھنے ہوتے ہیں۔ بالوں کی علامت بھی واپس آ سکتی ہے۔ آپ بالوں میں انڈے کی زردی اور سفید حصہ بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کے بال کم گرتے ہیں اور کوئی تقسیم نہیں ہوتی۔ درحقیقت انڈوں میں پروٹین، وٹامن اے، ای، فولیٹ، کیلشیم، پوٹاشیم، میگنیشیم اور سیلینیم پائے جاتے ہیں۔ یہ تمام عناصر بالوں کی مضبوطی کے لیے ضروری ہیں۔ اس کے علاوہ انڈوں میں وٹامن بی کمپلیکس پایا جاتا ہے، جو آپ کے بالوں کو مضبوط بناتا ہے۔ انڈوں میں پایا جانے والا فولک ایسڈ بالوں کو سفید ہونے سے روکتا ہے اور انہیں چمکدار بناتا ہے۔ اس کے علاوہ، اگر آپ اپنے بالوں کے ٹوٹنے یا ٹوٹنے کا شکار ہیں۔ یہ جلد لمبا نہیں ہوتا، اس لیے اس کے لیے بھی انڈا کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ آئیے بالوں کے لیے انڈے کے فوائد اور استعمال کے بارے میں تفصیل سے بتاتے ہیں۔

بالوں کے لیے انڈے کے فوائد.(Egg Benefits for Hair)

Egg is very beneficial for hair in Urdu

1. بالوں کو گھنے اور لمبا کریں۔

ہر کوئی چاہتا ہے کہ اس کے بال لمبے اور گھنے ہوں، اس کے لیے آپ اپنے بالوں میں انڈے کا استعمال کر سکتے ہیں۔ انڈوں میں پایا جانے والا پروٹین بالوں کے ٹوٹے ہوئے خلیوں کو ٹھیک کرنے میں مدد کرتا ہے اور انہیں تیزی سے بڑھ کر موٹا بناتا ہے۔ بالوں پر ہیئر ماسک لگا کر آپ اپنے بالوں کو گھنے اور خوبصورت بنا سکتے ہیں۔

استعمال کرنے کا طریقہ

انڈے کا ہیئر ماسک بنانے کے لیے 2 انڈے، ایک چائے کا چمچ لیموں کا رس اور چند قطرے لیوینڈر آئل کو مکس کریں۔ اس مکسچر کو اچھی طرح ملا کر ہیئر ماسک بنائیں۔ پھر اسے 20 منٹ تک بالوں میں رکھیں اور پھر شیمپو سے بالوں کو دھو لیں۔ یہ بالوں میں چمک بھی لاتا ہے۔

2. بالوں کو گرنے سے روکیں۔

انڈے کو سر کی جلد پر لگانے سے بالوں کو گرنے سے روکنے اور جڑوں کو مضبوط بنانے میں مدد ملتی ہے۔ اس کے ساتھ بال درمیان سے نہیں ٹوٹتے اور بالوں کی لمبائی میں تیزی سے اضافہ ہوتا ہے۔

استعمال کرنے کا طریقہ

اس کے لیے ایک پیالے میں 1 انڈے کی زردی اور سفید حصہ لیں۔ ایک چمچ ناریل کا تیل اور ایک بڑا چمچ ایلو ویرا جیل لیں اور اس مکسچر کو اچھی طرح مکس کریں۔ پھر ہاتھوں کی مدد سے اسے اپنے سر کی جلد پر اچھی طرح لگائیں اور پھر 10 منٹ بعد بالوں کو دھو کر کنڈیشنر لگائیں۔

یہ بھی پڑھیں:  بالوں کا قدرتی رنگ: بھورے بالوں کے لیے چائے اور کافی سے اس قدرتی ہیئر ڈائی کو بنائیں، جانیں کیسے

3. ٹوٹے ہوئے بالوں کو چمکدار بنائیں

بہت سے لوگوں کے بعد خشک اور frizzy ہیں. ایسی صورت حال میں ان کے بال ٹوٹنے اور خشک ہونے کا زیادہ خطرہ ہوتے ہیں لیکن انڈوں میں اعلیٰ قسم کا پروٹین پایا جاتا ہے جس کی مدد سے آپ اپنے بالوں کو چمکدار بنا سکتے ہیں اور فولک ایسڈ آپ کے بالوں کو جھرجھری یا خشک ہونے سے روکتا ہے۔ اس کے لیے آپ کو ہفتے میں ایک بار انڈے کا ماسک ضرور لگانا چاہیے۔

Egg is very beneficial for hair in Urdu

استعمال کرنے کا طریقہ

ایک انڈے کی زردی اور سفید حصہ لیں۔ اس میں زیتون کا تیل اور ایک چمچ شہد ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ پھر اسے بالوں پر اچھی طرح لگائیں اور 20 منٹ بعد بالوں کو ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔ اس کی وجہ سے بال خشک اور بے جان نظر نہیں آتے۔

4. ٹوٹ پھوٹ کو کم کریں۔

بہت سے لوگ بالوں کے گرنے اور پتلے ہونے سے بھی پریشان ہیں۔ بال گرنے کی وجہ سے آپ کے بال اپنی چمک کھو دیتے ہیں۔ انڈے کی زردی میں پائے جانے والے لیوٹین کی وجہ سے آپ کے بال کم گرتے ہیں اور بال قدرتی طور پر چمکتے ہیں۔

استعمال کرنے کا طریقہ

ایک پیالے میں ایک انڈا لیں۔ پھر اس میں ایک چمچ کیسٹر آئل ملائیں اور ہیئر ماسک کو سر پر اچھی طرح لگائیں۔ اسے بالوں پر 30 منٹ تک لگا رہنے دیں پھر اسے اچھی طرح سے شیمپو کریں۔

یہ بھی پڑھیں:  بالوں کے لیے لونگ کے فائدے: بالوں کے مسائل میں لونگ کو ان 4 طریقوں سے استعمال کریں۔

5. خشکی کو کم کریں۔

بعض اوقات آپ کے بال گھنے اور چمکدار ہوتے ہیں لیکن سر کی خشکی اور خارش کے مسئلے کی وجہ سے آپ کے بال کٹے ہوئے اور خراب نظر آنے لگتے ہیں۔ اس کے لیے آپ انڈے کا ہیئر ماسک لگا سکتے ہیں۔ یہ خشکی کو صاف کرتا ہے اور خون کی گردش کو بڑھاتا ہے اور سر کی جلد کو ہائیڈریٹ بھی رکھتا ہے۔ اس سے بال خوبصورت لگتے ہیں۔

استعمال کرنے کا طریقہ

ایک پیالے میں ایک انڈا، ایک چائے کا چمچ شہد اور بیکنگ سوڈا لے کر ہیئر ماسک تیار کریں۔ اس کے بعد اسے سر کی جلد پر اچھی طرح لگائیں۔ پھر ہلکے ہاتھوں سے مساج کریں۔ پھر 30 منٹ کے بعد اس ماسک کو دھو لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button