صحت مند غذا

الائچی کے چھلکے کے فائدے: الائچی کے چھلکے سے یہ 2 خصوصی پاؤڈر بنائیں، متلی اور تیزابیت میں مددگار

الائچی کے چھلکے کے فوائد: آپ الائچی کے چھلکے کو پیس کر چہرے پر اسکرب کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں اس سے پاؤڈر بنانے کا طریقہ۔

الائچی کھانا کس کو پسند نہیں؟ یہ ایسی چیز ہے کہ اسے کھانے کے بعد موڈ کچھ دیر میں فریش ہو جاتا ہے۔ لیکن جہاں لوگ الائچی کے بیج کھاتے ہیں وہاں کچھ لوگ اس کا چھلکا پھینک دیتے ہیں۔ لیکن آج ہم آپ کو الائچی کے چھلکے کے فوائد کے بارے میں بتائیں گے۔ دراصل، الائچی کے چھلکے ہاضمے کے خامروں کی پیداوار کو بڑھاتے ہیں اور ہاضمے کے عمل کو تیز کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ الائچی کے چھلکے جسم کو اندر سے ڈیٹاکس کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتے ہیں اور خون کو صاف کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ اس طرح الائچی کے چھلکے جسم کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ الائچی کے چھلکے کو کیسے استعمال کیا جا سکتا ہے اور اس کے کیا فوائد ہیں

elaichi chilka or cardamom peel benefits in urdu

1. الائچی کے چھلکے سے پیٹ صاف کرنے والا پاؤڈر بنائیں.(Make Stomach Cleansing Powder From Cardamom Peel)

آپ الائچی کے چھلکوں سے خاص قسم کے پاؤڈر بنا سکتے ہیں۔ دراصل الائچی کے بیج ہی نہیں بلکہ اس کے چھلکے میں بھی خاص خصوصیات ہیں۔ اگرچہ یہ خوشبو سے بھرپور ہے، اس میں جلاب کی خصوصیات بھی ہیں۔ یعنی یہ معدے کی صفائی میں مدد کرتا ہے۔ اس لیے آپ الائچی کے چھلکے سے پیٹ صاف کرنے والا پاؤڈر بنا سکتے ہیں۔ اس پاؤڈر کو بنانے کے لیے

  • سب سے پہلے الائچی کے چھلکے جمع کرلیں۔
  • پھر ہینگ، کیرم کے بیج، بڑی الائچی، دھنیا اور کالا نمک لیں۔
  • اب ان تمام توے کو گرم کر کے اس پر رکھیں اور تھوڑا گرم کر لیں۔
  • اب اسے کنگھی پر رکھ کر پیس لیں۔
  • اب اس پاؤڈر کو ایک ڈبے میں بند کر کے رکھ دیں۔
  • ہر روز کھانا کھانے کے بعد اس کا 1 چمچ کھائیں۔

یہ بھی پڑھیں: ادرک اور پیاز کا رس پینے کے فائدے: پیاز اور ادرک کا رس جسم کے ان 5 مسائل کو دور کرتا ہے

2. متلی محسوس ہونے پر یہ خاص پاؤڈر کھائیں۔(powder when you feel nauseous)

بعض اوقات بدہضمی کی وجہ سے یا زیادہ کھانے کی وجہ سے ہمیں متلی محسوس ہوتی ہے۔ ایسی صورتحال میں الائچی کے چھلکے سے بنا یہ پاؤڈر آپ کے لیے خاص مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ اس پاؤڈر کو بنانے کے لیے

  • الائچی کا چھلکا اتار کر رگڑیں۔
  • – اس میں میس پاؤڈر آدھا گرام
  • آدھا چائے کا چمچ چینی ملا کر رکھ دیں۔
  • اب جب بھی آپ کو متلی محسوس ہو آپ اسے کھا سکتے ہیں۔

الائچی کے چھلکے کے فوائد -(Benefits of Cardamom Peel)

1. معدے کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for the stomach)

الائچی کے چھلکے سے بنی یہ دو چیزیں معدے کے لیے فائدہ مند ہیں۔ دراصل یہ پاؤڈر سب سے پہلے منہ میں لعاب کی مقدار بڑھاتا ہے جو ہاضمہ کو تیز کرتا ہے۔ اس کے ساتھ جو بھی کھاتے ہیں وہ اچھی طرح ہضم ہو جاتا ہے۔ اس کے علاوہ الائچی کے چھلکوں سے بنی یہ چیزیں پاخانہ میں بلک شامل کرنے کا کام کرتی ہیں اور پیٹ کی صفائی میں مدد دیتی ہیں۔ اسے ہر رات سوتے وقت کھانے سے قبض کے مسئلے پر قابو پانے میں مدد ملتی ہے۔

2. تیزابیت کا علاج.(A panacea for acidity)

الائچی کے چھلکے تیزابیت کے علاج کے طور پر کام کرتے ہیں۔ دراصل ان دونوں پاؤڈروں میں پائی جانے والی چیزیں تیزابیت کو پرسکون کرتی ہیں اور ہاضمے میں مدد دیتی ہیں۔ کالا نمک اور چینی کینڈی دونوں بنیادی نوعیت کے ہوتے ہیں اور معدے میں پیدا ہونے والے تیزاب کو بے اثر کرتے ہیں اور اسے پرسکون کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ دھنیا، گدی، ہینگ اور کیرم کے بیج سب مل کر تیزابیت کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سیب کا سرکہ صبح خالی پیٹ پینے سے صحت کو یہ 5 فائدے مل سکتے ہیں۔

elaichi chilka or cardamom peel benefits in urdu

3. متلی کو روکتا ہے۔(Prevents Nausea)

الائچی کے چھلکے متلی پر مؤثر طریقے سے کام کرتے ہیں۔ یہ موڈ فریشنر کا کام کرتا ہے اور فوری طور پر آپ کے موڈ کو بدل دیتا ہے۔ نیز یہ دونوں پاؤڈر بدہضمی کی وجہ سے متلی کی صورت میں بہت فائدہ مند ہیں۔

اس کے علاوہ آپ الائچی کے چھلکے کا پانی بھی پی سکتے ہیں۔ اس کے لیے الائچی کے چھلکے کو پانی میں ڈال کر ابالیں اور پھر چھان لیں۔ پھر اسے ٹھنڈا ہونے دیں اور اس پانی کو شہد میں ملا کر استعمال کریں۔ اس طرح یہ الائچی کا پانی نظام ہاضمہ سے لے کر وزن کم کرنے تک بہت سی چیزوں میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اس لیے اگر آپ کسی بھی چیز میں الائچی استعمال کرتے ہیں اور اس کا چھلکا پھینک دیتے ہیں تو اس عادت کو چھوڑ کر الائچی کے چھلکے اس طرح استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button