صحت مند غذا

جب آپ کمزور ہوں تو کیا کھائیں؟ ماہر غذائیت سے جانیے 5 غذائیں جو فوری طور پر جسم میں توانائی بڑھاتی ہیں۔

کمزوری محسوس ہونے پر کچھ غذائیں کھائیں تو تھکاوٹ اور کمزوری کی علامات دور ہوسکتی ہیں، جاننے کے لیے مکمل مضمون پڑھیں

ضروری غذائی اجزا کا استعمال نہ کرنے یا زیادہ کام کرنے کی. وجہ سے جسم میں کمزوری کی علامات دیکھی جا سکتی ہیں۔ جو لوگ کافی مقدار میں پانی استعمال نہیں کرتے. وہ بھی کمزوری کا شکار ہو سکتے ہیں۔ کمزوری کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے. آپ کو چینی اور کیفین سے پرہیز کرنا چاہیے. اس کے بجائے آپ اپنی خوراک میں پروٹین سے بھرپور غذائیں. سارا اناج، فائبر سے بھرپور غذائیں شامل کر سکتے ہیں۔ توانائی کی سطح کو بڑھانے کے لیے تازہ پھلوں اور سبزیوں کا سلاد کھائیں، اس سے آپ کو تمام ضروری غذائی اجزاء ملیں گے۔ اس آرٹیکل میں، ہم توانائی بڑھانے والے دیگر خاص کھانے کے بارے میں بات کریں گے جو آپ آسانی سے کھا سکتے ہیں۔

 energy foods for weakness know from dietician in urdu

1. کیلا کیلا.(Banana)

کیلے میں پوٹاشیم کی اچھی مقدار ہوتی ہے۔ جب آپ تھکاوٹ یا کمزوری محسوس کرتے ہیں تو آپ کیلے کھا سکتے ہیں۔ کیلے میں وٹامنز، منرلز کی اچھی مقدار ہوتی ہے، جو جسم کو توانائی فراہم کرتے ہیں۔ کیلے کا شیک بنا کر پی لیں تو جسم کو بھرپور توانائی ملے گی۔ کیلے کو میش کر کے مکسچر میں ڈالیں اور اس میں دودھ، الائچی پاؤڈر اور گری دار میوے ڈالیں۔ اب مکسچر کو اس وقت تک ہلائیں جب تک کہ یہ مائع پیسٹ نہ بن جائے، پھر گلاس میں شیک نکال کر پی لیں۔

یہ بھی پڑھیں: عمر بڑھنے کے ساتھ ساتھ ناشتے میں یہ 5 اینٹی ایجنگ فوڈز شامل کریں، جسم اور دماغ دونوں صحت مند رہیں گے۔

2. انڈے کا استعمال.(Egg)

آپ جسم میں توانائی بڑھانے کے لیے پروٹین سے بھرپور غذائیں بھی کھا سکتے ہیں۔ پھلیاں، انڈے، توفو، پنیر، انکرت وغیرہ میں پروٹین کی اچھی مقدار ہوتی ہے، ان کے استعمال سے تھکاوٹ نہیں ہوتی۔ میگنیشیم زیادہ تر پروٹین سے بھرپور غذاؤں میں موجود ہوتا ہے، جو جسم کو توانائی فراہم کرتا ہے۔ آپ دو اُبلے ہوئے انڈے کھا سکتے ہیں یا انڈے کی چٹنی کھا سکتے ہیں لیکن بہت زیادہ مرچ مصالحہ استعمال نہ کریں۔

3. دلیا.(Oatmeal)

اگر آپ کمزوری محسوس کر رہے ہیں تو آپ دلیا اور دودھ کا استعمال کریں۔ سارا اناج کھانے سے جسم کو کاربوہائیڈریٹ کی صحیح مقدار ملتی ہے جس سے تھکاوٹ کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔ سارا اناج کھانے سے آپ کے دماغ اور پٹھوں کو دستیاب توانائی طویل عرصے تک برقرار رہتی ہے۔ کمزوری کی صورت میں آپ ملٹی گرین بریڈ یا براؤن بریڈ بھی کھا سکتے ہیں۔

4. گری دار میوے اور بیج.(Nuts and seeds)

اگر آپ کمزوری محسوس کرتے ہیں، تو آپ کو گری دار میوے اور بیجوں کا استعمال کرنا چاہئے. آپ پستے، بادام، اخروٹ، چیا کے بیج، سن کے بیج، کدو کے بیج وغیرہ کھا سکتے ہیں۔ ان کے استعمال سے جسم کو توانائی ملے گی کیونکہ ان میں فائبر کی اچھی مقدار ہوتی ہے۔ چیا کے بیجوں کو رنر فوڈ کہا جاتا ہے کیونکہ اس کے استعمال سے جسم کو توانائی ملتی ہے۔ زیادہ تر گری دار میوے میں پوٹاشیم، میگنیشیم، اومیگا تھری کی اچھی مقدار پائی جاتی ہے جو جسم میں تھکاوٹ اور کمزوری کے مسئلے کو دور کرتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: انڈا کھانے کے فائدے: 40 سال کی عمر کے بعد روزانہ ایک انڈا کھائیں، یہ 7 فائدے صحت کو ملیں گے

 energy foods for weakness know from dietician in urdu

5. پانی پیئے۔(Water)

جب بھی آپ تھکاوٹ محسوس کرتے ہیں، سب سے پہلے آپ کو پانی پینا چاہیے۔ جسم میں پانی کی کمی کی علامات ظاہر ہونے پر بھی کمزوری آسکتی ہے۔ یہ آپ کے جسم کو کیلوریز دیئے بغیر آپ کے جسم کو توانائی دینے کا کام کرتا ہے۔ آپ کو روزانہ 8 سے 10 گلاس پانی پینا چاہیے۔ اس کے علاوہ اگر آپ کمزوری محسوس کرتے ہیں تو سبز چائے پی سکتے ہیں یا کالی چائے پینا بھی فائدہ مند ہے۔ تاہم اگر آپ رات کو سوتے وقت چائے پیتے ہیں تو آپ کو بے خوابی کا مسئلہ ہوسکتا ہے۔

کمزوری کے مسئلے سے بچنے کے لیے جنک فوڈ، پروسیسڈ فوڈز کی بجائے ہول اناج، پروٹین، فائبر کو اپنی غذا میں شامل کرنا چاہیے اور اگر کمزوری کا مسئلہ دو دن سے زیادہ برقرار رہے تو ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort