جلد کی حفاظت.

کھلے چھیدوں سے نجات کے لیے یہ 5 فیس پیک آزمائیں، آپ کو خوبصورت جلد ملے گی۔

کھلے مسام: اگر آپ بھی اپنے چہرے پر کھلے چھیدوں سے پریشان ہیں تو آپ کچھ گھریلو فیس پیک آزما سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو خوبصورت جلد ملے گی۔

کھلے چھیدوں کے لیے فیس پیک: ہماری جلد پر چھوٹے چھوٹے سوراخ ہوتے ہیں۔ یہ جلد سے قدرتی تیل اور پسینہ نکالتا ہے۔ چہرے پر کھلے چھیدوں کی وجہ سے باریک گڑھے نظر آنے لگتے ہیں۔ اس سے خوبصورتی بھی کم ہو جاتی ہے۔ اس کی وجہ سے چہرے پر مہاسوں، مہاسوں کا مسئلہ بڑھ جاتا ہے۔ تیل والی جلد والے لوگ اس مسئلے کا زیادہ شکار ہوتے ہیں۔ لیکن اگر آپ چاہیں تو اپنی جلد کو دوبارہ جوان بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کچھ گھریلو فیس پیک آزما سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو جلد کے مسائل سے بھی نجات ملے گی۔ بیوٹی ایکسپرٹ پوجا گوئل سے کھلے چھیدوں کے لیے فیس پیک سیکھیں۔

1. ہلدی اور گلاب پانی لگانے کے فائدے. (turmeric rose water face pack)

ہلدی نہ صرف صحت بلکہ جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ ہلدی اور گلاب کا پانی بھی کھلے چھیدوں کو بند کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ دراصل ہلدی میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہوتی ہیں، جو جلد کو بیکٹیریا سے بچاتی ہیں۔ اس کے علاوہ گلاب کا پانی ٹونر کا کام کرتا ہے۔

face pack for open pores in urdu

ہلدی اور عرق گلاب کا فیس پیک بنانے کے لیے ایک پیالے میں 2 چمچ ہلدی اور 1 چائے کا چمچ عرق گلاب ڈالیں۔ دونوں کو اچھی طرح مکس کریں۔ اب اس فیس پیک کو چہرے پر لگائیں، 15 منٹ بعد جلد کو صاف پانی سے دھو لیں۔ بہتر نتائج کے لیے اس فیس پیک کو ہفتے میں 2-3 بار لگائیں۔

2. ملتانی مٹی کا فیس پیک.(multani mitti face pack)

جلد کی خوبصورتی کو برقرار رکھنے کے لیے ملتانی مٹی کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ ملتانی مٹی جلد کی رنگت کو نکھارتی ہے۔ یہ چہرے کے لیے قدرتی ٹونر کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔ کھلے چھیدوں کے مسئلے سے نجات کے لیے ملتانی مٹی کا استعمال فائدہ مند ہے۔

اس کے لیے 2 چمچ ملتانی مٹی لیں۔ اس میں پانی یا عرق گلاب شامل کریں۔ دونوں کو اچھی طرح ملا کر پیسٹ بنا لیں۔ اب ملتانی مٹی کا فیس پیک چہرے پر لگائیں۔ خشک ہونے کے بعد چہرے کو اچھی طرح دھو لیں۔ اس فیس پیک کو چند دنوں تک استعمال کرنے سے آپ کھلے مساموں کے مسئلے سے نجات حاصل کر لیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: ماتھے کے مہاسوں کو دور کرنے کے لیے ان 5 گھریلو ٹوٹکوں پر عمل کریں۔

3. چہرے پر کیلے کا چھلکا.(banana peel on face)

کیلے کا چھلکا کچھ عجیب لگ سکتا ہے لیکن یہ سچ ہے کہ اس کی مدد سے آپ کھلے مساموں سے نجات پا سکتے ہیں۔ کیلے کے چھلکے میں اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہوتی ہیں جس کی وجہ سے جلد کے مسام تنگ رہتے ہیں۔ آپ ہمیشہ جوان رہیں۔

اس کے لیے کیلے کے چھلکوں کو باریک پیس لیں۔ اب اس فیس پیک کو چہرے پر لگائیں۔ 15-20 منٹ کے بعد جلد کو پانی سے دھو لیں۔ آپ اس فیس پیک کو ہفتے میں دو بار استعمال کر سکتے ہیں۔

face pack for open pores in urdu

4. ٹماٹر کا فیس پیک کیسے لگائیں۔(tomato face pack)

کھلے چھیدوں کو کم کرنے کے لیے ٹماٹر کا استعمال فائدہ مند ہے۔ ٹماٹر میں موجود خصوصیات جلد کے داغ دھبوں، پھیکا پن اور سیاہ دھبوں کو بھی دور کرتی ہیں۔ اس کے لیے ایک ٹماٹر لیں۔ اسے اچھی طرح میش کریں۔ پھر اپنے چہرے پر لگائیں۔ 10-15 منٹ بعد چہرے کو پانی سے دھو لیں۔ یہ بتدریج کھلے چھیدوں کو کم کرے گا۔ ٹماٹر چہرے کی صفائی میں بھی مددگار ہے۔

5. لیموں شہد کا چہرہ ماسک.(lemon honey face mask)

لیموں اور شہد دونوں جلد کی خوبصورتی کو برقرار رکھنے میں مددگار ہیں۔ کھلے چھیدوں سے نجات کے لیے آپ لیموں اور شہد کا بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ لیموں میں تیزابیت کی خصوصیات ہوتی ہیں، جو چھیدوں کو گہرائی تک صاف کرتی ہے۔ جلد کو چمکدار، مہاسوں سے پاک بھی کرتا ہے۔ شہد جلد کو نمی بخشتا ہے۔

اس کے لیے سب سے پہلے ایک پیالے میں لیموں کا رس نکال لیں۔ اب اس میں تھوڑا شہد ملا دیں۔ ان دونوں کے آمیزے کو متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ 15 منٹ کے بعد اسے صاف کریں۔ لیکن اسے استعمال کرنے سے پہلے ماہرین کی رائے ضروری ہے۔

یہ بھی پڑھیں: انگور جلد کے ان 5 مسائل کو دور کرنے میں فائدہ مند ہے، اس طریقے سے فیس پیک بنائیں

اگر آپ بھی کھلے مساموں کے مسئلے سے پریشان ہیں تو آپ اوپر بیان کردہ فیس پیک استعمال کر سکتے ہیں۔ لیکن اسے استعمال کرنے سے پہلے ماہرین کی رائے ضرور لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort