جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

مون سون میں اپنے چہرے کا اس طرح خیال رکھیں، جلد چمک جائے گی۔

مون سون کی جلد کی دیکھ بھال: مون سون میں چہرے کو زیادہ دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس طرح آپ اپنے چہرے کی دیکھ بھال کر سکتے ہیں۔

یوں تو ہر موسم میں چہرے کی مناسب دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے. لیکن مون سون میں چہرے کی اضافی دیکھ بھال کرنی چاہیے۔ ہم سب کو مانسون میں جلد سے متعلق مزید مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ دراصل مون سون میں پسینے، چپکنے، گندگی اور بیکٹیریا کی وجہ سے چہرے پر مہاسے نکلنے لگتے ہیں۔ اس کے علاوہ بلیک ہیڈز اور وائٹ ہیڈز جیسے مسائل کا بھی سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اگر آپ مون سون میں چہرے کا زیادہ خیال رکھیں تو ان مسائل سے بچا جا سکتا ہے۔تو آئیے جانتے ہیں کہ مون سون میں چہرے یعنی چہرے کی دیکھ بھال کیسے کریں، تاکہ ایکنی وغیرہ سے بچا جا سکے۔

face-skin-care-routine-in-monsoon-in Urdu

1. جھاڑنا.(Scrub)

مون سون میں اضافی تیل، پسینہ اور گندگی جلد کے مساموں کو بند کردیتی ہے۔ یہ چہرے پر مہاسوں کی طرف جاتا ہے۔ چہرے پر جلد کے مردہ خلیات ظاہر ہونے لگتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کو اپنے چہرے کو صاف کرنے کی ضرورت ہے۔ اس سے چہرے کی گہرائی تک صفائی ہوتی ہے اور جلد تروتازہ اور صاف رہتی ہے۔ آپ ہفتے میں 1-2 دن چہرے کی اسکربنگ کر سکتے ہیں۔ کافی اور چینی کا پیسٹ ایک اچھا سکربر ثابت ہوسکتا ہے۔

2. وٹامن سی.(Vitamin C)

وٹامن سی سیرم کو چہرے کی دیکھ بھال کے معمولات میں بھی شامل کیا جا سکتا ہے۔ مون سون میں صبح اور رات سوتے وقت چہرے پر وٹامن سی سیرم ضرور لگائیں۔ وٹامن سی چہرے پر لگانے سے رنگت نکھرتی ہے، چہرہ چمکدار اور خوبصورت لگتا ہے۔ وٹامن سی چہرے کی جلد میں گہرائی تک جاتا ہے اور چہرے کو تروتازہ بناتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: داغوں اور جلد اور بالوں کے مسائل دور کرنے کے لے ، مرولا تیل کے 8 فوائد اور استعمال جانیں۔

3. سن اسکرین لگائیں۔(Apply Sunscreen)

نہ صرف گرمیوں میں بلکہ مون سون میں بھی جلد کو سن اسکرین کی ضرورت ہوتی ہے۔ UVA اور UVB شعاعیں جلد کو نقصان پہنچاتی ہیں، اس لیے سن اسکرین لگانا بہت ضروری ہے۔ سن اسکرین جلد میں ایک تہہ بناتی ہے اور اسے سورج کی شعاعوں سے ہونے والے نقصان سے بچاتی ہے۔ اس کے لیے آپ سن اسکرین اور موئسچرائزر لگائیں۔

4. میک اپ نہ پہنیں۔(Don’t Wear Makeup)

بارش کے موسم میں میک اپ کرنے سے گریز کریں کیونکہ بھاری میک اپ جلد کو سانس لینے میں دشواری کا باعث بنتا ہے۔ اس سے مون سون میں جلد کے بہت سے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ یہاں تک کہ اگر آپ کبھی کبھی میک اپ کرتے ہیں، تو رات کو سونے سے پہلے میک اپ کو اچھی طرح سے اتار لیں۔ اس سے چہرے پر ایکنی جلد نہیں نکلے گی اور چہرہ بالکل صاف نظر آئے گا۔

face-skin-care-routine-in-monsoon-in Urdu

 

5. ٹونر لگائیں۔(Apply Toner)

چہرے کی نمی برقرار رکھنے کے لیے ٹونر لگانا بہت ضروری ہے۔ ٹونر چہرے کی جلد کے پی ایچ لیول کو متوازن کرتا ہے۔ اس لیے آپ کو اپنے مانسون چہرے کی دیکھ بھال کے معمولات میں الکحل فری ٹونر کا استعمال کرنا چاہیے۔ ٹونر چہرے کو نمی بخشتا ہے اور اسے خشک اور بے جان ہونے سے روکتا ہے۔

6. مٹی کے چہرے کا ماسک.(Clay Face Mask)

مون سون میں چہرے کو اضافی تیل سے بچانا بہت ضروری ہے۔ زیادہ تیل جلد پر ایکنی، وائٹ ہیڈز کا سبب بن سکتا ہے۔ چہرے سے اضافی تیل نکالنے کے لیے آپ مٹی کا ماسک لگا سکتے ہیں۔ مٹی کے چہرے کا ماسک تیل جذب کرتا ہے اور زیادہ پیداوار کو بھی روکتا ہے۔ اس کے لیے آپ ملتانی مٹی فیس ماسک استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے چہرے سے بیکٹیریا اور گندگی بھی دور ہو جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں: دفتر میں آپ کی جلد بھی خشک ہوجاتی ہے تو ان تدابیر پر عمل کریں۔

7. حساس علاقے کو مت بھولیں۔(Don’t Forget the Sensitive Area)

ہم اکثر اپنے چہرے کا خیال رکھتے ہیں لیکن اپنی آنکھوں اور ہونٹوں کا خیال رکھنا بھول جاتے ہیں۔ جبکہ مون سون میں ان علاقوں کو بھی زیادہ دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔ آپ کو آنکھوں کے گرد آئی کریم ضرور لگائیں۔ اس کے ساتھ ہی ہونٹوں کی مردہ جلد کو دور کرنے کے لیے اسکرب کرنا نہ بھولیں۔

آپ کو مون سون میں اپنے چہرے کا بھی زیادہ خیال رکھنا چاہیے۔ مون سون میں چہرے پر سن اسکرین، کلے فیس ماسک، ٹونر اور موئسچرائزر ضرور لگائیں۔ اس سے چہرے کا اضافی تیل نکل جائے گا اور جلد سے متعلق مسائل سے بچا جائے گا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button