صحت مند غذا

Fact check: کیا ہر ایک کے لیے دن میں 8 گلاس پانی پینا ضروری ہے؟ ڈاکٹر سے جانئیے کس کو کتنا پانی پینا چاہیے۔

How much water should be drunk in a day: ایک دن میں کتنا پانی پینا چاہیے اور کتنا پینا چاہیے، اس بارے میں مختلف مفروضے پائے جاتے ہیں، جانیے ڈاکٹر سے حقیقت۔

How much water should be drunk in a day: آپ کو ایک دن میں کتنا پانی پینا چاہیے؟ کوئی کہتا ہے دو لیٹر، کوئی کہتا ہے تین۔ پانی کے روزانہ استعمال کے حوالے سے مختلف عقائد ہیں۔ تاہم، کچھ غلط فہمیاں بھی ہیں۔ بہت سے لوگ یہ بھی کہتے ہیں. کہ ایک دن میں 8 گلاس پانی ضرور پینا چاہیے۔ 8 گلاس پانی پینے کی سب سے زیادہ سفارش کی جاتی ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ صحت مند رہنے کے لیے وافر مقدار میں پانی پینا ضروری ہے۔ لیکن کیا ہر ایک کے لیے 8 گلاس پانی پینا ضروری ہے؟  یہ تصور کتنا غلط ہے اور یہ کتنا سچ ہے۔ کی خصوصی فیکٹ چیک سیریز ‘چیٹ یا رئیلٹی’ میں، آج ہمارے پاس دن میں 8 گلاس پانی ہے چاہے یہ سب کے لیے ضروری ہے یا نہیں۔

کیا ایک دن میں 8 گلاس پانی پینا ضروری ہے؟(Is It Necessary To Drink 8 Glasses Of Water A Day)

 روزانہ 8 گلاس پانی ایک عام تجویز کردہ مقدار ہے، جو عام طور پر ڈاکٹروں کی طرف سے تجویز کی جاتی ہے۔ لیکن یہ مقدار ہر کسی کے لیے عام نہیں ہے۔ ایک شخص کو دن میں کتنا پانی پینا چاہیے اس کا انحصار مختلف عوامل اور بہت سے دوسرے عوامل پر ہوتا ہے۔ روزانہ پانی کی کل مقدار بچے سے لے کر بالغ مرد اور عورت تک مختلف ہوتی ہے۔ پانی کی مقدار کا تعین کرنے کا کوئی مقررہ فارمولا نہیں ہے۔ یہ بڑی حد تک آپ کے جسم کے لیے سیال کی ضرورت پر منحصر ہے۔ جب لوگ پیاس لگتے ہیں تو پانی اور دیگر سیال پینے سے ہائیڈریٹ رہ سکتے ہیں۔ جبکہ کچھ لوگوں کے لیے دن میں آٹھ گلاس پانی بھی کافی نہیں ہو سکتا۔

کن لوگوں کو کتنا پانی پینا چاہیے؟(Which people should drink how much water)

1. بچے.(Children)

بچوں کو ایک دن میں 1 سے 1.7 لیٹر پانی پینے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: نیند سے اٹھنے کے بعد جسم میں درد؟ یہ 5 گھریلو ٹوٹکے چھٹکارا پائیں گے۔

fact-check-drinking-eight-glasses-of-water-a-day-expert-tips-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. بالغ.(Adult)

بالغوں کو پورے دن میں کم از کم 2 سے 3 لیٹر پانی پینا چاہیے۔

3. وہ لوگ جو ورزش کرتے ہیں۔(People who exercise)

جو لوگ ورزش کرتے ہیں، ان کے جسم میں پسینہ زیادہ آتا ہے، جس سے صحت یاب ہونے کے لیے انہیں زیادہ پانی پینا پڑتا ہے۔ انہیں 3-4 لیٹر پانی پینا چاہیے۔

4. بیمار ہونے پر.(When sick)

بخار، الٹی اور اسہال جیسے مسائل جیسے صحت سے متعلق کچھ مسائل میں زیادہ پانی پینے کا مشورہ بھی دیا جاتا ہے۔ ایسا اس لیے ہوتا ہے کہ، ان حالات میں، آپ کا جسم اضافی سیال خارج کرتا ہے اور پانی کی کمی کا مسئلہ ہوتا ہے۔ اس صورت میں، یہ 3-4 لیٹر پانی پینے کے لئے مشورہ دیا جاتا ہے.

5. حمل اور دودھ پلانے والی خواتین.(Pregnancy and lactating women)

حاملہ اور دودھ پلانے والی خواتین کو ہائیڈریٹ رہنے کے لیے وافر مقدار میں پانی اور سیال پینے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ 3-4 لیٹر پانی پینا ضروری ہے۔

fact-check-drinking-eight-glasses-of-water-a-day-expert-tips-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

6. موسم پر منحصر ہے.(Depending on the season)

آپ روزانہ پینے والے پانی کی مقدار اس بات پر منحصر ہے کہ موسم سرد ہے یا گرم۔ مثال کے طور پر سردیوں کے موسم میں پانی کم پینے کے بعد بھی آپ ہائیڈریٹ رہتے ہیں اور گرمی کے موسم میں اگر آپ کافی پانی پیتے ہیں تو پانی کی کمی کا مسئلہ ہوتا ہے۔ سردیوں میں 2 لیٹر پانی پینا بھی کافی ہے اور گرمیوں میں کبھی کبھی 3 لیٹر تک بھی کم ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ان 5 پھلوں کے استعمال سے بلڈ شوگر لیول کنٹرول میں رہے گا۔

ماہرین کیا تجویز کرتے ہیں۔(What do experts recommend)

آپ کو 8 گلاس یا 3-4 لیٹر پانی پینا چاہیے، یہ ضروری نہیں ہے۔ پانی کی کمی کے مسئلے سے بچنے اور صحت مند رہنے کے لیے آپ کو پانی کے ساتھ سیالوں کا استعمال کرنا چاہیے۔ اگر آپ 7-8 گلاس پانی پیتے ہیں، اور دن بھر دیگر مائع یا زیادہ پانی والی غذائیں کھاتے ہیں، تو اس سے بھی جسم میں پانی کی کمی نہیں ہوتی۔ ایسی صورت حال میں زیادہ پانی پینے کے بجائے آپ کو کوشش کرنی چاہیے کہ دن بھر نہ صرف پانی بلکہ دیگر سیال چیزیں بھی پی لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"