صحت مند غذا

سونف اور میتھی کو ایک ساتھ کھانے کے فائدے

سونف اور میتھی کے فائدے: سونف اور میتھی کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے، اس میں موجود اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات وزن کم کرنے میں بھی فائدہ مند ہیں۔

سونف اور میتھی کے فائدے: کھانوں میں مسالوں کا استعمال اسے مختلف اور خاص بناتا ہے۔ ہر باورچی خانے میں اس طرح کے بہت سے مصالحے موجود ہیں. جو کئی دواؤں کی خصوصیات سے مالا مال ہیں۔ سونف اور میتھی کے فوائد. بھی تقریباً ہر گھر میں استعمال ہوتے ہیں۔ سونف اور میتھی کو دیسی میں بہت طاقتور دوا سمجھا جاتا ہے اور اسے کئی بیماریوں کے علاج میں بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ دونوں چیزیں کئی پکوانوں کی تیاری میں ٹیمپرنگ کی صورت میں استعمال ہوتی ہیں۔ سونف اور میتھی کے بیجوں کو ایک ساتھ کھانے سے آپ کے ہاضمے سے لے کر جسم تک کے بہت سے مسائل میں فائدہ ہوتا ہے۔ بہت سے لوگ کھانا کھانے کے بعد سونف کھاتے ہیں، اس کا استعمال نہ صرف ہاضمے میں بلکہ جسم کی قوت مدافعت بڑھانے میں بھی فائدہ مند ہے۔

سونف میں آئرن، کیلوریز، وٹامن سی۔ کیلشیم، پوٹاشیم، مینگنیج اور فائبر کی وافر مقدار موجود ہوتی ہے۔ جو جسم کے لیے فائدہ مند ہیں۔ سونف کھانے سے دل کی بیماریوں کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ اور ہاضمہ بہتر ہوتا ہے۔ اس میں موجود خصوصیات وزن کو کم کرنے۔ آنتوں کی صحت کو برقرار رکھنے اور زرخیزی سے متعلق مسائل میں بہت فائدہ مند ہیں۔ دوسری جانب میتھی اینٹی آکسیڈنٹ، اینٹی رنکل اور موئسچرائزنگ خصوصیات سے بھرپور ہوتی ہے جو کہ جسم کو صحت مند رکھنے اور بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں فائدہ مند ہے۔ میتھی میں اینٹی آکسیڈنٹس، منرلز اور وٹامنز بھی پائے جاتے ہیں جو کہ ہاضمے کو بہتر بنانے اور کولیسٹرول کو کم کرنے میں بھی بہت مفید ہیں۔

سونف اور میتھی کھانے کے فائدے –(Fennel And Fenugreek Seeds Benefits )

سونف اور میتھی کو ایک ساتھ کھانے سے آپ کی صحت کو یہ فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

1. وزن کم کرنے میں فائدہ مند۔(Beneficial in reducing weight)

میتھی اور سونف کا استعمال وزن کم کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ سونف اور میتھی میں موجود اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات وزن کم کرنے میں فائدہ مند ہیں۔ اس کے استعمال سے آپ کو بار بار بھوک نہیں لگتی، میتھی میں موجود فائبر کی وافر مقدار آپ کی بھوک کو کنٹرول کرنے کا کام بھی کرتی ہے۔ وزن کم کرنے کے لیے سونف اور میتھی کا پانی روزانہ صبح نہار منہ پینا فائدہ مند ہے۔

fennel-and-fenugreek-seeds-health-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. وائرل بخار اور انفیکشن میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in viral fever and infection)

میتھی میں موجود خصوصیات وائرل بخار اور انفیکشن میں بھی فائدہ مند سمجھی جاتی ہیں۔ وائرل بخار کی صورت میں میتھی اور زعفران کا پانی پینا بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے لیے رات کو ایک چمچ میتھی اور ایک چمچ سونف پانی میں بھگو دیں۔ صبح اس کو چھان کر تھوڑا سا لیموں کا رس اور شہد ملا کر پینے سے وائرل انفیکشن اور بخار میں فائدہ ہوتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ بھی کیلے کا شیک پیتے ہیں؟ اس کے 4 نقصانات جانیں۔

3. جسم کی قوت مدافعت بڑھانے میں مفید ہے۔(Useful in increasing the immunity of the body)

سونف اور میتھی کا استعمال قوت مدافعت بڑھانے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ سونف اور میتھی میں اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات کے علاوہ وٹامن سی بھی پایا جاتا ہے۔ اس کا استعمال جسم کی قوت مدافعت بڑھانے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ قوت مدافعت بڑھانے کے لیے آپ کو روزانہ صبح سونف اور میتھی کا پانی پینا چاہیے۔

4. ہاضمے کے لیے بہتر ہےـ(Better for Digestion)

سونف اور میتھی کا استعمال نظام ہاضمہ کو بہتر بنانے اور گیس، تیزابیت وغیرہ کے مسائل سے بچنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ سونف اور میتھی کا استعمال بدہضمی اور بدہضمی کے مسئلے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔ سونف اور میتھی کو ایک ساتھ کھانے سے اپھارہ، پیٹ پھولنا اور گیس اور بدہضمی میں بہت فائدہ ہوتا ہے۔

5. دل کی صحت کے لیے فائدہ مند۔(Beneficial for Heart Health)

دل کو صحت مند رکھنے کے لیے سونف اور میتھی کے بیجوں کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ یہ فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں جو کولیسٹرول کی سطح کو متوازن رکھنے میں فائدہ مند ہے۔ سونف اور میتھی کو روزانہ ایک ساتھ کھانے سے دل سے متعلق امراض کا خطرہ کم ہوتا ہے اور جسم کو فائدہ ہوتا ہے۔

6. بانجھ پن میں فائدہ مند۔(Beneficial in Infertility)

سونف اور میتھی کا استعمال زرخیزی بڑھانے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ آج کے دور میں خوراک اور طرز زندگی سے متعلق عوامل کی وجہ سے لوگوں کی زرخیزی پر برا اثر پڑ رہا ہے۔ سونف اور میتھی کا استعمال خواتین کی زرخیزی بڑھانے کے لیے مفید سمجھا جاتا ہے۔ اس کے استعمال سے خواتین کو درد زہ سے بچنے میں بھی مدد ملتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا جامن کھانے کے بعد پانی پینا چاہیے؟

fennel-and-fenugreek-seeds-health-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

سونف اور میتھی دونوں ہی بہت طاقتور خصوصیات سے بھری ہوئی ہیں۔ دونوں میں موجود غذائی اجزاء جسم کے لیے بہت مفید ہیں۔ کسی بھی بیماری یا مسئلے میں سونف اور میتھی کے بیج استعمال کرنے سے پہلے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔ وزن کم کرنے کے لیے میتھی اور سونف کا پانی پیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ میتھی کے بیج اور سونف کو گرم پانی کے ساتھ چبانے سے بھی فائدہ ہوتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button