صحت مند غذا

زیرہ، دھنیا اور میتھی کا پانی پینے سے یہ 5 فائدے حاصل ہوں گے، بنانے کا طریقہ جانیں

جیرا دھنیا میتھی کے پانی کے فوائد: زیرہ دھنیا میتھی کا پانی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ جانئے اس کے فوائد، پینے کا صحیح وقت وغیرہ۔

زیرہ، دھنیا، میتھی کا استعمال ہندوستانی گھروں میں کھانے کا ذائقہ بڑھانے کے لیے کیا جاتا ہے۔ اس کے ساتھ زیرہ، دھنیا، میتھی بھی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ اس میں وہ تمام غذائی اجزاء موجود ہیں جو صحت مند جسم کے لیے ضروری ہیں۔ آپ ان تینوں کو اپنی خوراک میں پانی یا پانی کی شکل میں بھی شامل کر سکتے ہیں۔ جی ہاں، زیرہ دھنیا میتھی کا پانی روزانہ پینے سے جسم کو کئی فائدے مل سکتے ہیں۔ اس کے بارے میں تفصیل سے جانیں-

زیرہ دھنیا میتھی میں غذائی اجزاء.(Nutrients in Cumin Coriander Fenugreek)

  • زیرہ میں کئی قسم کے اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ زیرہ وٹامن اے، کیلشیم، آئرن کا بھی اچھا ذریعہ ہے۔ زیرہ میں چکنائی، چینی بالکل نہیں ہوتی۔
  • دھنیا بھی غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے۔ دھنیا وٹامن اے اور وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ دھنیا میں وٹامن کے، آئرن اور کیلشیم بھی پایا جاتا ہے۔
  • میتھی کے بیجوں میں فائبر، پروٹین، کاربوہائیڈریٹ، آئرن ہوتا ہے۔ میگنیشیم، مینگنیج بھی میتھی میں پایا جاتا ہے۔

fenugreek-cumin-coriander-water-benefits-in Urdu

زیرہ دھنیا میتھی کے پانی کے فوائد.()

زیرہ دھنیا میتھی کا پانی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ صحت مند رہنے کے لیے آپ یہ پانی روزانہ پی سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو بہت سے فوائد حاصل ہوں گے۔

1. باڈی ڈیٹوکس کرو.(Do a Body Detox)

زیرہ، دھنیا، میتھی کا پانی جسم کو ڈیٹاکسفائی کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس پانی کو روزانہ پینے سے جسم میں جمع ہونے والی گندگی یا زہریلے مادے آسانی سے نکل جاتے ہیں۔ یہ مجموعی صحت کو متاثر کرتا ہے۔

2. معدے کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for the Stomach)

اگر آپ کو پیٹ سے متعلق مسائل ہیں جیسے بدہضمی، گیس یا قبض، تو زیرہ دھنیا میتھی کا پانی بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ اس پانی کو پینے سے ان مسائل میں آرام ملتا ہے۔ یہ قبض اور تیزابیت کو بھی روکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 علامات ظاہر کرتی ہیں کہ آپ کے جسم کو ڈیٹوکس کی ضرورت ہے، نظر انداز نہ کریں۔

fenugreek-cumin-coriander-water-benefits-in Urdu

3. وزن کم کرنے میں موثر.(Effective in reducing weight)

اگر زیرہ، دھنیا، میتھی کا پانی روزانہ پیا جائے تو اس سے بھی وزن کم کیا جا سکتا ہے۔ اس پانی کو روزانہ صبح خالی پیٹ پینے سے چربی اور کیلوریز جلتی ہیں۔ اس کی وجہ سے آہستہ آہستہ وزن کم ہونے لگتا ہے۔

4. جلد کے لیے فائدہ مند ہے۔(Beneficial for the skin)

زیرہ، دھنیا، میتھی کا پانی روزانہ پینے سے جلد بھی نکھر جاتی ہے۔ اس کی وجہ سے جسم میں جمع زہریلے مادے باہر نکل آتے ہیں جس کی وجہ سے جلد کے مسائل دور ہوجاتے ہیں۔ جلد چمکتی ہے۔

5. استثنیٰ کو بڑھانا.(Boost Immunity)

ہر قسم کی بیماریوں سے لڑنے کے لیے جسم کی قوت مدافعت کا ہونا بہت ضروری ہے۔ آپ اپنی قوت مدافعت کو بڑھانے کے لیے زیرہ دھنیا میتھی کا پانی پی سکتے ہیں۔ یہ آپ کو بہت جلد بیمار ہونے سے بچائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: وٹامن بی 12 کی کمی کو پورا کرنے کے لیے سبزی خوروں کو یہ 5 چیزیں ضرور کھائیں۔

زیرہ دھنیا میتھی کا پانی کیسے بنائیں؟(How to Make Cumin Coriander Fenugreek Water)

جیرا دھنیا میتھی کا پانی بنانے کے لیے آپ ایک گلاس پانی لیں۔ آدھا چائے کا چمچ زیرہ، آدھا چائے کا چمچ دھنیا اور آدھے چائے کے چمچ سے کم میتھی کے بیج ڈالیں۔ ان سب کو رات بھر پانی میں بھگو دیں۔ صبح اٹھنے کے بعد پانی کو چھان لیں، پھر پی لیں۔ اگر آپ چاہیں تو ان بیجوں کو چبا بھی سکتے ہیں۔

زیرہ دھنیا میتھی کا پانی کب پینا چاہیے؟(Best Time to Drink Jeera Dhania Methi Water)

صبح خالی پیٹ زیرہ، دھنیا، میتھی کا پانی پینا زیادہ فائدہ مند ہے۔ کیونکہ اس پانی کو خالی پیٹ پینے سے جسم اس میں موجود تمام غذائی اجزاء کو آسانی سے جذب کر لیتا ہے۔ اس سے آپ کے جسم کو زیرہ دھنیا میتھی کے تمام فوائد آرام سے مل جاتے ہیں۔

fenugreek-cumin-coriander-water-benefits-in Urdu

جیرا دھنیا میتھی کے پانی کے فوائد: آپ وزن میں کمی، جسم کو صاف کرنے، قوت مدافعت بڑھانے اور پیٹ کے مسائل کو دور کرنے کے لیے زیرہ دھنیا میتھی کا پانی پی سکتے ہیں۔ اس پانی کو پینے سے جسم میں جمع ہونے والے زہریلے مادے آسانی سے باہر نکل جاتے ہیں۔ اس پانی کو آپ روزانہ صبح خالی پیٹ پی سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button