صحت مند غذا

ذیابیطس کے مریض فائبر سے بھرپور یہ 5 غذائیں کھائیں، بلڈ شوگر کنٹرول میں رہے گی۔

ذیابیطس کے مریض اپنی خوراک میں فائبر سے بھرپور یہ 5 غذائیں ضرور شامل کریں۔

ذیابیطس آج کل ایک عام مسئلہ بن گیا ہے۔ ذہنی تناؤ، ناقص طرز زندگی اور غیر صحت بخش خوراک کو ذیابیطس کی بنیادی وجہ سمجھا جاتا ہے۔ ذیابیطس میں مریض کے جسم میں شوگر کی سطح بڑھ جاتی ہے۔ جس کی وجہ سے دل اور گردے سے متعلق امراض کے امکانات زیادہ ہوتے ہیں۔ ویسے ڈاکٹرز شوگر کے مریضوں کو بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول میں رکھنے کے لیے ادویات تجویز کرتے ہیں۔ لیکن آپ اپنی خوراک میں کچھ صحت بخش غذاؤں کو شامل کرکے ذیابیطس کو بھی کنٹرول میں رکھ سکتے ہیں۔ ذیابیطس کے مریضوں کے لیے فائبر سب سے اہم سمجھا جاتا ہے۔

دالیں.(Lentils)

دالوں میں ہائی پروٹین پایا جاتا ہے جو کہ جسم کے لیے بہت ضروری ہے۔ اس کے علاوہ دال میں فائبر بھی زیادہ ہوتا ہے۔ اس لیے ذیابیطس کے مریض اپنی خوراک میں دالیں ضرور شامل کریں۔ فائبر ٹائپ 2 ذیابیطس کو کنٹرول کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔ ذیابیطس کے مریض دوپہر یا رات کے کھانے میں دال کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا شوگر کے مریض سونے سے پہلے دودھ پی سکتے ہیں؟ جانئے ماہرین کیا کہتے ہیں۔

fiber-rich-foods-for-diabetes-patients-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

امرود.(Guava)

امرود بچوں سے لے کر بڑوں تک سب کا پسندیدہ پھل ہے۔ شوگر کے مریض بھی امرود کھا سکتے ہیں۔ امرود میں فائبر زیادہ مقدار میں پایا جاتا ہے۔ اس سے قبض کے مسئلے سے نجات مل سکتی ہے۔ اس کے علاوہ امرود میں وٹامن سی، وٹامن اے، فولیٹ اور پوٹاشیم جیسے غذائی اجزاء بھی پائے جاتے ہیں۔ آپ امرود کو ناشتے اور ناشتے میں کھا سکتے ہیں۔

میتھی کے بیج.(Fenugreek seeds)

میتھی کے بیج ذیابیطس کے مریضوں کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتے ہیں۔ یہ فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں جو کہ نظام انہضام کو ٹھیک رکھتا ہے۔ آپ رات کو سونے سے پہلے میتھی کے بیج کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ چاہیں تو صبح خالی پیٹ میتھی کے بیجوں کا پانی پی سکتے ہیں۔ اس کا مسلسل استعمال ہاضمے کے عمل کو سست کر دیتا ہے۔ جس کی وجہ سے قبض نہیں ہوتی۔ میتھی کے بیج کھانے سے بلڈ شوگر لیول کنٹرول میں رہتا ہے، ساتھ ہی یہ کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں بھی مدد دیتے ہیں۔

بروکولی.(broccoli)

بروکولی اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتی ہے، جو جسم کو فری ریڈیکلز سے ہونے والے نقصان سے بچاتی ہے۔ ذیابیطس کے مریض بروکولی کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ بروکولی بلڈ شوگر کی سطح کو کنٹرول میں رکھنے میں مدد کر سکتی ہے۔ آپ بروکولی کو سبزی اور سلاد کے طور پر کھا سکتے ہیں۔ بروکولی ہڈیوں اور دانتوں کو بھی مضبوط کرتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا شوگر کے مریض انار کا رس پی سکتے ہیں؟

fiber-rich-foods-for-diabetes-patients-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

جامن.(Jamun)

جامن میں فائبر اور آئرن پایا جاتا ہے۔ اس لیے جامن کے استعمال سے ذیابیطس کو کنٹرول میں رکھا جا سکتا ہے۔ جامن کھانے سے قبض کے مسئلہ سے نجات مل جاتی ہے۔ یہ جسم میں ہیموگلوبن کی سطح کو بڑھانے میں بھی مدد کرتا ہے۔

ان فائبر والی غذاؤں کو اپنی خوراک میں شامل کرکے ذیابیطس کے مریض اپنے خون میں شکر کو کنٹرول کر سکتے ہیں۔ فائبر آسانی سے ہضم ہوتا ہے اس لیے اسے نظام انہضام کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button