صحت مند غذا

شہد اور انجیر کے فوائد: خشک انجیر کو شہد میں ملا کر کھانے سے صحت کو یہ 6 انوکھے فائدے ملتے ہیں

شہد اور انجیر کے فائدے جسم کے لیے بے شمار ہیں، انجیر کو شہد میں ملا کر کھانے سے آپ کو ہاضمے، شوگر اور جلد سے متعلق کئی مسائل میں فائدہ ہوتا ہے۔

سردیوں کے موسم میں کھانے سے متعلق لاپرواہی یا غلطیاں آپ کی صحت کو نقصان پہنچا سکتی ہیں۔ لوگ عموماً سردیوں کے موسم میں گرم چیزیں کھانا پسند کرتے ہیں۔ اس موسم میں ماہرین آپ کو گرم اور جسم کے لیے فائدہ مند چیزیں کھانے کا مشورہ بھی دیتے ہیں۔ سردیوں میں انجیر اور شہد کا استعمال صحت کے لیے بہت مفید ہے۔ شہد اور انجیر کے بہت سے فوائد جسم کے لیے ہیں۔ شہد اور انجیر کھانا نہ صرف سردیوں میں فائدہ مند ہے بلکہ اس کا استعمال آپ کی صحت کو بھی بہتر بناتا ہے۔ شہد اور انجیر کو جسم کے بہت سے مسائل اور بیماریوں میں بہت فائدہ مند مانا جاتا ہے۔ انجیر میں فائبر، کاپر، آئرن اور وٹامنز صحت کے لیے فائدہ مند ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ شہد میں کئی ایسے خواص بھی پائے جاتے ہیں جو اس موسم میں آپ کو کئی خطرناک بیماریوں اور انفیکشن سے بچانے کا کام کرتے ہیں۔ آئیے شہد اور انجیر کے فوائد اور اس کے استعمال کے طریقے کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

شہد اور انجیر کے صحت کے فوائد.(Honey And Anjeer Health Benefits)

انجیر کو صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس میں موجود کیلشیم، فائبر اور اینٹی آکسیڈنٹس جسم کے لیے بہت مفید ہیں۔ شہد اور انجیر کو ایک ساتھ کھانے سے آپ کے جسم میں موجود کئی مسائل دور ہو جاتے ہیں۔ شہد میں موجود خواص جسم کے مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے کا کام کرتے ہیں اور یہ نظام ہاضمہ کے لیے بھی بہت مفید تصور کیا جاتا ہے۔ انجیر کا براہ راست استعمال صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہے اور اس میں شہد ملا کر کھانے سے اس کی خصوصیات میں اضافہ ہوتا ہے۔ نظام ہضم سے متعلق شدید مسائل جیسے قبض اور بدہضمی میں انجیر اور شہد کا استعمال بہت مفید ہے۔ آئیے جانتے ہیں شہد اور انجیر کے فوائد۔

یہ بھی پڑھیں: پستے کو زیادہ کھانے کے نقصانات، جانیں کب اور کتنی مقدار میں پستے کھانے چاہئیں؟

fig or anjeer honey health benefits in urdu

1. شوگر یا ذیابیطس کے مسئلہ میں مفید ہے۔(problem of sugar or diabetes)

شہد اور انجیر کا متوازن مقدار میں استعمال ذیابیطس کے مسئلے میں بہت فائدہ مند ہے۔ انجیر میں پوٹاشیم کی وافر مقدار ہوتی ہے جو کہ جسم میں بلڈ شوگر کی سطح کو کنٹرول کرنے کا کام کرتی ہے۔ اس کے ساتھ شہد میں موجود خصوصیات کو ذیابیطس میں بھی فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ شہد اور انجیر کو ملا کر کھانا بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے لیکن ان کا استعمال کرنے سے پہلے ماہر ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔

2. قبض کے مسئلہ میں فائدہ مند ہے۔(problem of constipation)

جسم میں نظام ہاضمہ کا صحت مند ہونا بہت ضروری ہے۔ نظام انہضام کے کمزور ہونے کی وجہ سے جسم میں کئی بیماریاں بڑھ جاتی ہیں اور جسم کو مناسب غذائیت نہیں ملتی۔ شہد اور انجیر کو ایک ساتھ کھانے سے قبض کا مسئلہ دور ہوتا ہے اور نظام ہاضمہ مضبوط ہوتا ہے۔ انجیر میں موجود فائبر نظام ہاضمہ کو ٹھیک کرنے کا کام کرتا ہے اور شہد میں بھی بہت سی ایسی خصوصیات ہوتی ہیں جو ہاضمے کو بڑھانے کا کام کرتی ہیں۔

3. منہ کے السر کے مسئلہ میں مفید ہے۔(problem of ulcers in the mouth)

منہ کے چھالوں کے مسئلے میں شہد اور انجیر کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ شہد میں موجود خصوصیات منہ کے چھالوں کو دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند تصور کی جاتی ہیں اور اس کے استعمال سے مسوڑھوں کو بھی فائدہ ہوتا ہے۔ منہ میں السر کا مسئلہ کئی وجوہات کی وجہ سے ہوسکتا ہے، اس مسئلے میں انجیر کو شہد میں ملا کر منہ میں رکھ لیں، اسے کچھ دیر چبائیں اور پھر نگل لیں۔ اس کے بعد گرم پانی سے دھولیں۔ ایسا دو تین بار کرنے سے فائدہ ہو گا۔ آج اس مسئلہ میں انجیر کے پتے بھی استعمال کیے جا سکتے ہیں۔ شہد اور انجیر کے پتوں کو ملا کر کچھ دیر منہ میں رکھ کر چبا لیں اور پھر تھوک دیں۔ اس کے بعد نیم گرم پانی سے دھولیں۔

یہ بھی پڑھیں: انجیر کا دودھ صحت کے لیے فائدہ مند ہے، جانیے اسے پینے کے 4 فائدے.

4. وزن کم کرنے میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in reducing weight)

آج کے دور میں لاکھوں لوگ غیر متوازن خوراک اور طرز زندگی کی وجہ سے موٹاپے کے مسئلے کا شکار ہو رہے ہیں۔ موٹاپے کے مسئلے کی وجہ سے آپ کا جسم کئی بیماریوں کا گھر بن جاتا ہے۔ شہد اور انجیر کا استعمال وزن کم کرنے اور موٹاپے سے نجات کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ وزن کم کرنے کے لیے انجیر کو شہد میں ملا کر روزانہ صبح نہار منہ کھائیں۔ چونکہ انجیر فائبر سے بھرپور ہوتی ہے جس سے آپ کا ہاضمہ درست رہتا ہے اور زیادہ دیر تک بھوک نہیں لگتی۔ اس کے علاوہ شہد وزن کو کنٹرول کرنے کے لیے بھی اچھا مانا جاتا ہے۔ ایک سے دو انجیر ایک چمچ شہد میں ملا کر روزانہ کھائیں۔ چند دنوں میں آپ کو فرق نظر آئے گا۔

5. تناؤ اور دماغی مسائل میں مفید ہے۔(stress and mental problems)

کام کے دباؤ اور طرز زندگی کی خرابی کی وجہ سے آج لوگ ذہنی تناؤ اور ڈپریشن جیسے مسائل کا شکار ہیں۔ ذہنی تناؤ سے نجات کے لیے انجیر اور شہد کا ایک ساتھ استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ ذہنی تناؤ، ڈپریشن اور پریشانی وغیرہ میں شہد اور انجیر کو ایک ساتھ کھائیں۔ اس کے استعمال سے ذہنی تناؤ کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔

6. ہڈیوں کے لیے مفید ہے۔(Useful for Bones)

انجیر کیلشیم سے بھرپور ہوتی ہے اور اس کا استعمال ہڈیوں کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ انجیر کا باقاعدگی سے استعمال کرنے سے ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں۔ اس کے علاوہ شہد میں موجود خصوصیات ہڈیوں سے متعلق مسائل جیسے ہڈیوں کے درد، جوڑوں کی سوجن وغیرہ کے لیے بہت مفید ہیں۔ شہد اور انجیر کو ایک ساتھ کھانے سے ہڈیوں کے مسائل میں فائدہ ہوتا ہے اور ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں۔

7. گلے کی خراش کو دور کرنے میں مفید ہے۔(Useful in relieving sore throat)

گلے کی خراش کے مسئلے میں آپ کو بہت سی مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس مسئلہ میں آپ خشک انجیر کو شہد میں بھگو کر کھائیں۔ خشک انجیر کو شہد میں ملا کر پانی میں ملا دیں۔ اس کے بعد وہ پانی پی لیں اور انجیر کھائیں۔ یہ دن میں دو بار کریں۔ شہد اور انجیر کا تین سے چار مرتبہ استعمال کرنے سے گلے کی خراش میں فائدہ ہوگا اور گلا بھی صاف رہے گا۔ ہلکے انفیکشن میں بھی اس کا استعمال فائدہ مند ہے۔

8. جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔(Very beneficial for the skin)

انجیر اور شہد کا استعمال جلد کو نکھارنے اور جلد سے متعلق مسائل کو دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ جلد پر شہد لگانے سے داغ دھبوں اور مہاسوں کے مسائل بھی دور ہو جاتے ہیں۔ انجیر میں بھی ایسی کئی خصوصیات پائی جاتی ہیں جو جلد کے لیے بہت فائدہ مند تصور کی جاتی ہیں۔ شہد اور انجیر کا باقاعدگی سے استعمال آپ کی جلد کو چمکدار رکھتا ہے اور کئی مسائل میں فائدہ دیتا ہے۔ اس کے لیے روزانہ خشک انجیر شہد میں بھگو کر کھائیں۔

یہ بھی پڑھیں: گھریلو انڈے اور سفید انڈے میں کیا فرق ہے؟ جانئے سردیوں میں کون سا انڈا اور کتنا کھایا جائے۔

fig or anjeer honey health benefits in urdu

مذکورہ مسائل میں شہد اور انجیر کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ سردیوں کے موسم میں شہد اور انجیر کے بے شمار فوائد ہیں۔ اس کا استعمال آپ کو موسم کی تبدیلی کی وجہ سے انفیکشن سے بچانے کا کام کرتا ہے۔ شہد اور انجیر کھانے سے کھانسی اور نزلہ کے مسئلہ میں بھی فائدہ ہوتا ہے۔ آپ اسے دودھ کے ساتھ شہد ملا کر کھا سکتے ہیں۔ شہد اور انجیر کھانے سے پہلے اس کی مقدار اور کھانے کے طریقے کے بارے میں ماہر سے مشورہ کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort