جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

جانیں کہ یہ ہارمون آپ کی جلد کے لیے کتنا فائدہ مند یا نقصان دہ ہے۔

Melatonin ایک ہارمون ہے جو آپ کو سونے اور صبح اٹھنے میں مدد کرتا ہے۔ جب بھی کسی شخص کو نیند کی دشواری ہوتی ہے (بے خوابی) ،  لیکن آج کل melatonin ہارمون بھی جلد کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔  کہ یہ تناؤ اور آلودگی کی علامات کا مقابلہ کرتا ہے۔ یہ جلد کی مرمت اور بحالی بھی کرتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ یہ ہارمون آج کل بہت سی جلد کی دیکھ بھال کی مصنوعات میں استعمال ہو رہا ہے۔ مطالعات کے مطابق اس کے اندر کچھ اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں جو کہ جلد کے لیے فائدہ مند ہوتے ہیں۔ آپ melatonin کے استعمال سے درج ذیل فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔ لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ ضرورت سے زیادہ استعمال ضمنی اثرات کا باعث بھی بن سکتا ہے ، جس کے بارے میں ہم بعد میں بات کریں گے۔

میلاتون کیا ہے؟(What is Melatonin)

ہمارے دماغ میں پائنل نامی غدود ہے۔ یہ غدود ہارمون میلاتون کو خفیہ کرتا ہے۔ لیکن یہ ہارمون نہ صرف اس غدود سے خارج ہوتا ہے بلکہ زیادہ پت کی پیداوار کی وجہ سے یہ ہارمون بون میرو ، بیضہ دانی اور آنکھوں وغیرہ سے بھی خارج ہوتا ہے۔ یہ ہارمون ہماری نیند کے چکر کے لیے بہت اہم ہے۔

جلد کے لیے میلاتون کے فوائد(Benefits Of Melatonin for Skin)

1. جلد کو فری ریڈیکلز سے بچاتا ہے۔(Protects From Free Radicals)

آپ کی جلد جسم کا سب سے بڑا حصہ ہے۔ یہ سورج کی نقصان دہ کرنوں یا فری ریڈیکلز کی وجہ سے سب سے زیادہ متاثر ہوتا ہے۔ آپ کے کچھ ٹشوز فری ریڈیکلز سے بھی خراب ہو سکتے ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ کی جلد بہت پھیکا محسوس ہونے لگتی ہے۔ میلٹنن آپ کی جلد کو ان تمام نقصانات سے محفوظ رکھتا ہے۔

2. جلد کی لچک کو برقرار رکھتا ہے۔(Maintain s Skin Flexibility)

میلٹنن آپ کی جلد کی اندرونی تہوں کی کولیجن پرت کو تباہ ہونے سے بچاتا ہے۔ اس کی وجہ سے ، آپ کی جلد میں عمر بڑھنے کے آثار کم ہو جاتے ہیں اور اس کی وجہ سے آپ کی جلد کی لچک برقرار رہتی ہے۔ یہ آپ کی جلد کو ڈی این اے نقصان اور دیگر نقصانات سے خود کو ٹھیک کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

find-out-how-beneficial-or-harmful-this-hormone-is-for-your-skin-your-skin
Image Credit- BeBeautiful

3. سوزش کو روکتا ہے (Anti Inflammatory)

Melatonin سوزش کے خلاف ہے۔ جب آپ اسے اپنی جلد پر استعمال کرتے ہیں تو یہ آپ کی جلد پر موجود سوزش کا مقابلہ کرتا ہے۔ اسے ٹھیک کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لہذا ، اگر آپ کے منہ پر سوجن یا لالی ہے ، تو آپ اسے ایک بار ضرور استعمال کریں۔

4. جلد کا توازن برقرار رکھتا ہے۔(Maintains Skin Balance)

Melatonin میں وٹامن C اور E جیسی خصوصیات ہوتی ہیں اور یہ آپ کی جلد کی ڈرمل لیئر کی حفاظت کے لیے بہت مفید ہے۔ یہ آپ کی جلد کو مکمل طور پر متوازن رکھتا ہے اور آپ ایک لمبے عرصے تک اس طرح چمکتا ہوا چہرہ دیکھ سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  داغوں اور جلد اور بالوں کے مسائل دور کرنے کے لے ، مرولا تیل کے 8 فوائد اور استعمال جانیں۔

میلٹنن کے جلد کے لیے مضر اثرات(Side Effects Of Melatonin for Skin)

  • اگر آپ melatonin کھاتے ہیں ، تو یہ آپ کی نیند کے چکر میں خلل ڈال سکتا ہے۔
  • آپ کو سونے اور اٹھنے میں دشواری ہو سکتی ہے۔
  • کچھ ماہرین یہ بھی مانتے ہیں کہ اس کے استعمال سے آپ کی جلد سیاہ ہو جاتی ہے۔ لیکن موجودہ تحقیق نے اس کی تردید کی ہے۔
    اگر آپ پہلے ہی فیصلہ کر چکے ہیں کہ اب آپ اپنی جلد کے لیے میلاتون استعمال کریں گے۔ تو آپ کو معلوم ہونا چاہیے کہ وہ جلد پر نہیں لگائے جاتے۔ بلکہ انہیں زبانی طور پر کھایا جاتا ہے۔ تاہم ، کچھ ایسی مصنوعات ہیں جن میں آپ کو یہ عنصر شامل ہے۔ آپ انہیں اپنی جلد کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اسے زبانی طور پر استعمال کرنے سے آپ کے خون میں اس کی سطح کم ہو سکتی ہے۔ اس لیے آپ کو صرف ان کا استعمال کرنا چاہیے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button