خواتین کی صحت

حمل کے دوران بچہ پہلی بار کب حرکت کر تا ہے؟ ڈاکٹر سے جاننے

اگر آپ جلد ہی حمل کا تجربہ کرنے والی ہیں تو آپ کے لیے یہ جاننا خاص ہوگا کہ بچے کی پہلی حرکت کب محسوس ہوتی ہے، جاننے کے لیے مکمل مضمون پڑھیں.

حمل کے دوران، جب بچہ حرکت کر رہا ہو تو آپ کو پیٹ میں گیس کا مسئلہ جیسی علامات نظر آ سکتی ہیں۔ یہ بھی ہو سکتا ہے۔ کہ یہ بچے کی حرکت کی پہلی علامت ہو۔ دوسری جانب اگر آپ نے اس سے پہلے بھی کسی بچے کو جنم دیا ہے۔ تو آپ ان علامات کو آسانی سے سمجھ جائیں گے۔ اگر آپ دوسری بار ماں بن رہی ہیں ۔تو آپ 16 سے 18 ہفتوں کے درمیان بچے کی حرکت دیکھ سکتے ہیں۔ حمل کے دوران، آپ کو بچے کی حرکت پر ہلکے جھٹکے بھی محسوس ہو سکتے ہیں۔ 20 ہفتوں کے بعد، اگر بچے کی ہم آہنگی بہتر ہوتی ہے۔تو اس کی حرکت میں اضافہ ہوتا ہے۔جس کی وجہ سے ماں کو لاتیں یا دھکے جیسی علامات محسوس ہوسکتی ہیں۔ 

first baby move during pregnancy in urdu

حمل کے دوران آپ اپنے پیٹ میں پہلی حرکت کب محسوس کریں گے؟ (First baby movement) 

آپ 18 سے 20 ہفتوں کے دوران حمل کے دوران پیٹ میں پہلی حرکت محسوس کر سکیں گے۔ اگر آپ پہلی بار ماں بننے جا رہی ہیں ۔تو کچھ خاص علامات کی وجہ سے آپ کو جنین کی پہلی حرکت محسوس ہو سکتی ہے۔ اگر آپ پہلی بار ماں بننے والی ہیں۔تو آپ 16ویں ہفتے میں علامات دیکھ سکتے ہیں۔ آپ ایک دن میں کتنی بار بچے کی حرکت محسوس کرتے ہیں؟ سب سے پہلے تو آپ کو ایک بات ذہن میں رکھنی ہوگی کہ بچے کی حرکات کو بلا وجہ گننے کی کوشش نہ کریں۔ ڈاکٹر بچے کی تازہ ترین خبریں رکھنے کا مشورہ نہیں دیتے۔ یہ ممکن نہیں ہے۔ کہ آپ ایک دن میں بچے کی حرکات کو گن سکیں گے۔ ہر بچے کی حرکت کا انداز مختلف ہوتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: حمل کے دوران مولی کا جوس پینے سے یہ 4 فائدے ملتے ہیں، ماہرین سے جانیے چند احتیاطی تدابیر اور نقصانات

حمل کے دوران بچے کی حرکت محسوس نہ ہو تو کیا کریں؟ baby movement 

  • حمل کے دوران اگر دو گھنٹے تک بچے کی حرکت محسوس نہ ہو تو آپ کو ڈاکٹر سے رابطہ کرنا چاہیے۔
  • اگر آپ کو بچے کی حرکت محسوس نہیں ہوتی ہے، تو آپ کو اسی وقت دوبارہ چیک کرنا چاہیے، آپ اس وقت کا انتخاب کرتے ہیں جب بچہ سب سے زیادہ متحرک ہو۔
  • اگر آپ کو حرکت محسوس نہیں ہوتی ہے تو آپ کو گہرے سانس لینے چاہئیں، آپ کا بلڈ پریشر اور دل کی دھڑکن نارمل ہے تو آپ کو بچے کا ردعمل مل سکتا ہے۔
  • بچے کی حرکت کو محسوس کرنے کے لیے خاموشی سے بیٹھیں، یا ایک طرف لیٹ جائیں، یہ آپ کو بچے کا ردعمل بھی دے سکتا ہے۔
  • ڈاکٹر کے مطابق کسی بھی حالت میں گھبرائیں نہیں، گھبراہٹ کی صورت میں آپ بچے کی حرکت محسوس نہیں کر پائیں گے۔

یہ بھی پڑھیں:  بچہ دانی کو صحت مند رکھنے کے لیے خواتین کو یہ 5 طریقے اپنانے چاہئیں۔

first baby move during pregnancy in urdu

مجھے ڈاکٹر سے کب ملنے کی ضرورت ہوگی؟ (When to seek doctor advice)

اگر آپ حمل کے 24ویں ہفتے تک جنین کی کوئی حرکت محسوس نہیں کرتے ہیں۔ تو آپ کو ڈاکٹر سے رابطہ کرنا چاہیے۔ ڈاکٹر آپ کو کال کر کے الٹراساؤنڈ تجویز کر سکتا ہے۔ جس میں آپ غیر پیدائشی بچے کے دل کی دھڑکن سن سکتے ہیں۔ کئی بار بچے کی حرکت کا علم نہ ہونے کی وجہ سے ماں گھبرا جاتی ہے۔لیکن اکثر صورتوں میں صورتحال نارمل ہوتی ہے۔لیکن یہ بھی ہو سکتا ہے کہ حاملہ بچے کا منہ اگلی حالت میں ہو جس کی وجہ سے آپ محسوس نہیں کر سکتے۔ بچے کی حرکت. یہاں تک کہ اگر پچھلی نال آگے بڑھ رہی ہے، تب بھی آپ بچے کی حرکت محسوس نہیں کریں گے۔ اگر آپ کو دو گھنٹے تک بچے کی کوئی حرکت محسوس نہیں ہوتی ہے۔ تو آپ کو ڈاکٹر سے بات کرنی چاہیے۔ چیک اپ کے ذریعے، آپ بچے کی صحت کی مہر حاصل کر سکتے ہیں۔

نوٹ :اگر آپ کو درد ہو رہا ہو یا بچے کی حرکت میں کوئی مسئلہ ہو تو آپ ڈاکٹر سے رابطہ کریں، آپ کو پہلی حمل کے دوران بچے کی حرکت کو سمجھنے میں کچھ دقت ہو سکتی ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort