جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

جلد کی بڑھاپے کو روکنے اور جوانی کو برقرار رکھنے کے لیے خوبصورتی کے ان 5 رازوں پر عمل کریں۔

عمر بڑھنے کے ساتھ ساتھ جلد پر عمر کا اثر پڑتا ہے۔ بڑھاپے کی وجہ سے ، جلد ڈھیلی ، بے جان اور جھریاں بن سکتی ہے۔ ایسی صورتحال میں جلد کو دوبارہ جوان بنانے کے لیے کچھ اقدامات آپ کے لیے بہت مفید ثابت ہو سکتے ہیں۔ آج کا مضمون اسی موضوع پر ہے۔ آج ہم آپ کو اس آرٹیکل کے ذریعے بتائیں گے کہ جلد کے لیے کون سی ضروری چیزیں ہیں ، جن کے استعمال سے جلد کی بڑھاپے رک سکتی ہے اور یہ پہلے کی طرح جوان رہ سکتی ہے۔

 

Follow these 5 beauty secrets to prevent skin aging and maintain youth.
Follow these 5 beauty secrets to prevent skin aging and maintain youth.

1- ناریل کے تیل کا استعمال۔ (Use of coconut oil)

ناریل کے تیل کے استعمال سے جلد کو جوان بنایا جا سکتا ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈنٹس اور فیٹی ایسڈ سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ جلد کے کئی مسائل کو دور کرنے میں مفید ہے۔ ایسی صورت حال میں بادام کے تیل کو ناریل کے تیل میں ملا کر روئی کے ذریعے جلد پر استعمال کریں۔ اس کے علاوہ ، آپ ان دونوں تیلوں کے ساتھ ایوکاڈو آئل بھی استعمال کرسکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں-داغوں اور جلد اور بالوں کے مسائل دور کرنے کے لے ، مرولا تیل کے 8 فوائد اور استعمال جانیں۔

2 – ناشپاتی کا استعمال ( The use of pears)

ناشپاتی اینٹی آکسیڈنٹ عناصر اور وٹامن سی سے بھرپور ہوتی ہے ، جو جلد پر جھریاں ختم کر سکتی ہے۔ اس صورت میں ناشپاتی کا گودا نکالیں اور اس گودے کو 10 منٹ کے لیے چہرے پر لگائیں۔ جلد کو صاف پانی سے دھوئیں۔ ایسا کرنے سے نہ صرف جلد روشن نظر آئے گی بلکہ جلد کی بڑھاپے بھی رک جائیں گی۔

3- شہد اور چیا کے بیجوں کا استعمال۔ (Use of honey and chia seeds)

چیا کے بیج اور شہد کے ساتھ ساتھ سیب کا مرکب جلد کو کئی مسائل سے دور رکھنے میں بھی مفید ہے۔ واضح کریں کہ آلودگی اور تناؤ کی وجہ سے جلد پر عمر ظاہر ہونے لگتی ہے۔ ایسی صورتحال میں سبز سیب ، چیا بیج اور شہد کے مرکب سے ایک سکرب تیار کریں اور ہلکے ہاتھوں سے چہرے پر مساج کریں۔ ایسا کرنے سے جلد جوان نظر آئے گی۔

Follow these 5 beauty secrets to prevent skin aging and maintain youth.
Follow these 5 beauty secrets to prevent skin aging and maintain youth.

یہ بھی پڑھیںتخم بالنگا اور چیا سیڈز میں کیا فرق ہے؟

4 – چاول کے آٹے کا استعمال۔( Use of rice flour)

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ چاول کے اندر بہت زیادہ وٹامن ای موجود ہے جو کہ جلد کے لیے ضروری غذائی اجزاء میں سے ایک ہے۔ دوسری طرف اگر چاول کے آٹے کو دودھ میں ملا کر اس کا مرکب تیار کر کے چہرے پر لگایا جائے تو ایسا کرنے سے نہ صرف جلد چمکدار نظر آئے گی بلکہ جلد کی عمر بھی رک جائے گی۔ اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ آپ کو اس مرکب کو سرکلر موشن میں استعمال کرنا ہے ، پھر 10 منٹ کے بعد مرکب کو عام پانی سے دھو لیں۔

5 – آلو کا استعمال

آلو کے استعمال سے جلد کے کئی مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ کچھ لوگ آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقوں سے پریشان ہیں ، پھر وہ آلو کے کچھ ٹکڑے آنکھوں پر رکھ کر اپنی پریشانی سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آلو کے ٹکڑوں سے چہرے کی مالش کی جائے تو ایسا کرنے سے بڑھاپے کے مسئلے پر بھی قابو پایا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں-

ماہر کی رائے:
جھریاں اور جلد کی عمر بڑھنے کے مسئلے کو گھریلو علاج سے روکا جا سکتا ہے۔ لیکن اس کے علاوہ خوراک میں معمولی تبدیلی لانا بھی ضروری ہے۔ اگر غذائیت سے بھرپور غذائیں جیسے وٹامن ای ، وٹامن سی وغیرہ کو خوراک میں شامل کیا جائے تو جلد بھی چمکدار اور جوان نظر آئے گی۔

نوٹ – مذکورہ بالا نکات بتاتے ہیں کہ جلد کو جوان بنانے کے لیے کچھ گھریلو علاج آپ کے لیے بہت مفید ثابت ہو سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کو اس جلد سے متعلق کوئی مسئلہ ہے تو ان کو استعمال کرنے سے پہلے ایک بار ماہرین کی رائے لیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button