بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

خوبصورت بالوں کے لیے ان 8 صحت مند عادات پر عمل کریں۔

اگر آپ بالوں کو مضبوط اور گھنے بنانے کے کچھ قدرتی طریقے تلاش کر رہے ہیں تو آپ آج کا مضمون ضرور پڑھیں۔

مضبوط اور گھنے بال کون پسند نہیں کرتا! لیکن اپنے مصروف طرز زندگی میں ہم اپنے بالوں کی مناسب دیکھ بھال کرنا بھول جاتے ہیں۔ خاص کر وہ خواتین۔ آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ اگر آپ کے بال خشک اور بے جان ہیں. تو آپ بھی سارا دن بجھے رہ سکتے ہیں. کیونکہ اکثر خواتین کا ماننا ہے. کہ خوبصورت اور گھنے بال انہیں مثبت توانائی سے بھرپور رکھتے ہیں۔ جس کی وجہ سے وہ خود کو بہتر محسوس کرتی ہے۔ بالوں کا الجھنا، گرنا اور کمزور ہونا یہ سب بالوں کے مسائل ہیں اور سردیوں کے موسم میں یہ مسائل اور بھی بڑھ جاتے ہیں۔ اگر ہمارے بال اچھے نہیں لگتے تو ہمیں اپنی شکل بھی اچھی نہیں لگتی۔ لیکن بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے آپ کو صرف چند عادات کا استعمال کرنا ہوگا۔ یہ عادات کافی آسان ہوں گی لیکن ان عادات کی وجہ سے آپ اپنے بالوں میں دن رات فرق دیکھ سکتے ہیں۔

مضبوط اور گھنے بال کون پسند نہیں کرتا! لیکن اپنے مصروف طرز زندگی میں ہم اپنے بالوں کی مناسب دیکھ بھال کرنا بھول جاتے ہیں۔ خاص کر وہ خواتین۔

1. نہانے سے پہلے اپنے بالوں میں کنگھی کریں۔

جب بھی آپ نہاتے ہیں، چاہے سر دھوئے یا نہ دھوئے، کچھ بال گیلے ہوجاتے ہیں۔ گیلے بال بہت کمزور ہوتے ہیں اور کنگھی کرنے سے بہت سے بال ٹوٹ جاتے ہیں۔ اس لیے نہانے سے پہلے کنگھی کریں تاکہ بالوں میں گرہیں اور تمام الجھنے آسانی سے حل ہو سکیں۔ خشک بالوں میں کنگھی کرنے کا ایک فائدہ یہ ہے کہ آپ سر کی جلد میں موجود قدرتی تیل کو بالوں کی پوری لمبائی تک آسانی سے پھیلا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  چائے کی پتی سفید بالوں کا مسئلہ دور کرسکتی ہے، بالوں کو سیاہ رکھنے کے لیے یہ 4 طریقے استعمال کریں۔

2. بالوں کے لیے اچھے اجزاء کا استعمال کریں۔

آج اگر بالوں کی دیکھ بھال کی بات کی جائے تو بازار میں ہزاروں مصنوعات مل جائیں گی۔ تو ان میں سے آپ کے بالوں کے لیے کون سا بہتر ہوگا؟ اپنے بالوں کی قسم کو جانیں اور صرف ان اجزاء میں سرمایہ کاری کریں جو آپ کے بالوں کو مضبوط بناسکیں اور آپ کے بالوں کے تاروں کی پرورش کریں۔ کچھ بہترین اختیارات میں آرگن آئل، ایلو، اسپرولینا، ناریل کا تیل وغیرہ شامل ہیں۔

3. کنڈیشنر کو مت بھولنا.

بالوں کو بڑھنے اور نرم ہونے میں مدد کے لیے کنڈیشنر کی ضرورت ہوتی ہے۔ کنڈیشنر لگاتے وقت ایک بات کا خیال رکھیں کہ اپنے بالوں کی جڑوں میں کنڈیشنر نہ لگائیں، صرف نیچے والے بالوں میں لگائیں۔ اسے دھونے سے پہلے ایک منٹ انتظار کرنا یقینی بنائیں۔ تب تک کنڈیشنر کو بالوں پر لگا رہنے دیں۔ اس سے سر کی خشکی کے مسئلے سے بچا جا سکتا ہے۔

4. متوازن غذا کھائیں۔

آپ کے بال پروٹین سے بنتے ہیں، اس لیے خوراک میں پروٹین اور غذائیت سے بھرپور چیزیں شامل کرنا بہت ضروری ہے۔ اس لیے اپنی خوراک میں گوشت، مچھلی، انڈے، پھلیاں شامل کریں تاکہ بالوں کو بھی اچھی غذا ملے۔ ہری سبزیاں، ایوکاڈو، بیریاں بھی صحت مند جسم اور صحت مند بالوں کے لیے فائدہ مند ہیں۔ کولیجن کی پیداوار کو تیز کرنے اور اپنے بالوں کو پہلے سے زیادہ مضبوط بنانے کے لیے وٹامن سی اور ای سے بھرپور غذائیں کھائیں۔

یہ بھی پڑھیں:  سردیوں میں بالوں میں کون سا تیل لگانا چاہیے؟ سردیوں میں مالش بنانے کا صحیح طریقہ جانیں۔

5. زنک کی کمی کو پورا کریں۔

Follow these 8 healthy habits for beautiful hairin urdu

اگر آپ کے جسم میں زنک کی کمی ہے تو آپ کے بال گرنا شروع ہو سکتے ہیں۔ اس لیے اس کی کمی کو پورا کرنے کے لیے آپ کو برازیل کے گری دار میوے، اخروٹ، کاجو، بادام وغیرہ کا استعمال کرنا چاہیے۔ اپنی خوراک میں زیادہ سے زیادہ پھل اور سبزیاں شامل کریں۔ ہری اور پتوں والی سبزیاں اور زنک سپلیمنٹس بھی بالوں کو مضبوط بنانے میں مددگار ہیں۔

6. اومیگا کی مقدار بھی پوری کریں۔

اگر آپ اپنی خوراک میں اومیگا 3 اور فیٹی ایسڈز کو شامل کرتے ہیں تو یہ بالوں کے follicle اور sebaceous gland کو متحرک کرتا ہے۔ یہ آپ کے سر کی صحت کو بہت بہتر رکھتے ہیں، اس لیے اپنی خوراک میں مچھلی، دہی اور فلیکسیڈ شامل کریں۔

7. مراقبہ کریں۔

ناک کے ذریعے گہرا سانس لیں اور منہ کے ذریعے چھوڑیں۔ تناؤ سے دور رہیں۔ آپ کے بال آپ کے جسم کا حصہ ہیں۔ لہذا اگر آپ اس تناؤ کا شکار ہیں تو آپ کی جلد اور یہاں تک کہ آپ کی کھوپڑی بھی تناؤ کا شکار ہوگی۔ کافی نیند بھی لیں۔ روئی کے تکیے کے بجائے سلک کور کا استعمال کریں۔ تاکہ بالوں میں رگڑ کم ہو اور بالوں کا گرنا کم ہو۔

8. الائچی کا پانی پی لیں۔

آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ اگر آپ صبح نیم گرم لیموں پانی اور الائچی پیتے ہیں تو اس سے آپ کے پیٹ میں صحت مند بیکٹیریا بنتے ہیں۔ جو آپ کے بالوں اور جلد کی صحت کے لیے فائدہ مند ہیں۔ آپ کو یہ صرف 15-20 دن تک کرنا ہے۔

اس کے علاوہ، اپنے بالوں کو بہت زیادہ گرمی نہ دیں اور اسٹائلنگ ٹولز کا زیادہ استعمال نہ کریں۔ اپنے بالوں کو باقاعدگی سے کٹواتے رہیں اور ان تجاویز پر عمل کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button