صحت مند غذا

کچن میں موجود یہ 3 چیزیں ہڈیاں مضبوط کرتی ہیں۔

ہڈیوں کی صحت: جسم کے باقی حصوں کی طرح ہڈیوں کا خیال رکھنا بھی بہت ضروری ہے لیکن اکثر لوگ اس سے لاپرواہ ہوتے ہیں۔

آنکھ، کان، ناک کی طرح جسم کی ہڈیوں پر بھی توجہ دینا ضروری ہے۔ لیکن 80 سے 85 فیصد لوگ اس معاملے میں بہت لاپرواہ ہیں جس کی وجہ سے انہیں ایک وقت کے بعد خمیازہ بھگتنا پڑتا ہے۔ یاد رہے کہ ہڈیاں جسم کا ایک اہم حصہ ہیں۔ اس کی مدد سے آپ کا پورا جسم آرام کرتا ہے۔ اگر ہڈیاں کمزور ہوں تو وہ جسم کو معذور بنا سکتی ہیں۔ آج کے خراب طرز زندگی، جنک فوڈ، کولڈ ڈرنکس، ورزش کا صحیح طریقہ نہ کرنے کی وجہ سے ہڈیوں کی صحت بری طرح متاثر ہوئی ہے۔ ہڈیوں میں کسی بھی قسم کی بیماری کی سب سے بڑی وجہ جسم میں کیلشیم کی کمی ہوسکتی ہے۔ کیلشیم ایک ایسا ہی عنصر ہے، جس کی کمی زیادہ تر  خصوصاً خواتین میں پائی جاتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ڈاکٹرز اور غذائی ماہرین روزانہ کی خوراک میں ایک گلاس دودھ پینے کا مشورہ دیتے ہیں۔ دودھ کو کیلشیم کا بہترین ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔

 foods-for-bone-health-by-in Urdu

ہڈیوں کی صحت کے لیے خوراک.(Food for bone health )

ہڈیوں کی ضرورت کو مدنظر رکھتے ہوئے مشہور ماہر غذائیت نمامی اگروال 3 چیزیں بتاتی ہیں جو جسم میں کیلشیم کی کمی کو پورا کرنے میں مددگار ثابت ہوں گی۔ خاص بات یہ ہے کہ ان چیزوں کے لیے آپ کو کہیں باہر نہیں جانا پڑے گا، یہ کچن میں آسانی سے مل جائیں گی۔

یہ بھی پڑھیں: دل کو صحت مند رکھنے کے لیے براؤن رائس کھائیں، کولیسٹرول اور بلڈ پریشر کنٹرول میں رہے گا۔

پھلیاں مضبوط ہڈیوں کے لیے بہترین ہیں۔(Beans are best for strong bones)

ہری سبزیاں صحت کے لیے ہر لحاظ سے فائدہ مند ہیں۔ اگر آپ مضبوط ہڈیاں چاہتے ہیں تو روزانہ 1 پیالی پھلیاں ضرور کھائیں۔ پھلیاں کے ایک پیالے میں وٹامن کے، تھامین، نیاسین، وٹامن بی 6، وٹامن اے، کیلشیم، فائبر، پروٹین، پوٹاشیم وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ یہ ہڈیوں کی تشکیل اور نشوونما میں مدد کرتا ہے۔ اگر حادثے کی وجہ سے ہڈیوں کو کسی قسم کا نقصان پہنچتا ہے تو اس کو بھی ٹھیک کرنے میں پھلیاں مددگار ثابت ہوسکتی ہیں۔ پھلیاں تناؤ، بے خوابی اور دماغی صحت سے متعلق بیماریوں سے بھی بچاتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: تلسی شدید سردرد کو کم کرنے میں مددگار، ان طریقوں سے استعمال کریں۔

تل کے ساتھ ہڈیوں کو مضبوط کریں.(strengthen bones with sesame seeds)

ماہر غذائیت نمامی کے مطابق، تل کے بیج کاپر. میگنیشیم، کیلشیم، صحت بخش اومیگا تھری سے بھرپور ہوتے ہیں۔ یہ بیج پروٹین کا ایک اچھا ذریعہ بھی ہیں۔ یہ تمام چیزیں ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں مدد کرتی ہیں۔ جن لوگوں کو ہڈیوں سے متعلق بیماریاں ہیں انہیں بھی تل کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ ایک کپ تل کے بیجوں میں 351 ملی گرام کیلشیم ہوتا ہے. جو ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اگر آپ ہڈیوں کو مضبوط بنانے کے لیے تیل کا استعمال کرنا چاہتے ہیں. تو اسے رات بھر پانی میں بھگو کر چھوڑ دیں۔ صبح خالی پیٹ اس کا استعمال کریں۔

 foods-for-bone-health-by-in Urdu

راگی کیلشیم کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔(Ragi is a good source of calcium)

راگی ایک موٹا اناج ہے جو کیلشیم سے بھرپور ہوتا ہے۔ اپنی روزمرہ کی خوراک میں راگی کو شامل کرنے سے آسٹیوپوروسس. جیسی بیماریوں کو دور رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔ راگی ایک ایسا اناج ہے جو نہ صرف کسی حادثے کے بعد ہڈیوں کے ٹوٹنے کے خطرے کو کم کرتا ہے بلکہ انہیں مضبوط بھی بناتا ہے۔ اگر آپ گرمی کے موسم میں راگی کا استعمال کر رہے ہیں تو یہ جسم کو زیادہ دیر تک ٹھنڈا رکھنے میں مددگار ہے۔

اگر آپ ہڈیوں کو مضبوط بنانے کے لیے کسی بھی قسم کی مصنوعی پروٹین یا کیلشیم کی مصنوعات استعمال کر رہے ہیں تو اس کے لیے پہلے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button