صحت مند غذا

کیلے کے ساتھ یہ 5 چیزیں بالکل نہ کھائیں، فائدے کے بجائے نقصان ہو سکتا ہے۔

وہ غذائیں جو کیلے کے ساتھ نہ کھائیں: کیلا صحت کے لیے فائدہ مند ہے لیکن اگر اسے غلط ملا کر کھایا جائے تو یہ نقصان کا باعث بن سکتا ہے۔

کیلے کے ساتھ نہ کھانے والی غذائیں: کیلا صحت بخش غذاؤں میں سے ایک ہے۔ وہ تمام غذائی اجزاء کیلے میں پائے جاتے ہیں جو جسم کے لیے ضروری ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ کیلے کو ایک مکمل غذا بھی سمجھا جاتا ہے۔ کیلے پوٹاشیم، فائبر اور وٹامن بی 6 کا بہترین ذریعہ ہیں۔ اس کے علاوہ کیلا کھانے سے جسم کو کاربوہائیڈریٹس ملتے ہیں، جسم توانا رہتا ہے۔ لیکن کیلا کھانے کے تمام فوائد آپ کو اسی وقت حاصل ہوتے ہیں جب آپ اسے صحیح طریقے سے اور صحیح امتزاج کے ساتھ کھاتے ہیں۔ کیلے کا غلط امتزاج صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے بجائے اس کے کہ کیا ہے (کیلے کے ساتھ کیا نہیں کھایا جائے گا)۔ آئیے اس مضمون میں تفصیل سے جانتے ہیں کہ کیلے کے ساتھ کن چیزوں کا استعمال نہیں کرنا چاہیے۔

1. کیلا اور اورنج.(Banana and Orange)

کیلا اور نارنجی دونوں غذائیت سے بھرپور پھل ہیں۔ لیکن اگر کیلا اور نارنجی کو ایک ساتھ کھایا جائے تو یہ جسم کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ کیلے اور نارنجی کا امتزاج ہاضمے کو روک سکتا ہے۔ سنگترے کیلے میں موجود شکر کے ہاضمے میں رکاوٹ ہیں۔ کیلے کو کسی بھی کھٹی پھل کے ساتھ نہیں ملانا چاہیے۔

foods not to eat with bananas in urdu

2. کیلا اور امرود.(Banana and Guava)

کیلا اور امرود کو ساتھ نہیں لینا چاہیے۔ اکثر کیلا اور امرود کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے جب گیس، تیزابیت کا مسئلہ ہو تو لوگ ان دونوں کو ایک ساتھ کھاتے ہیں۔ کیلا اور اورنج دونوں گیس کو فروغ دیتے ہیں۔ کیلا اور نارنجی ایک ساتھ کھانے سے سردرد، پیٹ میں درد جیسے مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: گرمیوں میں یہ 5 رسیلے پھل کھا کر قوت مدافعت بڑھائیں، جسم کو ضروری غذائی اجزاء ملیں گے

3. کیلا اور دہی.(Banana and Yogurt)

اکثر لوگوں کو کیلا اور دہی کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے، لیکن یہ ایک غیر صحت بخش مرکب میں آتا ہے۔ کیلا اور دہی ایک ساتھ کھانے سے معدے کی تیزابیت بڑھ جاتی ہے جو کہ جسم کو نقصان پہنچاتی ہے۔ کیلا کھانے کے 2 گھنٹے بعد دہی پینا چاہیے۔

4. کیلا اور پانی.(Banana and Water)

کیلا اور پانی کبھی بھی ایک ساتھ نہیں کھانا چاہیے۔ اور نہ ہی کیلا کھانے کے فوراً بعد پانی پینا چاہیے۔ کیلا کھانے کے بعد پانی پینا (What Not to Eat After Eating Banana) ہاضمے کے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ اس کے ساتھ نزلہ، کھانسی اور زکام بھی ہو سکتا ہے۔ پانی ہمیشہ کیلا کھانے کے آدھے سے ایک گھنٹے بعد پینا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: گرمیوں میں تربوز کھانا فائدہ مند ہے، جانیے اس کے 7 فائدے اور کچھ نقصانات

5. کیلا اور انڈا.(Banana and Egg)

آیوروید میں، کسی بھی مرکب کا فیصلہ اس کے اثر کی بنیاد پر کیا جاتا ہے۔ کیلے کا ذائقہ ٹھنڈا ہوتا ہے جبکہ انڈے کا ذائقہ کافی گرم ہوتا ہے۔ ایسی حالت میں کیلا اور انڈے کو ایک ساتھ بالکل نہیں کھانا چاہیے۔ کیلا اور انڈا ایک ساتھ کھانے سے پیٹ کے مسائل بڑھ سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ کافہ دوشہ بھی پیدا ہو سکتا ہے۔

اس کے علاوہ مچھلی یا نان ویج کو کبھی کیلے کے ساتھ یا کیلا کھانے کے بعد نہیں کھانا چاہیے۔ کیلا اور نان ویج ایک ساتھ کھانے سے ہاضمے سے متعلق مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔ کیلے کے بعد مچھلی کھانے سے بھی الرجی ہو سکتی ہے۔

foods not to eat with bananas in urdu

کیلا کھانے کا صحیح وقت.(Right Time to Eat Banana)

کیلے کا استعمال صرف صبح اور دوپہر میں کرنا چاہیے۔ شام کے بعد کیلا کھانے سے پرہیز کرنا چاہیے۔ کیونکہ اس سے کھانسی، زکام ہو سکتا ہے۔ کیلا کھانے کا صحیح وقت صبح 8 بجے سے 11 بجے تک ہے۔

ایک دن میں کتنے کیلے کھانے چاہئیں.(How Many Bananas Should Be Eaten in a Day)

ایک صحت مند شخص روزانہ 1-2 کیلے آسانی سے کھا سکتا ہے۔ لیکن اگر آپ وزن بڑھانا یا کم کرنا چاہتے ہیں تو کیلے کی مقدار کا فیصلہ ڈاکٹر کے مشورے سے کر سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort