بالوں کی حفاظت

اگر بال خشک ہو گئے ہیں تو ان 5 چیزوں کا استعمال نہ کریں، یہ بالوں کی خشکی کو بڑھاتی ہیں۔

خشک بالوں کے مسئلے سے چھٹکارا پانے کے لیے آپ کو ان 5 چیزوں سے پرہیز کرنا چاہیے، جانیں کون سی چیزیں بالوں کی دشمن ہوسکتی ہیں۔

اگر آپ کو بال گرنے کا مسئلہ درپیش ہے تو اس کا مطلب ہے. کہ اپنی معمول کی عادات کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے اور اس میں خوراک بھی شامل ہے۔ بالوں کا ٹوٹنا اگرچہ معمول کی بات ہے. لیکن اگر ایک دن میں 100 بال گر رہے ہوں. تو کوئی مسئلہ نہیں لیکن اگر ایک دن میں 100 سے زیادہ بال گر رہے ہوں تو آپ کو احتیاط کرنی چاہیے۔ بالوں کا گرنا ایک بڑا مسئلہ ہے، اس پر قابو پانے کے لیے آپ کو اپنی خوراک پر توجہ دینی چاہیے، بال گرنے کے دوران آپ کو کچھ چیزوں کے استعمال سے گریز کرنا چاہیے۔ اس آرٹیکل میں ہم ایسی 5 چیزوں کے بارے میں بتائیں گے جن سے آپ کو پرہیز کرنا چاہیے۔

1. آپ کو مائدہ کے استعمال سے بھی پرہیز کرنا چاہئے.(You should also avoid the consumption of maida)

اگر بالوں کے گرنے کا مسئلہ بڑھ رہا ہے تو آپ مائدہ کے استعمال سے پرہیز کریں۔ بہتر آٹے سے بنی چیزیں جیسے نمک، بسکٹ، بھٹور وغیرہ سے بھی پرہیز کرنا چاہیے۔ اگر آپ کو بسکٹ کھانے کا شوق ہے تو آپ ملٹی گرین بسکٹ کھا سکتے ہیں۔ آپ کو یہ دیکھنا ہوگا کہ جن چیزوں میں آٹا ہوتا ہے، بہت سے انسٹنٹ نوڈلز میں آٹا بھی موجود ہوتا ہے۔ آپ کو ایسی چیزوں کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے۔

foods to avoid to prevent dry hair in urdu

یہ بھی پڑھیں:  سمندری نمک بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

2. نمک اور دودھ کا استعمال نہ کریں.(Do not consume salt and milk)

نمک اور دودھ ایک ایسا مرکب ہے کہ اس کا استعمال بالوں کے گرنے کا مسئلہ بڑھا سکتا ہے۔ کئی بار ہم دودھ اور نمک ایک ساتھ کھاتے ہیں جیسے پراٹھے یا نمکین بسکٹ دودھ کے ساتھ کھاتے ہیں۔ ایسا کرنے سے جسم کو دودھ کی غذائیت نہیں ملے گی بلکہ جسم میں کئی بیماریاں جنم لینے لگیں گی۔

3. اگر بال زیادہ گرتے ہیں تو الکحل کا استعمال نہ کریں.(If hair fall more, then do not consume alcohol)

اگر آپ کے بال بہت زیادہ گرتے ہیں تو آپ کو شراب کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے۔ جو لوگ زیادہ شراب پیتے ہیں ان کے بال تیز رفتاری سے گرنے لگتے ہیں۔ اگر بال بہت زیادہ گرتے ہیں، تو آپ کو شراب کی کھپت کو محدود کرنا چاہئے.

4. تیل والے کھانے سے پرہیز کریں۔(Avoid oily food)

آپ کو تیل والی چیزیں نہیں کھانی چاہئیں۔ فرنچ فرائز یا ٹکی یا پراٹھے وغیرہ میں تیل کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ جب آپ کے بال گر رہے ہوں تو ایسی چیزوں سے پرہیز کرنا چاہیے۔ اگر آپ کے بال گر رہے ہیں تو آپ کو ایسی کوئی بھی چیز کھانے کی ضرورت نہیں ہے جسے ڈیپ فرائی کیا گیا ہو۔ اس کے علاوہ آپ کو آلو کے زیادہ استعمال سے بھی پرہیز کرنا چاہیے۔ آلو کو بار بار گرم کرکے کھانے سے بالوں کی غذائیت بھی کم ہوجاتی ہے اور بال گرنا شروع ہوجاتے ہیں۔ آپ کو سبزیوں میں زیادہ تیل استعمال کرنے سے بھی گریز کرنا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں:  امینو ایسڈ بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہیں، بالوں کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات خریدتے وقت اس جز کو ضرور دیکھیں

5. اگر بال گر رہے ہوں تو سافٹ ڈرنکس سے پرہیز کریں۔(Avoid soft drinks if hair is falling)

اگر آپ کے بال گر رہے ہیں تو آپ کو سافٹ ڈرنکس کے استعمال سے گریز کرنا چاہیے۔ ڈائیٹ سوڈا کا زیادہ استعمال یا سافٹ ڈرنکس کا زیادہ استعمال جسم کو نقصان پہنچاتا ہے، بالخصوص بالوں کو اس سے زیادہ نقصان پہنچتا ہے۔ سافٹ ڈرنکس کے استعمال سے جسم میں شوگر کی مقدار زیادہ بڑھ جاتی ہے اور اس سے انسولین کی سطح بڑھ جاتی ہے اور دل اور بالوں سمیت دیگر اعضاء کو نقصان پہنچتا ہے۔

foods to avoid to prevent dry hair in urdu

اگر آپ کے بال بہت زیادہ گر رہے ہیں تو خوراک میں ضروری تبدیلیاں کرنے کے علاوہ بالوں اور کھوپڑی کی صفائی کا خیال رکھیں اور آپ کو اپنی خوراک میں وٹامن ای سے بھرپور غذائیں شامل کرنی چاہئیں۔ آپ کو تازہ پھل، سبزیاں، آملہ، کچا پیاز، دہی، بادام وغیرہ کا استعمال کرنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort