مردانہ کمزوری :impotence in urdu

مردانہ جسمانی کمزوری کو دور کرنے کے لیے روزانہ یہ 5 چیزیں کھائیں، صحت رہے گی۔

Foods that boost male health: ان غذاؤں کو خوراک میں شامل کرنے سے مردوں کے جسم کی کمزوری دور ہو جاتی ہے

Foods that boost male health: مصروف طرز زندگی، خوراک کی کمی اور اپنے لیے وقت نہ نکالنے کی وجہ سے. بعض اوقات مرد کمزوری اور تھکاوٹ محسوس کرتے ہیں۔ لیکن اس کمزوری کو دور کرنے کے لیے وہ کئی بار طرح طرح کی دوائیں اور پاؤڈر لینا شروع کر دیتا ہے۔ بعض اوقات یہ پاؤڈر ان کی صحت کے مطابق نہیں ہوتا اور مہنگا بھی ہوتا ہے۔ ایسی حالت میں مردانہ کمزوری اور تھکن کو دور کرنے کے لیے ان چیزوں کو خوراک میں شامل کریں۔ ان چیزوں کو شامل کرنے سے جسم مضبوط ہو گا اور جسم چست ہو جائے گا۔ آئیے ان کھانوں کے بارے میں جانتے ہیں۔

گھی.(Ghee)

گھی جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ گھی اومیگا تھری فیٹی ایسڈز، وٹامن اے اور کے سے بھرپور ہوتا ہے۔ جسم کو صحت مند بنانے کے ساتھ ساتھ اسے کھانے سے ہڈیاں بھی مضبوط ہوتی ہیں۔ گھی جسمانی کمزوری کو دور کرتا ہے۔ گھی نظام ہاضمہ کو صحت مند رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

foods-to-boost-male-health-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

چنے.(Gram)

چنا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اسے کھانے سے جسم میں ہیموگلوبن کی کمی نہیں ہوتی۔ چنے کو معمول کی خوراک میں شامل کرنے سے کمزوری دور کرنے کے ساتھ ساتھ جسم کی تھکن دور نہیں ہوتی۔ چنا جنسی صحت کے لیے بھی بہت موثر ہے۔ چنے کھانے سے وزن بڑھانے کے ساتھ جسم کی تعمیر میں بھی مدد ملتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں – Clove Milk: لونگ کا دودھ مردوں کے لیے مفید ہے، زرخیزی میں اضافہ کر سکتا ہے۔

شہد.(Honey)

شہد جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اسے کھانے سے کمزوری دور ہونے کے ساتھ ذیابیطس کا خطرہ بھی کم ہوتا ہے۔ اگر شہد کو مردوں کی خوراک میں شامل کیا جائے تو سپرم کی تعداد میں اضافے کے ساتھ ساتھ جسم کو توانائی بھی ملتی ہے۔ شہد قوت مدافعت کو مضبوط بنا کر یادداشت کو بھی تیز کرتا ہے۔

کیلا.(banana)

کیلا جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کو کھانے سے نظام ہاضمہ مضبوط ہوتا ہے اور وزن بڑھانے میں بھی مدد ملتی ہے۔ اگر آپ طویل عرصے سے جسم بنانے کا سوچ رہے ہیں تو کیلے کو خوراک میں ضرور شامل کریں۔ کیلے میں موجود پوٹاشیم اور وٹامن بی مردوں کی جسمانی کمزوری کو دور کرتا ہے۔

خشک کھجوریں۔(Dry dates)

ویسے تو کھجور سال کے کسی بھی وقت کھائی جا سکتی ہے۔ لیکن اگر آپ اسے سردیوں میں کھانا شروع کر دیں تو یہ قوت مدافعت کو مضبوط کرتا ہے اور کمزوری کو دور کرتا ہے۔ آپ خشک کھجور کو دودھ میں بھگو کر یا ابال کر کھا سکتے ہیں۔ اسے باقاعدگی سے کھانے سے مردوں کو طاقت ملے گی۔

یہ بھی پڑھیں: مردوں میں سپرم کی تعداد کم ہونے پر یہ 7 علامات ظاہر ہوتی ہیں، نظرانداز نہ کریں۔

foods-to-boost-male-health-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

یہ غذائیں مردوں کی جسمانی کمزوری کو دور کرکے انہیں مضبوط بناتی ہیں۔ لیکن اگر آپ کو کوئی بیماری یا الرجی ہے تو ڈاکٹر سے پوچھ کر ہی ان غذاؤں کا استعمال کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button