جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقے کم کرنے کے لیے یہ 5 غذائیں کھائیں۔

سیاہ حلقوں کو کم کرنے کے لیے کھانے کی چیزیں: یہ 5 قسم کی غذائیں ہیں جو آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقوں کو کم کرنے کے لیے کھائی جا سکتی ہیں۔

آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقے چہرے کی خوبصورتی کو کم کر دیتے ہیں۔ کئی بار سیاہ حلقوں کا مسئلہ نیند کی کمی، تناؤ اور صحت بخش غذا نہ لینا ہوتا ہے۔ آپ نے سیاہ حلقوں کو کم کرنے کے لیے کئی قسم کی کریمیں، جیل اور سیرم استعمال کیے ہوں گے۔ یہ چیزیں مہنگی ہوتی ہیں. اور بعض اوقات جلد کو سوٹ نہیں کرتیں۔ ایسے میں چہرے کے سیاہ حلقوں کو دور کرنے کے لیے ان غذاؤں کو خوراک میں ضرور شامل کریں۔ یہ غذائیں صحت مند رہنے کے ساتھ سیاہ حلقوں کو کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ آئیے ان کھانوں کے بارے میں جانتے ہیں۔

کھیرا.(Cucumber)

کھیرا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ کھیرے میں وٹامن ای، وٹامن سی، وٹامن بی اور وٹامن کے وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ کھیرا جسم کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے اور سیاہ حلقوں کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ کھیرے کا باقاعدہ استعمال وزن کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔

foods-to-eat-to-reduce-dark-circles-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ٹماٹر.(tomato)

ٹماٹر سیاہ حلقوں کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ جلد کو صحت مند رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ ٹماٹر میں پائے جانے والے لیوٹین، وٹامن اے، وٹامن کے اور وٹامن سی سیاہ حلقوں کو کم کرتے ہیں۔ آپ ٹماٹروں کو سلاد اور سبزیوں میں شامل کرکے کھا سکتے ہیں۔ ٹماٹر آنکھوں کے نیچے جلد میں خون کی گردش کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے سیاہ حلقے کم ہو جاتے ہیں۔

تربوز.(watermelon)

تربوز کھانے میں اتنا ہی لذیذ ہے۔ یہ جسم کے لیے بھی اتنا ہی صحت مند ہے۔ تربوز فائبر، وٹامن بی1، وٹامن بی6، وٹامن سی، فائبر اور پوٹاشیم سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ جلد کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے اور سیاہ حلقوں کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ آپ تربوز کو کالا نمک ملا کر آسانی سے کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: چہرے کو چمکدار بنانے کے لیے زعفران کے یہ 3 چہرے کے ماسک لگائیں۔

بادام.(Almond)

بادام جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ بادام میں سوزش اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہوتی ہیں جو جلد کو صحت مند رکھتی ہیں اور جلد کو جوان بنانے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ بادام میں وٹامن کے اور وٹامن ای وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں جو سیاہ حلقوں کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

foods-to-eat-to-reduce-dark-circles-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

پپیتا.(Papaya)

پپیتا جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ پپیتا نظام ہضم کو بھی مضبوط کرتا ہے۔ پپیتا کھانے سے پیٹ میں قبض نہیں ہوتی۔ پپیتے میں وٹامن اے اور وٹامن سی وافر مقدار میں پایا جاتا ہے. جو کہ سیاہ حلقوں کو دور کرنے اور جلد کو چمکدار بنانے میں مدد کرتا ہے۔ پپیتا شام یا صبح کے ناشتے میں کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں– یہ 5زبردست گھریلو ٹوٹکے چہرے پر سفید دھبوں کو ختم کر نے کے لیے ۔

سیاہ حلقوں کو دور کرنے کے لیے آپ کو ان غذاؤں کو خوراک میں شامل کرنا چاہیے۔ لیکن خیال رہے. کہ اگر چہرے پر سیاہ حلقے طویل عرصے سے بن رہے ہیں. تو ڈاکٹر سے ضرور ملیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button