صحت مند غذا

اگر آپ مصروف ہیں تو ان 5 غذاؤں کو خوراک میں ضرور شامل کریں، آپ کو توانائی اور ضروری غذائی اجزاء ملیں گے۔

اگر آپ مصروف ہیں تو خوراک میں 5 غذائیں شامل کریں، جسم کو توانائی اور ضروری غذائی اجزاء ملیں گے۔

اگر آپ اکثر مصروف رہتے ہیں تو تھکاوٹ، کمزوری. کام میں دماغ کی کمی، سر درد آپ کا بنیادی مسئلہ ہو سکتا ہے. کیونکہ زیادہ تر مصروف افراد میں غذائی اجزاء کی کمی ہو سکتی ہے۔ آج کے دور میں صحت کا خیال رکھنا بہت ضروری ہے۔ آپ کو اپنی خوراک میں بہت سی چیزیں شامل کرنی چاہئیں. جن میں تازہ پھل اور سبزیاں بھی شامل ہیں اور اس کے علاوہ آپ کو اپنی خوراک میں ایسی دیگر 5 چیزیں شامل کرنی چاہئیں جو آپ کے جسم کو توانائی فراہم کرتی ہیں۔ اس آرٹیکل میں ہم ایسی 5 چیزوں کے بارے میں جانیں گے جو کام کرنے والوں کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہیں۔

1. اپنی خوراک میں گری دار میوے اور بیج شامل کریں۔(Add nuts and seeds in diet)

آپ کو اپنی خوراک میں گری دار میوے اور بیج شامل کرنے چاہئیں۔ گری دار میوے توانائی سے بھرپور ہوتے ہیں، گری دار میوے میں وٹامنز اور منرلز کی بھی اچھی مقدار ہوتی ہے۔ آپ روزانہ 3 سے 4 بھگوئے ہوئے بادام استعمال کریں۔ بادام کھانے سے کولیسٹرول لیول ٹھیک رہتا ہے جس سے جسم کو دن بھر توانائی ملتی ہے۔ بیجوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے، سورج مکھی کے بیج، کدو کے بیج، چیا کے بیج، flaxseeds کا استعمال کرنا چاہیے۔ ہائی بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے کے لیے گری دار میوے اور بیج بھی شامل کیے جائیں۔

یہ بھی پڑھیں:  املی کے پتوں کی چائے پینے سے ان 5 مسائل سے نجات ملے گی، جانیے آسان نسخے

foods to include in the diet for people busy in Urdu

2. اپنی خوراک میں دیسی گھی شامل کریں.(Add ghee in diet)

آپ کو اپنی خوراک میں دیسی گھی شامل کرنا چاہیے۔ دیسی گھی کے استعمال سے آپ کو توانائی ملتی ہے۔ دیسی گھی کے استعمال سے جسم کی تھکاوٹ دور ہوتی ہے۔ قوت مدافعت پر قابو پانے کے لیے آپ اپنی پلیٹ میں گھی کو کئی طریقوں سے شامل کر سکتے ہیں، آپ اسے دال، سبزیوں، روٹی وغیرہ میں گھی ملا کر کھا سکتے ہیں، اس کے علاوہ دودھ میں گھی ملا کر بھی کھا سکتے ہیں۔

3. اگر آپ مصروف ہیں تو ہلدی اور تلسی کو خوراک میں شامل کریں.(Add haldi and tulsi in diet)

اگر آپ مصروف ہیں تو آپ کو اپنی خوراک میں ہلدی اور تلسی کو شامل کرنا چاہیے۔ تلسی میں طبی خصوصیات ہیں، اگر آپ تلسی کے پتوں کو پانی میں ابال کر اس کا پانی پی لیں تو کمزوری، تھکاوٹ، سردرد، موسمی بخار وغیرہ سے بچا جا سکتا ہے۔ تلسی کا استعمال قوت مدافعت بڑھانے کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ آپ کو اپنی خوراک میں ہلدی کو بھی شامل کرنا چاہیے۔ اگر آپ ہلدی کا استعمال کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو اپنی خوراک میں ہلدی والا دودھ ضرور استعمال کرنا چاہیے۔

4. اپنی خوراک میں پھل اور سبزیاں شامل کریں.(Add fruits and vegetables in diet)

پھلوں اور سبزیوں میں غذائی اجزاء موجود ہوتے ہیں، پھلوں اور سبزیوں کا استعمال جسم کو توانائی دینے اور دماغی نشوونما کے لیے بہت ضروری ہے۔ آپ کو اپنی خوراک میں بہت سارے وٹامنز، منرلز، فائبر وغیرہ شامل کرنے چاہئیں۔ آپ کو پورے دن میں کم از کم ایک کٹورا پھل اور سبزیاں کھانی چاہئیں۔ سبزیوں یا پھلوں کا رس پینے کے بجائے سلاد کی شکل میں زیادہ استعمال کریں۔ اگر آپ کو سلاد پسند نہیں ہے تو آپ صحت بخش اسنیکس یا ٹفن آپشن میں پھل اور سبزیاں شامل کر سکتے ہیں۔ سبزیوں اور تازہ پھلوں کے استعمال سے جسم کو فائبر ملتا ہے جس سے جسم میں توانائی برقرار رہتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  کیا دوپہر کے کھانے کے بعد سونا ٹھیک ہے؟ ایکسپرٹ کی کیا رائے ہے جانئے۔

foods to include in the diet for people busy in Urdu

5. اپنی خوراک میں دالیں شامل کریں۔()

آپ کو اپنی خوراک میں دالوں کو شامل کرنا چاہیے۔ اگر آپ مصروف رہیں گے تو آپ کے جسم میں غذائی اجزاء کی کمی ہوسکتی ہے۔ آپ کو صحت مند رہنے اور اپنی خوراک کو بہتر رکھنے کے لیے دال کا استعمال کرنا چاہیے۔ دال، پھلی یا پھلیاں میں پروٹین، وٹامنز، منرلز وغیرہ ہوتے ہیں، اگر آپ دالیں، پھلیاں، پھلیاں وغیرہ کھاتے ہیں تو آپ کے جسم کو توانائی ملے گی۔ جو لوگ سادہ دال نہیں کھاتے وہ بھی دال، مسور، پراٹھے وغیرہ کھا سکتے ہیں۔

اگر آپ ان غذاؤں کو اپنی خوراک میں شامل کر لیں تو آپ اپنے جسم میں توانائی کی کمی کو دور کر سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort