بچوں کی صحت

طاقت کے لیے بچوں کو کیا کھلایا جائے؟ ماہرین سے 5 چیزیں سیکھیں، جو طاقت میں اضافہ کرتی ہیں۔

بچوں کے جسم کی کمزوری اور تھکاوٹ کو دور کرنے کے لیے ان کی خوراک میں کچھ تبدیلیاں بہت مفید ثابت ہو سکتی ہیں۔ ان کے بارے میں جانیں...

اکثر آپ نے دیکھا ہوگا کہ بعض بچے صحت کے لحاظ سے بہت کمزور ہوتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی وہ کوئی بھی کام کرتے ہوئے جلدی تھک جاتے ہیں یا کمزوری محسوس کرنے لگتے ہیں۔ ایسے میں والدین کی ذمہ داری بنتی ہے کہ وہ ان بچوں کی خوراک میں کچھ ایسی چیزیں شامل کریں جس سے بچے نہ صرف ان کی کمزوری کو دور کریں بلکہ ان کا جسم بھی مضبوط ہو۔ ایسے میں اس مضمون میں بتائی گئی کچھ چیزیں والدین کے لیے بہت مفید ثابت ہو سکتی ہیں۔ آج اس مضمون کے ذریعے ہم آپ کو بتائیں گے. کہ والدین کی خوراک میں کن چیزوں کو شامل کرکے بچے اپنے جسم کی. کمزوری اور تھکاوٹ کو دور کرسکتے ہیں۔

foods to increase strength in kids in urdu

1۔گوزبیری کا استعمال.(Consumption of gooseberry)

بچوں کی خوراک میں گوزبیری یا گوزبیری کا جام شامل کریں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ آملہ کے اندر وٹامن سی پایا جاتا ہے جو کہ بچوں کے جسم میں نہ صرف ہیموگلوبن کو بہتر بناتا ہے بلکہ جسم کی کمزوری اور تھکاوٹ کو بھی دور کرتا ہے۔ اس کے علاوہ آملہ کے استعمال سے بچوں کی قوت مدافعت کو بھی مضبوط بنایا جا سکتا ہے۔ ایسی صورتحال میں آپ بچوں کی خوراک میں گوزبیری یا گوزبیری کا جام ضرور شامل کریں۔

2۔بادام کا استعمال.(Consumption of almonds)

بچوں کی خوراک میں بادام شامل کرنا بھی ایک اچھا آپشن ثابت ہو سکتا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ بادام کا استعمال نہ صرف بچوں کی ہڈیاں مضبوط کرتا ہے بلکہ یہ جسم کی تھکاوٹ اور کمزوری دونوں کو دور کرنے میں بھی بہت مفید ہے۔ بادام کا استعمال دماغ کی نشوونما میں مددگار ثابت ہوتا ہے اور جسم کو توانائی بھی فراہم کرتا ہے۔ ایسی حالت میں چار سے پانچ بادام رات کو بھگو دیں اور صبح خالی پیٹ بچوں کو کھلائیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردی کے موسم میں بچوں کو کیا کھلائیں؟ جانیے 6 غذائیں جو سردی میں فوری آرام دے سکتی ہیں۔

3 – پنیر کا استعمال.Consumption of cheese

والدین بچوں کی خوراک میں پنیر شامل کرکے ان کے جسم کی کمزوری کو دور کرسکتے ہیں۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ پنیر کے اندر پروٹین اور کیلشیم دونوں پائے جاتے ہیں جو کہ نہ صرف ہڈیوں کو مضبوط رکھتے ہیں بلکہ دانتوں کی صحت کے لیے بھی مفید ہیں۔ اس کے علاوہ کاٹیج پنیر میں وٹامن بی بھی پایا جاتا ہے جو ہڈیوں کی کارٹلیج کو بہتر بناتا ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ پنیر کے استعمال سے بچوں کی کمزوری اور تھکاوٹ دونوں پر قابو پا سکتے ہیں۔

4- ہری سبزیوں کا استعمال.Consumption of green vegetables

والدین اپنے بچوں کی خوراک میں ہری سبزیاں شامل کر سکتے ہیں۔ ہری سبزیوں کے اندر ضروری غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو کہ نہ صرف نظام ہاضمہ کو مضبوط بنا سکتے ہیں بلکہ جسم کی کمزوری کو بھی دور کرتے ہیں۔ ایسے میں والدین بچوں کی خوراک میں بروکولی، مٹر، پالک، بند گوبھی وغیرہ شامل کر سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے جسم کی کمزوری دور ہوتی ہے۔

5 – دال کا استعمال.(Consumption of lentils)

والدین اپنے بچوں کی خوراک میں دالیں شامل کر سکتے ہیں۔ دالوں کے اندر پروٹین پایا جاتا ہے جو جسم کی کمزوری کو دور کرنے کے ساتھ ساتھ جسم کو صحت مند بنا سکتا ہے۔ ایسی صورت میں بچوں کو باقاعدگی سے دالیں کھلائیں۔ ایسا کرنے سے بچوں کے جسم کی کمزوری اور تھکاوٹ دونوں دور کی جا سکتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: بچوں کو سلاد کیسے کھلائیں؟ 5 آسان طریقے جانیں۔

foods to increase strength in kids in urdu

نوٹ – اوپر بتائے گئے نکات سے پتہ چلتا ہے کہ بچوں کی خوراک میں کچھ چیزیں شامل کرکے آپ ان کے جسم کی کمزوری اور تھکاوٹ دونوں پر قابو پا سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کے بچے کو کوئی سنگین مسئلہ ہے یا آپ کا بچہ کسی سنگین بیماری میں مبتلا ہے تو ان چیزوں کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے پہلے ایک بار ماہر سے مشورہ ضرور لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button